![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tähtipäiväkirjat. Ensimmäinen matka...arisel kirjoitti:
Tässä nousee jo mieleen Stanislaw Lem...
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Anghorn kirjoitti:Enpäs maininnut, muistat väärin!
Eiku hitsinpitsi, lähti väärällä tunnarilla.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Olin tuohon aikaan "sunal", eli käytin vanhempieni omistamia kapineitaPeitsamo kirjoitti:^ Rahamiehiä8)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Taatusti ei hukkunut taskunpohjalle.Jussi68 kirjoitti:Salille!
Mun ensimmäinen luuri http://www.itviikko.fi/files/panorama_848431.jpg painoi 760g. 8)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minun eka puhelin oli Benefon Beta, se oli metallihohtopunainen. Maksoi muistaakseni 7500 FMk silloin. Ostin sen itse, en ollut Sunal. Tuo puhelin oli siihen aikaan huippu, akkuaika oli 3-4 vrk (kumisaappailla noin 6-8 tuntia) Benefon pystyi vastaanottamaan äänitaajuusviestejä, esm soittajan puhelinnumeron, jos ei vastannut puheluun. Tosin soittaja joutui sen näpyttelemään, mutta muut puhelimet ei tuommoiseen kyenneet. Muistiinkirjoitus puhelun aikana yms... ihmettä. Lisäksi tuo oli oikein tyylikäs, sitä oli ihan muotoiltu, muut puhelimet, Erikssonit ja Kumisaappaat olivat vain sellaisia kulmikkaita kuutioita, tyyliin iPhone, muotoilusta ei tietoakaan.Jussi68 kirjoitti:Olin tuohon aikaan "sunal", eli käytin vanhempieni omistamia kapineitaPeitsamo kirjoitti:^ Rahamiehiä8)
![]()
Oli se Gorba vaan hieno luuri 8)
Viesti Kirjoittaja Lare »
harmi että kavereillasi oli valintakiekkopuhelimet kotonaan.hatey kirjoitti:Benefon pystyi vastaanottamaan äänitaajuusviestejä, esm soittajan puhelinnumeron, jos ei vastannut puheluun. Tosin soittaja joutui sen näpyttelemään, mutta muut puhelimet ei tuommoiseen kyenneet. Muistiinkirjoitus puhelun aikana yms... ihmettä.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »