taas...
-
taas...
Viesti Kirjoittaja MackLook »
Taas tuli kerran käytössä todistettua, että Apple ja Mac ei ole YHTÄÄN helpompi järjestelmä kuin Windows. Ainoot helpot käyttikset on iPhone ja iPad... Siiis kun Macissä ei löydy, ei toimi, eikä normaali intuitio toimi... niin voi, voi... ja sitten se Windows, joka tökkii kaikessa upeudessaan - niin on tää kans vaikeeta... Kukahan keksis käyttäjäystävällisen systeemin?
Syy: ...siirrettiin ketju oikealle alueelle...
-
Re: taas...
Viesti Kirjoittaja masa »
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja adele »
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
On tässä OS X:ssä omat puutteensa, mutta tyytyväisempi olen tähän kuin Windowsiin.
-
Viesti Kirjoittaja Raikka »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
R.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Näinpä. Itse olen valinnut käyttikset, puhelimet ynnä muut sen perusteella mikä keljuttaa vähiten.Machist kirjoitti: On tässä OS X:ssä omat puutteensa, mutta tyytyväisempi olen tähän kuin Windowsiin.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ryhtiliikettä muille kirjoittelijoille ehdottelevalta ylläpitäjältä melko kannustava kommentti.amanita kirjoitti:...löytyi tyyppi, joka näki aiheelliseksi kertoa omasta kykenemättömyydestään tietokoneiden kanssa. Harmillinen puute varmaankin, pahoittelut!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
-
- Ylläpitäjä
Miten olit ajatellut vastata aiheeseen, jonka otsikkona on sana "taas" ja kolme pistettä?tosikko kirjoitti:Ryhtiliikettä muille kirjoittelijoille ehdottelevalta ylläpitäjältä melko kannustava kommentti.amanita kirjoitti:...löytyi tyyppi, joka näki aiheelliseksi kertoa omasta kykenemättömyydestään tietokoneiden kanssa. Harmillinen puute varmaankin, pahoittelut!
En kuvitellut, tuskin ketjun aloittajakaan, että täällä joku osaisi keksiä käyttöjärjestelmän tai ehdottaa keksijää sellaiselle, jota ketjun aloittajakin osaisi käyttää.
Minulle se kertoo, että halutaan vapaasti assosioitua kirjoittelua, jonka sopii liittyvän vaikkapa ketjun aloittajan assosiointiin aiheesta
Tein niin.
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja adele »
???amanita kirjoitti:En kuvitellut, tuskin ketjun aloittajakaan, että täällä joku osaisi keksiä käyttöjärjestelmän tai ehdottaa keksijää sellaiselle, jota ketjun aloittajakin osaisi käyttää.
Ketjun alkuperäisessä, dementikon kirjoittamasta viestistä käy ilmi, että käyttäjäystävällinen käyttis, jota hänkin osaa käyttää, on jo olemassa ja siis keksitty.
Lähimuistin tökätessä hän pari lausetta kirjoitettuaan unohtaa tuon muistisairaalle tyypilliseen tapaan, kysellen vastausta kysymykseen, johon itse juuri oli vastannut.MackLook kirjoitti:Oh yeah, Ainoot helpot käyttikset on iPhone ja iPad. .Oh yeah,
Olen kyydinnyt ihmistä, joka odottaessamme parikymmentä minuuttia kolmatta henkiöä saapuvaksi autoon kyseli 15 sekunnin välein "Mikäs kaupunginosa tämä on"? Jo 50 vastauskerran jälkeen koet voimatonta väsymystä.MackLook kirjoitti:Oh yeah, Kukahan keksis käyttäjäystävällisen systeemin? ..Oh yeah,
-
En se minä ollut!adele kirjoitti:[Olen kyydinnyt ihmistä, joka odottaessamme parikymmentä minuuttia kolmatta henkiöä saapuvaksi autoon kyseli 15 sekunnin välein "Mikäs kaupunginosa tämä on"?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
- Ylläpitäjä
Varsinaisissa tietokoneissa toimivia käyttiksiä tuo etsivä lienee kaivannut, eikä sellaisia ole löytänyt. Tuskin löytääkään.adele kirjoitti: Ketjun alkuperäisessä, dementikon kirjoittamasta viestistä käy ilmi, että käyttäjäystävällinen käyttis, jota hänkin osaa käyttää, on jo olemassa ja siis keksitty.
Syy: Lainaus kuntoon...kerpeleen surkea ulkomaan netti
-
Viesti Kirjoittaja kif »
Fiksuinta jättää vastaamatta?amanita kirjoitti:Miten olit ajatellut vastata aiheeseen, jonka otsikkona on sana "taas" ja kolme pistettä?tosikko kirjoitti:Ryhtiliikettä muille kirjoittelijoille ehdottelevalta ylläpitäjältä melko kannustava kommentti.amanita kirjoitti:...löytyi tyyppi, joka näki aiheelliseksi kertoa omasta kykenemättömyydestään tietokoneiden kanssa. Harmillinen puute varmaankin, pahoittelut!
Muistan tämän siltä varalta jos joku moderaattori joskus huomauttaa minulle kirjoituksistani. Esimerkiksi siitä että kommentoin viestin kirjoittajaa aiheen sijasta.amanita kirjoitti:Minulle se kertoo, että halutaan vapaasti assosioitua kirjoittelua, jonka sopii liittyvän vaikkapa ketjun aloittajan assosiointiin aiheesta
-
- Ylläpitäjä
Mistä päättelet minun kohdistavan viestini johonkin tiettyyn henkilöön?kif kirjoitti:Muistan tämän siltä varalta jos joku moderaattori joskus huomauttaa minulle kirjoituksistani. Esimerkiksi siitä että kommentoin viestin kirjoittajaa aiheen sijasta.amanita kirjoitti:Minulle se kertoo, että halutaan vapaasti assosioitua kirjoittelua, jonka sopii liittyvän vaikkapa ketjun aloittajan assosiointiin aiheesta

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka