Harkoosi kirjoitti:Onko mitää hyvää youtubeappsia iphoneen? ärsyttävä toi youtuben oma, ku ei oo vitosen näytön kokonen Miksei sitä päivitetä? vai onko mulla joku väärä
nii ja toinen, oon aina kuvitellut et toi kartta kertois ääneen reittiohjeet, ei sitte vissiin? siinä vaan lukee ne
Kyllä minun iPhone 5 laukoo ääneen karttaohjeet. Onhan sulla äänet päällä ?
kaffemi kirjoitti:Mikä lie täppä väärin, kun iPhone 5:n kalenteri monistaa tapahtumia? Eli kun laitan kalenteriin jonkun tapahtuman, ja synkkaan puhelimen koneella, tapahtuma onkin kalenterissa kahteen tai kolmeen kertaan.
Olisko niin, että sulla on iCloud-synkkaus päällä ja jos synkkaat kalenterin vielä iTunesissakin, näin käy.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Ketasa kirjoitti:No niin,ei se niin helppoa ollutkaan. Latasin iTunesiin Pages- ohjelman ja siihen se sitten hyytyikin. Miten saan sen siirretyksi iPadiini? Olen vähän alkutaipaleella tämän laitteen kanssa
Katopas onko sulla Asetuksissa valittuna, että synkkaa ohjelmat. Silloin ei ole väliä lataatko softan iTunesissa, iPhonessa vai iPadissa, kaikissa laitteissa on samat.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Perheen toisessa iPadissa kun yrittää mennä app storeen lataamaan ohjelmia, alkaa se valittamaan noista turvakysymyksistä. Ihan kiltisti alan muuttamaaan niitä niin ei päästä eteenpäin, kysyy vaan jatkuvasti salasanaa uudelleen ja uudelleen. Joku oli ratkassu tuon ongelman tyhjentämällä safarin sivuhistorian, mutta täällä ei ainakaan auta.
Todella perberistä.
Onko joku saanu ratkastua ton jotenkin muuten? Yritin myös etsiä netistä sivua, jossa voisi vaihtaa kaikki kolme turvakysymystä tietokoneella. Ei löydy. Applen sivulla on vaan yksi turvakysymys. Mitä maanalainen paikka Apple?
Riippuu vähän millaista kaipaat. Adoben Photoshop on App Storessa hintaan 8,99€. Itse käytän kuitenkin Photoforge 2:sta, jossa on minulle tarpeeksi toimintoja iPadin kanssa säätämiseen. Muut kuvanmuokkaukset hoituukin sitten MBA:n ja Aperturen välityksellä.
sekoona kirjoitti:Voiko Suomesta ostaa Alankomaiden iTunes Storesta? Sillä pitäisi ostaa yksi levy sieltä, kun sitä Suomen Storesta ei löydy...
Ei suoraan. Tarvitset tunnuksen sen maan Storeen, josta aiot jotain ostaa ja sitä tunnusta varten tarvitaan taas vähintään osoite kyseisessä maassa. Ja koska laittomuuksia ei täällä harrasteta, suosittelen muuttamista Hollantiin (tai vähintään asunnon hankkimista sieltä).
Sama juttu on myös muiden maakohtaisten kauppapaikkojen kanssa, ei pelkästään Applen pyörittämien.
Viimeksi muokannut Anghorn, 12.11.2012 klo 17.59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Onkos muilla havaintoja Ilta-Sanomien toiminnasta tänään? Minulla (iPad 3, iOS 5.1.0) ilmoittaa, ettei ole verkkoyhteyttä. Tekee saman sekä WLAN että 3G -yhteydellä. Poistin sovelluksen, buuttasin ipadin ja asensin uudelleen. Ei vaikutusta. Lehtikioskissa oleva toinen lehti toimii ok, joten ei varmaan siitäkään ole kiinni.
Viimeksi muokannut Lakeside_fi, 12.11.2012 klo 22.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Asentelin tuossa iPhone 5:n sen Facebook-asetuksen kautta Facebookin mutta miksei tästä kuulu mitään notification ääntä kun uusi noti tulee? Olen bootannut luurin. Softaa en ole vielä asentanut uusiksi.
Edit. Tää onkin joku bugi ja n+1 muuta kärsii samasta.
Viimeksi muokannut Tege, 17.11.2012 klo 11.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikä iPhone 4 puhelimessa mättää kun akkukesto kuoli iOS 6:n myötä? Vanhemilla softilla akku kesti melkeen sen mitä Apple sivuillaan mainostaa... Onko muilla samanlaisia ongelmia?
MatoZxc kirjoitti:Mikä iPhone 4 puhelimessa mättää kun akkukesto kuoli iOS 6:n myötä? Vanhemilla softilla akku kesti melkeen sen mitä Apple sivuillaan mainostaa... Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Miten akkusi sitten kestää? Kerro valmiustila- ja käyttötilastosi (löytyvät puhelimen asetuksista) sekä se, minkälaista käyttöä tarkalleen tämä on sisältänyt. Kerro myös, mitkä palvelut puhelimessasi ovat käytössä. Muuten ei voi ottaa kantaa.
Asetuksista en saa lukuja selvilä, puhelin juuri latauksessa. Mitä nyt surffaan netissä Wifillä, sekä 3G:llä. Sähköpostia lueskelen, karttoja tai muita navigointi sovelluksia en pahemmin käytä. Musiikkia kuuntelen spotifysta. Bluetooth on myös aktiivisessa käytössä, autoileva kun olen. Ei kestä edes päivää akku... Kuvia räpsin myös aikalailla.
MatoZxc kirjoitti:Asetuksista en saa lukuja selvilä, puhelin juuri latauksessa. Mitä nyt surffaan netissä Wifillä, sekä 3G:llä. Sähköpostia lueskelen, karttoja tai muita navigointi sovelluksia en pahemmin käytä. Musiikkia kuuntelen spotifysta. Bluetooth on myös aktiivisessa käytössä, autoileva kun olen. Ei kestä edes päivää akku... Kuvia räpsin myös aikalailla.
Kerro lukemat sitten, kun saat ne selville. Mm. Spotify käyttää pahimmillaan todella paljon virtaa. Ei voi näillä tiedoilla päätellä vielä mitään. Todennäköisesti akku kestää sinulla ihan normaalisti.
Tege kirjoitti:Spotify ei niinkään käytä virtaa jos musat on synkitty luuriin. Eniten virtaa vie yleensä 3g, että jos sitä ei tartte kannattaa kokeilla edgeä.
Tege kirjoitti:Spotify ei niinkään käytä virtaa jos musat on synkitty luuriin. Eniten virtaa vie yleensä 3g, että jos sitä ei tartte kannattaa kokeilla edgeä.
Toimiiko iMessage Edgellä?
Toimii.
Muutat vain nopeutesi hiukan alemmas.
Niin, eli asetuksista 3G pois päältä niin sillä fudaa?