![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Kai niitä muitakin on, noi nyt tuli ainakin mieleen.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Pyh. Minä arvostan isiäni. Teen sille kortin ja lähetän sen sille sen iPhoneen.M.P.T kirjoitti:Onnea vaan isukeille. Isänpäivä voisi olla joka päivä. Harmi, että isien arvostus on laskussa.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Häh? Mitenniin?M.P.T kirjoitti: Harmi, että isien arvostus on laskussa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mullakin on kaksi neitoa, ne ovat (mulle) maailman parhaat lapsetmmmvuori kirjoitti:Kiitos kiitos. Mulla on kaks pientä tyttölasta. Sanomattakin on tietysti selvää, että ne on ne maailman kaikkein parhaimmat lapsoiset. Eli huomenna saa nukkua pitkähköön, teoriassa siis, koska tiedän mukuloiden aloittavan päivänsä hyppelemällä minun päälläni noin kolme tuntia ennen kuin itse soisin sen tapahtuvan. Selavii vaan.![]()
Häh? Mitenniin?M.P.T kirjoitti: Harmi, että isien arvostus on laskussa.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Katsokaa nyt ympärillenne. Vanhemmat isit on yksin vanhainkodissa. Minua harmittaa kun ne joutuvat olemaan yksin. Nuoret eivät arvosta isiä tai nykynuoriso ei tahdo arvostaa. Itse kunnioitan isiä ja se on maailman tärkein ihminen minulle kuten äitikin. Harmittaa, ettei oikein mitään voi isälle hankkia. En osaa tehdä mitään paremmin kuin isä. Traktorin korjaus olisi hyvä lahja, mutta isä tekee senkin paremmin. Lounaan voisin tarjota kylläkin, mutta onko se sopivaaa?Jussi68 kirjoitti:Älä välitä, Ämppäri on Ämppäri... se valittaa (valitettavasti) melkein kaikestammmvuori kirjoitti:Häh? Mitenniin?M.P.T kirjoitti: Harmi, että isien arvostus on laskussa.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Juu, isät ja miehet yleensäkin tajuavat tuon. Tsirpulat on sitten vähän monimutkaisempi juttu.Peitsamo kirjoitti:Ei materiaa tarvita osoittamaan, että välittää jostain ihmisestä todella paljon. Pätee läheisiin, kuten myös naikkosiin. Kunhan he vain tajuaisivat asian
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »