Semmosta tässä ajattelin kysästä, että mitä mieltä olette MacBookilla pelaamisesta.. Itse olen Steamin tuohon Macille lataillut ja counter-strike: sourcea sillon tällöin pelaillu.. Täytyy sanoa että positiivisesti yllättänyt miten näkee tuosta 13.3" näytöstä pelata.. Mutta oikeastaan sen takia tähän rupesin kirjottelemaan, koska olen vähän miettinyt että minkä verran tuollanen läppäri kestää pelaamista? Pari tuntiakin joskus saattaa vierähtää tuossa pelatessa jolloin käy tuo koneen pohja aika kuumana.. Voisiko tuota tuuletusta parantaa jotenkin, ja tekeeköhän ylipäätänsä hyvää pelailla tuollasella koneella? Hyvin tuo peli kuitenkin pyörii..
Lämpeneminen
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Pablo the Piblio
Lämpeneminen
Viesti Kirjoittaja Pablo the Piblio »
Morjens!
Semmosta tässä ajattelin kysästä, että mitä mieltä olette MacBookilla pelaamisesta.. Itse olen Steamin tuohon Macille lataillut ja counter-strike: sourcea sillon tällöin pelaillu.. Täytyy sanoa että positiivisesti yllättänyt miten näkee tuosta 13.3" näytöstä pelata.. Mutta oikeastaan sen takia tähän rupesin kirjottelemaan, koska olen vähän miettinyt että minkä verran tuollanen läppäri kestää pelaamista? Pari tuntiakin joskus saattaa vierähtää tuossa pelatessa jolloin käy tuo koneen pohja aika kuumana.. Voisiko tuota tuuletusta parantaa jotenkin, ja tekeeköhän ylipäätänsä hyvää pelailla tuollasella koneella? Hyvin tuo peli kuitenkin pyörii..![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Semmosta tässä ajattelin kysästä, että mitä mieltä olette MacBookilla pelaamisesta.. Itse olen Steamin tuohon Macille lataillut ja counter-strike: sourcea sillon tällöin pelaillu.. Täytyy sanoa että positiivisesti yllättänyt miten näkee tuosta 13.3" näytöstä pelata.. Mutta oikeastaan sen takia tähän rupesin kirjottelemaan, koska olen vähän miettinyt että minkä verran tuollanen läppäri kestää pelaamista? Pari tuntiakin joskus saattaa vierähtää tuossa pelatessa jolloin käy tuo koneen pohja aika kuumana.. Voisiko tuota tuuletusta parantaa jotenkin, ja tekeeköhän ylipäätänsä hyvää pelailla tuollasella koneella? Hyvin tuo peli kuitenkin pyörii..
iPhone 4 16GB, MacBook Pro
-
-wk-
Re: Lämpeneminen
Viesti Kirjoittaja -wk- »
Voisit hankkia jonkinlaisen jäähdytysalustan. Kannettavat eivät mielestäni ole koskaan optimaalisia pelaamiseen verrattuna samanikäisiin pöytäkoneisiin, luonnollisesti teho / hinta -suhdetta tarkastellessa mutta myös sen vuoksi että näytönohjaimien juotosten hajoaminen lämpöjen seurauksena on kenties tavallisin tapa jolla nykyläppäri hajoaa, vielä kun tavoitteena on nykyään tunkea komponentteja aina vain ohuempaan koteloon.
Viimeksi muokannut -wk-, 26.11.2012 klo 13.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Pablo the Piblio
Re: Lämpeneminen
Viesti Kirjoittaja Pablo the Piblio »
Juu kiitoksia informaatiosta. Olisko sulla tietoa mistä tollasia alustoja sais helpoiten? Ja osaisitko jotain suositella? ![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viimeksi muokannut jjpeltola, 26.11.2012 klo 15.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Poistettu turha lainaus
Syy: Poistettu turha lainaus
iPhone 4 16GB, MacBook Pro
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka