Auttakaa! Mulla on 32-sivuinen esite, jota olen aiemmin tehnyt täysin kivuttomasti InDesign 2:lla, mutta nyt kun siirsin sen CS:ään, niin tallentaminen kestää iäisyyden! Rantapallo vaan pyörii ja sillä välin ehtii hyvin käydä hakemassa kahvia ja melkein juodakin sen, ennenkuin pääsee jatkamaan duunia. Juu, ja mulla ei ole aikaa odottaa, tai siis asiakkaalla ei ole. Työhön tulee aina satoja muutoksia ja sormet hakeutuvat omppu-s:ään automaattisesti suurinpiirtein jokaisen korjauksen jälkeen (vaikka eihän indi kaadu, eihän

) Todella rasittavaa odottelua!
Esitteessä on aina n. 600 pientä kuvaa ja koko roska on n. 900 Mb kooltaan. Käyttis on juuri päivitetty 10.3.4, mutta silläkään ei liene osuutta asiaan, koska testatessani edellisiä esitteitä, jotka on tehty Indi2:lla, tallennus sujuu hetkessä edelleenkin.
Preferensseistä en löytänyt mitään kummallisuuksia eikä Indin uudelleen asennuskaan auttanut asiaa. Voisko ongelma johtua 2-versiosta suoraan 3:een avaamisesta vai sittenkin 10.3.4 ja CS:n välisestä ongelmasta, vai mistä?
Mitä tehtävissä?