Mitä? Semmoiset potkuhousutko?Harkoosi kirjoitti:Päätin ostaa sellasen jumpsuitin kotiasuksi. Oon niin innoissani! 8)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mitä? Semmoiset potkuhousutko?Harkoosi kirjoitti:Päätin ostaa sellasen jumpsuitin kotiasuksi. Oon niin innoissani! 8)
Viesti Kirjoittaja iMies »
Minä en olisi. Viimeksi kun erehdyin vetämään jumpsuitin päälleni minut heitettiin iltahämärässä 350 m korkeudelta lumiselle pellolle. Ei muuten ollut lainkaan mukava saati kodikas olo...Harkoosi kirjoitti:Päätin ostaa sellasen jumpsuitin kotiasuksi. Oon niin innoissani! 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
iMies kirjoitti: Viimeksi kun erehdyin vetämään jumpsuitin päälleni minut heitettiin iltahämärässä 350 m korkeudelta lumiselle pellolle
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Siis ootsä naaras oikeesti? Mun sisko käyttää jotain potkupukuja ja se on 5. luokalla.Harkoosi kirjoitti:Päätin ostaa sellasen jumpsuitin kotiasuksi. Oon niin innoissani! 8)
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mikä sen jumpsuitin idea muuten oikeasti on? Voiko ihminen olla ilman sitä?hatey kirjoitti:Mitä? Semmoiset potkuhousutko?Harkoosi kirjoitti:Päätin ostaa sellasen jumpsuitin kotiasuksi. Oon niin innoissani! 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kyllä tuo wc-käynti kuulosti kiehtovalta.amanita kirjoitti:Eipä oo potkupuvussa seksiä, ei sitten mistään päin katsottuna, niin ja tämä pätee kumpaakin sukupuolta olevaan potkupukuilijaan.
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Superhessulla on. Siis luukku, vaippoja tuskin. Se luukku palauttaisi potkupukuun puuttuvan seksuaalisen jännitteenkinrichidi kirjoitti:Siinä puvussa pitäisi siis olla avattava takaluukku.. Puvun alle menisi tosin vaipatkin..
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kasaa itse. Saat paremman koneen samalla hinnalla. Opit myös samalla itse tekemään jotain.tuomaril kirjoitti:http://www.silentrig.com/product/2911/d ... wer-122012
Mahdollisesti tuommoinen tulee.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja eskop »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minä en koskaan oikein ole kehdannut pyytää vanhemmiltani mitään. Tavaroiden hommaaminen lähti siitä, että suunnittelin mitä ostan ja aloin sitten keräämään siihen rahaa. Vanhemmat sitten saattoivat tulla matkan varrella ja tarjota ainakin osan maksamista.eskop kirjoitti:Mä en kehtais oikeesti edes ottaa porukoilta noin paljon kaikkea..
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »