Mikä tuossa nyt niin salailemisen arvoista on ?Anghorn kirjoitti:Pistin yyveetä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Mikä tuossa nyt niin salailemisen arvoista on ?Anghorn kirjoitti:Pistin yyveetä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kommenteista:Terveyspalveluyritys Attendon toimitusjohtajan Pertti Karjalaisen mukaan Helsinkiin on hyvin vaikea rekrytoida esimerkiksi lähihoitajia. Karjalainen uskoo, että syynä on pienten ja kohtuuhintaisten asuntojen puute.
- Emme oikein keksi muuta syytä kuin asuntotilanteen. Jos lähihoitajan palkka on 2000 euroa ja siitä maksetaan verot, siitähän jää noin 1500 euroa rahaa. Jos vuokraan menee tonni, niin milläs ihmeellä elät, Karjalainen laskee.
Timo Allan Tuovinen kirjoitti:Mikä estää Pertti Karjalaisen maksamasta 4000€/kk pääkaupunkiseudun hoitajille?
Tokkopa.arisel kirjoitti:Tulee pitkä jono...
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Kun itse toimin vielä toiminimellä ja kaikki liittymät oli soneralta, hoidin omatkin asiani aina yrityspuolen aspan kautta, oli kuulema ok... Nykyisin taas laskut sillä tasolla, että olen kulta-aasiakas, niin näyttäisi menevän puhelut suoraan läpi ihan normaalin aspankin kautta.Tauvo kirjoitti:Jonottelen yksityishenkilönä Soneran asiakaspalveluun. Hyvä tovi tässä on jo vierähtänyt. Yritysasiakkaana soitin tiistaina samoihin aikoihin ja pääsin suoraan läpi. Soittivat vielä perään ja varmistivat, että kaikki on niin pitää. Onpas ärsyttävää...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Pienen kämpän etu: kaikki on kätevästi käden ulottuvilla.Anghorn kirjoitti:Tupareihin kutsutaan yksi kerrallaan, sillä muuten menee ahtaaksi.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Vaikeampi käyttää kuin vanha. Vaatii turhia klikkailuja.Anghorn kirjoitti:Hienohan tuo uusi on.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Applen tavan mukaan menee niin, että paskimmat kankeimmat rantapallo-ohjelmat ovat perinteisesti olleet iTunes ja iPhoto. Molemmista tulee mieleen lähinnä Mtv3:n liikkuvan kuvan arkiston käyttökokemukset.Erño kirjoitti:Vaikeampi käyttää kuin vanha. Vaatii turhia klikkailuja.Anghorn kirjoitti:Hienohan tuo uusi on.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulla on vaihtoehtoisia teorioita.tuomaril kirjoitti:Tää kaveri haluu siis salata mua.