Sama juttu täällä. Tuli mieleen, että olisivatkohan ne vaihtaneet huollossa valkoisesta mustaan, jos kerran koko luuri vaihtuu?eskop kirjoitti:Kaksi viikkoa ollut käytössä ja nyt power-nappi ei aina toimi, ei muutakun huoltoon
iPhone 5 käyttökokemukset
-
Re: iPhone 5 käyttökokemukset
Viesti Kirjoittaja Jape47 »
-
-
Viesti Kirjoittaja eeliah »
-
Viesti Kirjoittaja jakovski »
eeliah kirjoitti:kyselläänpä viisaammilta, saako yhteystietokuvia jotenkin suuremmaksi vai onko fb integraation kautta tulevat kuvat aina pienellä, ja otetut kuvat koko näytön suuruisia soittaessa? Huomasin vaan työkaverilla oli pojan kuva koko ruudulla kun soi ja itsellä on noin sentin kokoinen ruutu kun joku kilauttaa.. En tajunnut kysyä sitä kun huomasin että onko itse kuvattu vai naamakirjasta..
Lainattu googlettamalla ja hieman etsintöjä tekemällä:
Eiköhän se siitä, kun tosiaan itte laittaa tiedot puhelimella, nappaa kuvan ja sen laittaa yhteystiedon tietoihinIf you use Address Book on your Mac to set a picture to a contact, it will show up in the small box.
If you set a picture to a contact directly from your iPhone, it will show up full screen.

-
Juuh, koetin googletella ja etsiä itsekin mutta eipä osunut haut kohdalleen, eli itse kuvattuna saapi suuremmat kuvat.. Meinaan iphonella on aseteltu kaikki yksitellen niin pikkuruinen ruutu näkyy vain siltijakovski kirjoitti:eeliah kirjoitti:kyselläänpä viisaammilta, saako yhteystietokuvia jotenkin suuremmaksi vai onko fb integraation kautta tulevat kuvat aina pienellä, ja otetut kuvat koko näytön suuruisia soittaessa? Huomasin vaan työkaverilla oli pojan kuva koko ruudulla kun soi ja itsellä on noin sentin kokoinen ruutu kun joku kilauttaa.. En tajunnut kysyä sitä kun huomasin että onko itse kuvattu vai naamakirjasta..
Lainattu googlettamalla ja hieman etsintöjä tekemällä:
Eiköhän se siitä, kun tosiaan itte laittaa tiedot puhelimella, nappaa kuvan ja sen laittaa yhteystiedon tietoihinIf you use Address Book on your Mac to set a picture to a contact, it will show up in the small box.
If you set a picture to a contact directly from your iPhone, it will show up full screen.

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Syy: Edeltävän viestin lainaus poistettu
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
e: koetinpa huvikseen yhtä, jumankekka se on isolla ny! 8)
-
Viesti Kirjoittaja nsamppa »
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
http://dot-color.com/2012/09/13/iphone- ... on-claims/
-
Viesti Kirjoittaja nsamppa »
-
Viesti Kirjoittaja Peoplez »
Nyt esim on vime täyden latauksen jälkeen akkua jäljellä 14% ja käyttöajaksi sanoo 5h 24min. En ole pelannut mitään raskaita pelejä tms. Peruschattailyy, vähä nettiselailuu 3g:ssä pitkin päivää, alle 5min puhelimessa puhumista total. Mitä olette mieltä, kuulostaako normaalilta?
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Peoplez »
EDIT: annoin muuten tuon 3GS:n tyttöystävälle, ja eilen otettiin se käyttöön uutena luurina. Molemmat lähti aamulla liikkelle täydellä akulla ja tavattiin tuossa neljän aikaan päivällä. Mulla oli akkua jälellä rapiat 20% ja tytöllä 50%, vaikka hän sanoi että oli "räplännyt sitä koko päivän". Olen ymmälläni.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja dookie »
Ei todellakaan ole normaalia, ite en muista milloin oli alle 50% päivän jälkeen vaikka puhun puhelimessa aika paljon päivittäin yms.Peoplez kirjoitti:Oon käyttäny vitosta nyt vajaan viikon ja olen aika pettynyt akun kestoon. Mites teillä muilla? Tuntuu että tää on vain marginaalisesti parempi kuin mun 2,5 vuotta käyttössä olleella 3GS:llä(jonka akku oli siis heikentynyt huomattavasti). Voisiko olla kyse siitä, että akkua ei ole vielä ehditty "ajaa sisään" kunnolla? Sitäkin mietin että kun otin tämän uuden luurin käyttöön suoraan vanhan varmuuskopiosta, että eihän sinne olisi jäänyt kummittelemaan "jotain" joka syö akkua, esim joku bugi tai joku. Kuulostaa kyllä epätodennäköiseltä. Sitten täytyy myöntää vielä se, että tykkään pitää näyttöä suht kirkkaalla. Kuinkahan dramaattainen vaikutus tällä on akun kulutukseen?
Nyt esim on vime täyden latauksen jälkeen akkua jäljellä 14% ja käyttöajaksi sanoo 5h 24min. En ole pelannut mitään raskaita pelejä tms. Peruschattailyy, vähä nettiselailuu 3g:ssä pitkin päivää, alle 5min puhelimessa puhumista total. Mitä olette mieltä, kuulostaako normaalilta?
Olen iloisesti yllättänyt jopa kuinka hyvin akku on kestänyt. Nyt noin 1kk käytössä.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Todennäköisesti sinne ei ole jäänyt kummittelemaan mitään varmuuskopion jäljeltä. Vähän sama turha pelko kuin tässä muutenkin typerässä Taloussanomien artikkelissa:Peoplez kirjoitti:Oon käyttäny vitosta nyt vajaan viikon ja olen aika pettynyt akun kestoon. Mites teillä muilla? Tuntuu että tää on vain marginaalisesti parempi kuin mun 2,5 vuotta käyttössä olleella 3GS:llä(jonka akku oli siis heikentynyt huomattavasti). Voisiko olla kyse siitä, että akkua ei ole vielä ehditty "ajaa sisään" kunnolla? Sitäkin mietin että kun otin tämän uuden luurin käyttöön suoraan vanhan varmuuskopiosta, että eihän sinne olisi jäänyt kummittelemaan "jotain" joka syö akkua, esim joku bugi tai joku. Kuulostaa kyllä epätodennäköiseltä. Sitten täytyy myöntää vielä se, että tykkään pitää näyttöä suht kirkkaalla. Kuinkahan dramaattainen vaikutus tällä on akun kulutukseen?
http://www.digitoday.fi/mobiili/2012/12 ... 1243185/66
iOS:ssä ohjelmat toimivat tosi tiukasti omassa hiekkalaatikossaan ja ohjelmat tapetaan lopullisesti ehkä viimeistään noin viiden minuutin kuluttua siitä, kun ohjelmasta poistutaan. Ei sellainen rapauta käyttöjärjestelmää.Taloussanomat kirjoitti: Toinen selitys on käyttöjärjestelmän rapautuminen. Ohjelmien lisäileminen ja poistaminen sekä käyttöjärjestelmän päivittäminen ja epäonnistuneet asennukset jättävät yleensä käyttikseen sakkaa, joka hidastaa konetta. Vain Apple yksin tietää, miten paljon iOS:ssä tätä tapahtuu ja miten sitä käy siivoaminen.
-
Viesti Kirjoittaja s1970 »
-
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja mika_t »
-
Viesti Kirjoittaja PedroK »
Tässä omasta luurista tietoja iltapäivältä. Mun mielestä ihan ok.inf kirjoitti:Muuten ok, mutta akkukesto on surkea.
-
Viesti Kirjoittaja moukkunen »
Itse otin tuon vanhan varmuuskopion kautta ja nyt kolmen päivän jälkeen puhelin ei löytänyt sitten mitään verkkoa(DNA, muut ipuhelimet toimivat ongelmitta). Buuttaaminen kuitenkin auttoi. Vai liekö tuolla käyttöönotolla merkitystä?
Puhelin on nyt kolme päivää vanha ja ensimmäinen puhelukin tuolla puhelimella oli takkuinen, kun vastaanottaja ei kuullut mitään. Myöhemmät puhelut ovat kuitenkin onneksi toimineet ongelmitta.
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka