Saadaanko valokuva siitä?hatey kirjoitti:Ei ikinä koskaan![]()
Ennemmin työnnän pääni pyörivään lumilinkoon.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja redhat »
Saadaanko valokuva siitä?hatey kirjoitti:Ei ikinä koskaan![]()
Ennemmin työnnän pääni pyörivään lumilinkoon.
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tuossa ilmaisussa on jotenkin ikävänluonteinen maku...Aperture kirjoitti:Ei ole Cardea tosiaankaan näkynyt. Mies lienee kiireinen duuniensa kanssa - tai sitten vain kyllästynyt tähän seurakuntaan.
Kun olen täydellisen tietämätön myös hyvän kahvin suhteen, niin täytyy kysyä, onko tuo Mikaelin kuvassa oleva kahvi noista pavuista vai kenties jokin ihan eri tuotemerkki? Jos siis haluaisin sitä oikein hyvää kahvia, niin kannattaisiko maistaa tuota kultaleima-Pauligia, Löfbergin Lilaa vai aivan jotain muuta?iMies kirjoitti:Omasta mielestäni Kenia AA-luokan pavuista tulee maailman parasta kahvia, vaikka muitakin mielipiteitä on toki olemassa.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Ei ei ei ei ja vielä kerran ei. Tulkintanne on väärä.arisel kirjoitti:Tuossa ilmaisussa on jotenkin ikävänluonteinen maku...Aperture kirjoitti:Ei ole Cardea tosiaankaan näkynyt. Mies lienee kiireinen duuniensa kanssa - tai sitten vain kyllästynyt tähän seurakuntaan.![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kaikille ei kaikki sovi. Älä turhaan ala itseäsi kiusaamaan sillä. Minä taas en saa teestä mitään irti. Jollei kahvi maistu, ei siitä ainakaan paremmaksi tule, että maistaa jotain vahvaa aromikasta laatua, vaikka "pilaisikin" sen maidolla ja sokerilla.arisel kirjoitti:...kannattaisiko maistaa tuota kultaleima-Pauligia, Löfbergin Lilaa vai aivan jotain muuta?![]()
Muistakaa että mulle kahvi on aina ollut lähtökohtaisesti pahanmakuista merkistä riippumatta...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minustakin on joskus tuntunut tuolta. Olen ymmärtänyt, että silloin kuuluu laittaa asiat arvojärjestykseen. Olenkin järjestänyt tuollaisessa tilanteessa työni uudelleen, että on ollut taas aikaa homputella.Aperture kirjoitti: Olen kyllä itsekin ollut joskus jonkinmoisia aikoja Hompusta ulkona kun on ollut olevinaan kiirettä tai töitä tai jotain.
Niin, siis mitään kahviahan ei voi juoda ilman valkaisu- ja makeutusainetta.Tauvo kirjoitti:Jollei kahvi maistu, ei siitä ainakaan paremmaksi tule, että maistaa jotain vahvaa aromikasta laatua, vaikka "pilaisikin" sen maidolla ja sokerilla.
Mistä sellaisia saa?arisel kirjoitti:Eli ottanut lopputilin..?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
No, jos joskus olisit mennyt töihin, niin tietäisit...KunkkuJ kirjoitti:Mistä sellaisia saa?arisel kirjoitti:Eli ottanut lopputilin..?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Samoilla linjoilla olen. Puhtaat välineet ja puhdas, raikas vesi tekevät paljon. Sitten kahvin olisi hyvä olla vastajauhettua, mutta jos sellainen tuntuu hifistelyltä, niin ainakin muuten tuoretta. Ei siis sitä kuukausi kaupalla kaapissa härskintynyttä. Ja jos kahvia kuluu vain vähän ja harvoin, kannattaa paketti säilyttää pakastimessa. Tumma (siis ei aivan niin vaalea) presidentti on myös yksi hyvä ja suhteellisen helppo lähestyttävä.Tauvo kirjoitti:^^ En lähtisi vetoa lyömään, mutta uskoisin, että sellainen miedohko ummapaahtoinen versio Juhla Mokasta puhtaalla keittimellä puhdasta ja kylmää vettä käyttäen voisi olla kuitenkin se "helpoin" ja vähiten vastenmielinen. Tai sitten tyly linja ja jotain espressoa? Viisaammat kertokoot miten asia oikeasti on...
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Pauligin kahvit ovat mielestäni hieman latteita. Löfbergin Lilassa on mukavasti särmää. Parhaiten löydät jonkin mukavan kahvin marssimalla kahvikauppaan ja kuvailemalla sen maun mitä mahdollisesti haluaisit. Tämän jälkeen nuuhkit tarjotut laadut, pyydät sopivan jauhatuksen ja kokeilet keittämistä.arisel kirjoitti: Kun olen täydellisen tietämätön myös hyvän kahvin suhteen, niin täytyy kysyä, onko tuo Mikaelin kuvassa oleva kahvi noista pavuista vai kenties jokin ihan eri tuotemerkki? Jos siis haluaisin sitä oikein hyvää kahvia, niin kannattaisiko maistaa tuota kultaleima-Pauligia, Löfbergin Lilaa vai aivan jotain muuta?![]()
"Saisinko jotain pahaa kahvia?"Mikael K. kirjoitti:marssimalla kahvikauppaan ja kuvailemalla sen maun mitä mahdollisesti haluaisit.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
No niin! Olisi varmaan pitänyt todeta heti alkuun AbFabin Patsyn tapaan "Names! Names!".Mikael K. kirjoitti:Hah, pahaa kahvia. Mikset ostaisi hyvää? Arvid Nordquistin Classic Nicaragua la Cumplida tai Kenya Tatu voisivat olla kokeilemisen arvoisia kahveja.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »