Joo hakusessa ois 27 tuumanen imac, vuosimallilla ei nii väliä kuhan on priimaa Asustelen Oulun lähettyvillä nii sieltä ainakin nouto mahdollinen ja tottakai postikin kulkee. Mielellään postiennakolla ja avaamisoikeudella. Tarjoilkaa ihmeessä!
Viimeksi muokannut jjpeltola, 26.11.2012 klo 23.39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Otsikkoon O: -> OSTETTU:
On sitä sarjaa joka on kutsuttu varmuudenvälttämiseksi kiintolevyremppaan. Katsovat että on kunnossa ja mahdollisesti vaihtavat uuden levyn sisään. Tuosta halpa 27" iMac, on siis Ylivieskassa. Ainoa miinus koneessa tuo pöly tai mitä onkaan näytön paneelin välissä, en tiedä saisiko esim paineilmalla putsattua, näkyy täydellä kirkkaudella valkoisella pohjalla selkeästi, muuten ei ole menoa haitannut.
mmmvuori kirjoitti:No mutta, jos tuo nyt pääsee kovoremppaan eniveis, niin ei kai ne valtuutetussa huoltoliikkeessä kasaa iimäkkiä putsaamatta pölyjä ensteks??
Sitähän mäkin mietin.. Tarpeeton tuo on kuitenkin itselle, paininut sen kanssa että lähtetänkö tuon sinne huoltoon en, mutta kun ei se itselle tule jäämään niin siinä mielessä tuosta nyt saisi halvalla..
Joo hinta ei kyllä ole paha, mutta ei vaa jaksais ruveta tappeleen ja lähettään huoltoon jos se kovo sanois itsensä irti, tai ylipäätänsä lähettään ja tarkistuttaan.
Miten lähteekö toi etupaneeli helposti irti, jos haluais yrittää putsata tota pölyä? Oon ymmärtänyt että otettas jollai imukupilla?
Mun käsittääkseni sun pitää roudata kone johonkin valtuutettuun huoltoon, ja ne sitten vaihtaa sen kovon mukisematta toiseen, ja samalla tietty putsaavag pölyt lasista. Kai siellä Oulussa on valtuutettu huoltoliike.
torvelja kirjoitti:Joo hinta ei kyllä ole paha, mutta ei vaa jaksais ruveta tappeleen ja lähettään huoltoon jos se kovo sanois itsensä irti, tai ylipäätänsä lähettään ja tarkistuttaan.
Miten lähteekö toi etupaneeli helposti irti, jos haluais yrittää putsata tota pölyä? Oon ymmärtänyt että otettas jollai imukupilla?
Terv, Jani
Niin siis nyt vasta luin kunnolla, ei sitä tarvitse varmastikaan tapella, jos kerta Applelta tuli mullekin sähköposti että voin toimittaa koneen huoltoon, koska HE epäilevät että siinä on viallinen kiintolevy. Eli on ns. takaisinkutsu, jota ei ole pakko suorittaa mutta tässä tapauksessa kannattaisi (ja samalla pyytää virhevastuun piikkiin katsomaan se näyttökin). Ja edelleen mainostan että hinta on varmasti Suomen halvin!