mac/linux/windows
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
mac/linux/windows
Viesti Kirjoittaja IsoTT »
Tietääkö joku missä ois jotain tilastoja kunka paljon vuosittain on tilastoitu olevan mac/windows/linux/jne käyttäjiä... Haluais tietää kuinka noiden käyttäjämäärät on keskenään muuttunu viimesien vuosien aikana.
-
Re: mac/linux/windows
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tost näke jotta: www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Ihan näin pikku hiprakassa näyttää siltä että XP.n markkinaosuus sen kuin vain kasvaa[:P]Jamac kirjoitti:Tost näke jotta: www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
-
Viesti Kirjoittaja napakettu »
hahah ihmekös tuo kun windoz käyttäjät vaihtaa kakstonnisiaan ja ysikasejaan Xp:hen. Olihan tuo os x:kin osuus kasvanut[;)]Saltikov kirjoitti:Ihan näin pikku hiprakassa näyttää siltä että XP.n markkinaosuus sen kuin vain kasvaa[:P]Jamac kirjoitti:Tost näke jotta: www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
-
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Mä luulen, että jos Windowspuoli ei saa tietoturvaansa kuntoon, niin Linux ja Mac-järjestelmät lähtevät tosissaan nousuun.
Mua ei todellakaan haittaa se että meitä mäkistejä on noin paljon vähemmän. Ollaan uniikkeja.
Mua ei todellakaan haittaa se että meitä mäkistejä on noin paljon vähemmän. Ollaan uniikkeja.
Ihmisellä on kaksi kättä työntekoa varten, ja kaksi jalkaa, jotta voi lähteä kävelemään kun työ ei kiinnosta.
-
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Etuna Applen markkinaosuuden suuurenemisessa olisi varmasti entistä vielä parempi softatarjonta (varsinkin peleissä), mutta en usko että Applen innovatiivisuus mihinkään häviää vaikkei ns. suurta breikkiä tietokonepuolella tulisikaan.
-
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
Onhan tuo Windows-ylivoima näköjään aika tyrmeän murskaava. Marginaalissa mennään Mac ja Linux-puolella kaikesta iloisesta uhosta huolimatta.
Itse olen jälkijunassa innostunut Linuxista vasta viime aikoina; paradoksaalisesti Mac OS X:n Unix-juttuja opiskellessa. Linuxissa on vielä sellaista vastaanpanemista ja pioneerimeininkiä, joka Applella on välillä hukkua design- ja musiikkibisnesshypeen. Ja onhan Linux-kulttuuuri epäsuorasti tuonut lisää ohjelmistotarjontaa myös Macille.
Tuo Platform-statistiikka linkissä kertoo kyllä kieltämättä jotain Linuxin vedon hienoisesta hyytymisestä:
Macintosh 1.8% 3/2003 –> 3.2% 10/2005
Linux 2.2% 3/2003 – > 3.3% 10/2005
Mutta yhteensäkin siis edelleen huimat 6,5%[:D]
Itse olen jälkijunassa innostunut Linuxista vasta viime aikoina; paradoksaalisesti Mac OS X:n Unix-juttuja opiskellessa. Linuxissa on vielä sellaista vastaanpanemista ja pioneerimeininkiä, joka Applella on välillä hukkua design- ja musiikkibisnesshypeen. Ja onhan Linux-kulttuuuri epäsuorasti tuonut lisää ohjelmistotarjontaa myös Macille.
Tuo Platform-statistiikka linkissä kertoo kyllä kieltämättä jotain Linuxin vedon hienoisesta hyytymisestä:
Macintosh 1.8% 3/2003 –> 3.2% 10/2005
Linux 2.2% 3/2003 – > 3.3% 10/2005
Mutta yhteensäkin siis edelleen huimat 6,5%[:D]
-
Viesti Kirjoittaja Mavah »
Onneksi Microsoft tekee kaikkensa, että noi osuudet kasvaa.
Seuraavaksi ne vois vaikka tehdä ihan paskan pelikonsolin, jolle on olemassa vain pelien jatko-osia. Ainiin. Se taisi tullakin jo.
Sanompa vaan, että parin vuoden päästä näyttää tulokset erimoisilta. MacIntel tulee valtaamaan alaa. Roimasti.
Seuraavaksi ne vois vaikka tehdä ihan paskan pelikonsolin, jolle on olemassa vain pelien jatko-osia. Ainiin. Se taisi tullakin jo.

Sanompa vaan, että parin vuoden päästä näyttää tulokset erimoisilta. MacIntel tulee valtaamaan alaa. Roimasti.
iMac G5 20" ja onnellinen käyttäjä. 

-
Viesti Kirjoittaja Elroy »
Niin tuostahan näkee ainoastaan niiden koneiden jotka on netissä ja surffaa tiettyjä palveluita, joista otanta on. Mutta todellakin antaa suuntaa...Jamac kirjoitti:Tost näke jotta: www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka