Ei oo, koska meen huomenna TukholmaanKunkkuJ kirjoitti:Aikas noloa. Onko sinusta kasvamassa sellainen peräkammarin poika? 8)kakeMBP kirjoitti:Kotonahan mä oon

Viesti Kirjoittaja kakeMBP »
Ei oo, koska meen huomenna TukholmaanKunkkuJ kirjoitti:Aikas noloa. Onko sinusta kasvamassa sellainen peräkammarin poika? 8)kakeMBP kirjoitti:Kotonahan mä oon
Viesti Kirjoittaja Sannuli »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tullut tuotakin puljua testattua muutaman kerran tässä hiljattain. Hyviä kokemuksia itsellä; kiva kun rantautunut Suomeen.Sannuli kirjoitti:Raskaiden kurssipäivien jälkeen autuas cappuccino-hetki Hki-Vantaan Starbucksissa iPadin kera
Viesti Kirjoittaja jazin »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Jaa'a. Lähinnä viestin pointti oli että olen MBA:lla. Ehkä jutun ymmärtääjoku...amanita kirjoitti:Olen rutinapäällä.
Sopiiko että kysyn, kysyn silti: ketä kiinnostaa tuo tieto kotona macittamisesta?![]()
Aivan taatusti ainakin 90% porukoista macittaa kotonaan. Ketjun jujuna on mielestäni kertoa, jos sattumoisin on koneella jossain kiinnostavassa paikassa, että olisi jotain kerrottavaa siitä tai kyseisestä tilanteesta. Tämä ei ole mikään FB tilapäivityksineen, joskin tämä ketju sinälläänkin on aika pöljä. Tehdään tästä nyt edes hieman kiinnostavampi, jotta se ei vain ärsytä uudella jonninjoutavalla viestillään.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Ehkä kyse ei ollut pelkästään sinun viestistäsi. Noita "Olen kotona"-postauksia kun tuntuu tässä ketjussa vilisevän. Eikä tuota isän uutta airiakaan tarvitse jokaisessa ketjussa julistaa, kyllä siitä tietää jo kaikki.tuomaril kirjoitti:Jaa'a. Lähinnä viestin pointti oli että olen MBA:lla. Ehkä jutun ymmärtääjoku...
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
^korjasin.tuomaril kirjoitti:Vålgassa (turvaistuimessa), Kaukana Sunasta, MBP:lla, iPhonen yhteydelllä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Oletko tulossa majavajahtiin? Paikka on alle 500m radasta. Tulenko vilkuttamaan valoa, niin tiedät loikata junan kyydistä?Lare kirjoitti:Junassa, joka huolestuttavasti lähestyy Luumäkeä.
sen verran pimeää, että kerro ystävän vinkki, kummalla puolen hypätessä osun sähkötolppaan? Tässä nopeudessa se olisi ainutkertainen kokemus.KunkkuJ kirjoitti: Oletko tulossa majavajahtiin? Paikka on alle 500m radasta. Tulenko vilkuttamaan valoa, niin tiedät loikata junan kyydistä?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Riippunee suunnasta, josta tulet, tai mihin menet..?Lare kirjoitti:kummalla puolen hypätessä osun sähkötolppaan?
Luumäeltä on vain yksi suunta - pois päin.arisel kirjoitti:Riippunee suunnasta, josta tulet, tai mihin menet..?Lare kirjoitti:kummalla puolen hypätessä osun sähkötolppaan?
Viesti Kirjoittaja Raikka »
Viesti Kirjoittaja viktor »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja BigShowMan »
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Myö oltiin mamman kanssa Ilveksessä 14. ja 15. välinen yö ja vietettiin koko 15. mutsin kanssa T:reella.Hanttapuli kirjoitti:Pitkästä aikaa saa päivitää tähänkin ketjuun! Päditän Tampereen Holiday Club -kylpylähotellissa. 11. krs ja järvinäkymät. Aika siistiä 8)
Viesti Kirjoittaja maccivaari »