Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
-
Re: Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Jos ja kun kaverilla on iTunes/App Store -tili (jonne lahjakortin koodi aktivoidaan).apple_fani kirjoitti:Jos ostan iTunes Gift Cardin iTunesista ja lähetän sen kaverille spostina, voiko hän ostaa sillä in-app-ostoksia?
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Tonne nenäpäiväspedeilyyn on lahjotettu 2 miljoonaa euroa jotka menee afrikkaan heimopäälliköiden ja merirosvojen tuhlattavaksi.
Miksei kotimaahan suunnatut keräykset esim. Hyvä joulumieli -keräys kerrytä samanlaista summaa?
Verorahojakin palaa kivasti kun Yle on monta kuukautta tehny noita surullisenhuonoja sketsejä tonne väliin.
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kaveri sanoi, etten voi syödä ruokalusikallista kanelia. En saanut savu efektiä aikaiseksi. Pöh. Ei toiminut minussa tuokaa. Ei viitsi koko purkkia syödä turhan takia.
Syy: Edeltävän viestin lainaus poistettu
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ei ehkä AITO joulumieli, mutta tämä nykyaikainen jouluhössötys saa allekiroilleen poistamaan aseestaan varmistimen... siis, ei kokonaanM.P.T kirjoitti:Koska muovineniä ei myydä jouluna. Nenäpäivä on niin mainostettu ja trendikäs, että joulumieli ei ihmisiä innosta.
Nenäpäivä tuo pelleilyllä rahaa kun taas joulumieli ei.
poistamaan, vaan kääntämään sen fire-asentoon
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mielestäni on aivan turha itkeä nenäpäivän suosiosta, mikäli se ei kiinnosta - älkää lahjoittako, boikotoikaa!
Jouluna voitte sitten käyttää säästyneet varat valitsemiinne kohteisiin... niin yksinkertaista se on

-
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oli uskomaton äijä (toki vaimonsa kanssa) ja poikansa jatkaa hommaa - respect 8)
Mutta, muuten tuo kirjoittamasi... eikö se kuuluisi vuodatus-topicciin
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Samaa mieltä.redhat kirjoitti:Hei oikeesti.
Tonne nenäpäiväspedeilyyn on lahjotettu 2 miljoonaa euroa jotka menee afrikkaan heimopäälliköiden ja merirosvojen tuhlattavaksi.
Miksei kotimaahan suunnatut keräykset esim. Hyvä joulumieli -keräys kerrytä samanlaista summaa?
Verorahojakin palaa kivasti kun Yle on monta kuukautta tehny noita surullisenhuonoja sketsejä tonne väliin.
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Peltor. Oliskohan minulla olevan tyyppi Peltor WS4 Alert Bluetooth headset M2RXS7AWS4. Voin tarkistaa myöhemmin, jos kiinnostaa.apple_fani kirjoitti:Olisikohan olemassa kuulosuojaimia, jossa olisi tuki iPhonelle.
-
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
-
Peltor on, mutta laatu on syvältä. Minulla keski-ikä on peltorilla noin 12kk ja sitten ne kosahtaa. Elektroniikka hapettuu erittäin helposti. Peltorin vanhemmat mallit kestää ja kestää. En tiedä mikä näissä uusimmissa mallisarjoissa on ollut. Pysykää kaukana peltoreista ja tämän voin sanoa useamman pelttorin omistaneena.KunkkuJ kirjoitti:Peltor. Oliskohan minulla olevan tyyppi Peltor WS4 Alert Bluetooth headset M2RXS7AWS4. Voin tarkistaa myöhemmin, jos kiinnostaa.apple_fani kirjoitti:Olisikohan olemassa kuulosuojaimia, jossa olisi tuki iPhonelle.
-
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ymmärrän... Tuollainen työ, jossa joutuu hikoilemaan, lienee sinulle täysin tuntematon käsite ?KunkkuJ kirjoitti:Kumma juttu, minulla Peltorit ovat kestäneet mainiosti. Mutta selitys ongelmiin saattaa olla tuo M.P.T:n mainitsema. Jos käyttää kuulosuojaimia pitkiä jaksoja ja hikoilee, kosteus saattaa päästä tekemään pahojaan sähköosille. Minulla on vain hyvää sanottavaa tuosta aiemmin mainitsemastani mallista.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Ryssänvihan opettamisen menetelmät Sortavalan seminaarissa sekä Itä-Karjalan sotilashallinnon opettajaleirillä 1941-44?Latvastalaho kirjoitti:Mikä olisi hyvä lopputyön aihe opekouluun? Voisi sivuta aikuisopiskelun puolta ...
-
Joo, maatalous- ja koneyrittäjänhän ei tässä maassa tarvitse koskaan tehdä niin paljon töitä, että joutuisi hikoilemaan, eihän? Tai metsurin?arttula kirjoitti:Ymmärrän... Tuollainen työ, jossa joutuu hikoilemaan, lienee sinulle täysin tuntematon käsite ?
Nyt iskit kirveesi aika pahasti kiveen. Minä en syntynyt kultalusikka suussa. Kaikki se, mitä minulla tällä hetkellä on, on kovalla ja pääosin ruumiillisella työllä hankittu.
-
Itselläni on Peltorin ComTac-luurit ja ne piuhalla kiinni iHupattimessa. Hyvin ovat toimineet niin sateessa, pakkasessa kuin aurinpaahteessa kohta kymmenen vuotta, vaikka ei tosiaan nämäkään päivittäisessä käytössä.hatey kirjoitti:Minulla on kuulevat Peltorit (SportTac) ja ne ovat ainakin tähän asti toimineet metsästyksessä vesisateessakin. Tosin näitähän käytän vain joitakin viikkoja syksyllä ja sitten talvella pakkasessa, eivät ole päivittäisessä käytössä.
-
KunkkuJ kirjoitti:Kumma juttu, minulla Peltorit ovat kestäneet mainiosti. Mutta selitys ongelmiin saattaa olla tuo M.P.T:n mainitsema. Jos käyttää kuulosuojaimia pitkiä jaksoja ja hikoilee, kosteus saattaa päästä tekemään pahojaan sähköosille. Minulla on vain hyvää sanottavaa tuosta aiemmin mainitsemastani mallista.
Voi olla, että tuossa on yksi ratkaisu. Ulkona hikoilu (metsuri/maatilallisen työt) eivät ole niin pahasta kuin hallissa työskentely missä kosteus nousee korkealle ja hikoilu kovaa. Ulkotöissä nuo kuulokkeet pääsevät myös kuivumaan paremmin. Nämä peltorit eivät ole kovin halpoja ostettaviksi joka vuosi. Minulla on suojaimet päässä koko työpäivän, mutta tauolle mennessä laitan ne penkille. Vein kuulokkeet sähkärille jolla onneksi oli noita rikkinäisiä pelttoreita kopassa. Sain yhden vuoden lisää noille peltoreille silloin. Hän ihmetteli, että miten voi syöpyä noin pahasti ne osat. Syy voi olla myös teollisuuskemikaaleilla joita joskus roiskuu suojaimiin, mutta ne roiskuu vain ulkopuolelle. Peltori on mukavempi päässä kuin halpakauppojen suojaimet, että harmittaa.KunkkuJ kirjoitti:Joo, maatalous- ja koneyrittäjänhän ei tässä maassa tarvitse koskaan tehdä niin paljon töitä, että joutuisi hikoilemaan, eihän? Tai metsurin?
Nyt iskit kirveesi aika pahasti kiveen. Minä en syntynyt kultalusikka suussa. Kaikki se, mitä minulla tällä hetkellä on, on kovalla ja pääosin ruumiillisella työllä hankittu.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Etkös ollut ulkoistanut puunkaatohommat majaville ? Vai muistanko väärin ? Pellotkin oli varmaan kynnetty myyrätyövoimalla.KunkkuJ kirjoitti:Joo, maatalous- ja koneyrittäjänhän ei tässä maassa tarvitse koskaan tehdä niin paljon töitä, että joutuisi hikoilemaan, eihän? Tai metsurin?arttula kirjoitti:Ymmärrän... Tuollainen työ, jossa joutuu hikoilemaan, lienee sinulle täysin tuntematon käsite ?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mikä siitä tekee niin hienoa kun tulee hiki, vaikka tekee töitä? Vähän kuin väittäisi, että on hienoa kun tulee kusihätä kaupassa käydessä.

Minun mielestäni hikoilu on ruumiintoiminto, joka pitää olla hallittavissa. Ehkä vääränlainen vaatetus ollut Kunkulla?
-
Sinulla on väärää tietoa. Tämä herra majava tuli itse tarjoutumaan töihin, mutta sille oli pakko antaa lopputili, koska se ei noudattanut työssä metsätaloussuunnitelmaa.arttula kirjoitti:Etkös ollut ulkoistanut puunkaatohommat majaville ? Vai muistanko väärin ? ]
-
Otsasi hiessä sinun pitää leipäsi ansaitseman, vai miten se menikään? Kaltaisesi valkokaulushipit ovat luusereita kaikki tyynni.Tauvo kirjoitti: Mikä siitä tekee niin hienoa kun tulee hiki, vaikka tekee töitä?
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mun sormet on eri pituisia!
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka