Ainakin kivut ovat vaihtaneet paikkaa...jakkumasa kirjoitti:Paraniko kiput räpylöistä, niiden ripustuksista vai molemmista? Niitä markkinoitiin joskus niin aggressiivisesti ja jalkojen virheasentoja korostamalla, että mun päässä ne lokeroitiin heti ylipronaatiohössötysbusinesskategoriaan. Nyt pikaisen perehdytyksen jälkeen vaikuttaa siltä, että noissa pohjallisissa voisikin olla ajatusta mukana.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rehellisesti:
Ennen polvet käytännössä estivät juoksemisen. Lenkin jälkeen polvet estivät oikeastaan kävelemisenkin (ilman silmien kostumista ja irvistelyä) ainakin viikoksi...
Nykyään kipeytyy oikean jalan säären sisäsyrjässä oleva jänne ja vasen lonkka jos liikaa rehkii, mutta se on kai luvallista kun ikä alkaa nelosella ja on koko ikänsä kohnottanut enemmän tai vähemmän ilman itsesuojeluvaistoa?
Jollei raha ole kynnyskysymys suosittelen ortopediä. Sieltä saat n.300€:n hintaan sellaiset pohjalliset, joilla maailma alkaa tuntumaan miellyttävältä.
Footbalance on sinnepäin, riippuu tekijästä osaako homman. Minun pohjalliset teki fysioterapeutiksi opiskeleva myyjä ja ne ovat hyvät. Otin samalla muutaman ekstraparin kävelykenkiin ja toisiin tossuihin, että saisi välillä tuulettumaan eivätkä ala lykkäämään sienikasvustuoa.
Minulla kyllä toimii, mutta minulla on myös markkinamiesten rakastamaan ylipronaatiota oikein reilusti...