Ai sekö se oli...KunkkuJ kirjoitti:^^ Kumma juttu. Toisaalta, ei se kyyhky kyllä ole toistaiseksi takaisinkaan tullut.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ai sekö se oli...KunkkuJ kirjoitti:^^ Kumma juttu. Toisaalta, ei se kyyhky kyllä ole toistaiseksi takaisinkaan tullut.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Minä heräsin klo 4:30, eikä uni meinannut millään tulla. Tunnin siitä valvoskelin, ja onneksi nukahdin vielä muutamaksi tunniksi. Kissanketale herätti, kun halusi ruokaa.Erño kirjoitti:Tttu mtä pskaa... Aamut on aina yhtä maanalainen paikka, varsinkin jos herää tunnin etuajassa siihen, ettei yhden käden tempauksen jälkeen tulee kylmä, eikä kuuma. Mutta sehän olikin vain unta. Ja kylmä tuli, koska olin temmannut peiton pään yli lattialle.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Vaimoni opiskeli tuota lajia siinä määrin pitkälle että sai virallisen luvan opettaa yliopistossa unkarin kielellä. Minulle tuo kieli oli kyllä aika paha rasti vaikka siellä kaikkineen yhdeksän vuotta asustelinkin. Se kertoo jotakin kielen vaikeudesta - tai sitten minusta.iMies kirjoitti:^Magyarin oppiminen ei ole kovin paha rasti suomea äidinkielenään puhuville.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Joskun seurustelin hetken unkarilaisen tytön kanssa. Tulin siiten tulokseen, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia oppia tuota kieltä - vaikka muka sukulaiskieli onkin. Muistan jostain lukeneeni, että suomessa ja unkarinkielessä olisi n. 7 samaatarkoittavaa yhteistä sanaa.Aperture kirjoitti:Vaimoni opiskeli tuota lajia siinä määrin pitkälle että sai virallisen luvan opettaa yliopistossa unkarin kielellä. Minulle tuo kieli oli kyllä aika paha rasti vaikka siellä kaikkineen yhdeksän vuotta asustelinkin. Se kertoo jotakin kielen vaikeudesta - tai sitten minusta.iMies kirjoitti:^Magyarin oppiminen ei ole kovin paha rasti suomea äidinkielenään puhuville.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Joo, näin minäkin muistelen.Peitsamo kirjoitti:Näitä vanhoja alkukantaisia sanoja. Tuli, puu jne.
Minä muistan vain yhden sanonnan, joka menee suunnilleen näin: Seret lek !iMies kirjoitti:Vähän kai riippuu laskentatavasta - ihan samoja on enää vain joitain, mutta lähelle menee jo useampi sata.
Eleven hal úszik a víz alatt - Elävä kala ui veden alla.
Juurikin noin se oli !iMies kirjoitti:Epäilemättä szeretlek.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Kuulostaa ihan normilauantailta... Eikös ne pitäisi aina olla tuollaisia?Latvastalaho kirjoitti:Aah mikä lauantai aamu tulossa. Mihinkään ei ole kiire, kahvi on valmistumassa ja on pirteä ja hyvä fiilis. Tästä tulee hyvä päivä.