Joo kyllä merkkiliikkeet ryövää kuluttajaa surutta ja työjälki on useasti ihan paskaa.Machist kirjoitti:Ja sitten ne pistää semmottisen hintalapun että tämmösellä tavan puurtajalla ole vara huollattaa autoaan..hatey kirjoitti:^^ Typerintä mitä olen tehnyt itse autolleni, on kytkinremontti metsässä Jeeppiin, kun auto oli köytettynä taljalla etupuskurista puuhun jyrkällä kalliorinteellä. Kytkin hajosi juuri kallionousussa. Sen jälkeen parannuin tuosta mielisairaudesta ja hävitin mokoman rytöläjän ja ymmärsin, että on olemassa huoltopalveluliikkeitä, jotka rahasta korjaavat autoja. Ei likaannu kädet, eikä katkeile kynnet. Enää en suostu edes lisäämään tuulilasinpesunestettä itse. Sitä varten on huoltamot.
Eilen just soittelin erääseen autohuoltoon että antaapa olla, kun lasku olisi mennyt lähemmäs tuhatta euroa...
Se olikin vw merkkihuolto.. vaikka ite teen töitä noille autotaloille/huoltamoille ei ole vara niissä huollattaa.
Etin aina pienimmät ja rasvasimmat puljut joissa on hinnat kohallaa...
Hommat joita ei osaa tehdä itse, hoituu parilla pienemmällä pajalla tai serkun työpaikalla. Joka on eräs merkkiliike PK seudulla.