![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
löysin muuten tällaisenkin!! mitä tämä sanoisi? http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -valkoinen
Viesti Kirjoittaja kotitonttu »
Viesti Kirjoittaja solly »
Itsellä on käytössä Magic Mouse, enkä kyllä normikäyttöön muita hiiriä enää kattele. Tykkään erityisesti tän rullattomuudesta ja sormieleistä (mm. scrollaus), ja myöskin muotoilu toimii. Toisinaan, harvoin, bluetooth yhteyskatkeaa, mutta niin varmaan muissakin bluetooth-hiirissä. Pelaamaan tällä ei pysty, juurikin sormieleiden ja rullattomuuden takia. Pelaamiseen pitää hankkia sitten ihan toinen hiiri.kotitonttu kirjoitti:mulla on macbook pro ja sen kaveriksi haluaisin hiirtä. Onko tuo uusi magic mouse ostamisen / hinnan arvoinen? itse kun en oikeen tykkää noista merketti-mini-läppäri-hiiristä..... ja kun vatimukset on: ei johtoja eikä vastaanottimia.
löysin muuten tällaisenkin!! mitä tämä sanoisi? http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -valkoinen
Viesti Kirjoittaja Seke »
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Viesti Kirjoittaja taqtaq »
Mä olin myymässä omaa taikarottaa yli puolen vuoden ajan juurikin ton käden väsymisen takia, mut nykysin tuntuu ihan hyvältä. Random scrolleja tulee välillä mut en silti tuosta enää luopuis..ompponainen kirjoitti:Minkähän mutantin minä sitten olen saanut. Vai olenko vaan niin tumpelo . Kun hiirikäsi väsyy ihan valtavasti ja tuo pahuksen edestakainen zoomaus harmittaa.
Viesti Kirjoittaja tsehov »
Viesti Kirjoittaja BatMac »
Viesti Kirjoittaja grewi »
Viesti Kirjoittaja k@t »
Sama ongelma täällä. Joskus tuntuu että se zoomaa jo siitä että hengitän sinne päin. Zoomausta ei myöskään saa pois yrittämällä zoomata takaisin normaaliin kokoon vaan ikkuna täytyy avata uudelleen.ompponainen kirjoitti: ...En tiedä johtuuko Lionista että se toimii aivan omituisesti.
Olen yrittänyt säädellä tuolta hiirivalikosta mutta ei mitään apuja.
Hiiri siis zoomaa edestakaisin näkymää kun vain kevyesti liikutan sitä näytöllä. Saman tekee joka kerta kun jotakin kohtaa näytöllä klikkaa.
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Viesti Kirjoittaja Niila »
Itse kirosin samaa asiaa kun safari siirtyi aivan pienen vaakahipaisun seurauksena edelliselle sivulle, kun kirjoitin esimerkiksi keskustelupalstoille. Ongelma ratkesi klikkaamalla "swipe between pages" täpän pois hiiriasetuksista. On varsin helppoa klikata oikeella tyhjää tilaa nettisivulla ja valita "back" tai sitten käyttää nuolia.BatMac kirjoitti:Hiireni on vuoden aikana jollain tavalla herkistynyt niin, että pienikin kosketus saa selaimen ikkunan siirtymään aina edellisenä auki olleeseen ikkunaan aiheuttaen sen, että menetän kaikki tekemäni muutokset ikkunassa joka oli aktiivisena sitä aikaisemmin.
Samaa tekee täällä, about pari kertaa viikossa yhteys katoaa, mutta palautuu yleensä itsestään noin kymmenen sekunnin kuluttua, tai jos ei tule niin kun käyttää hiiren pois päältä niin sitten taas toimii.grewi kirjoitti:Mulla on viime aikoina Magic Mousen Bluetooth yhteys katkoillut. Ilmoittaa, että yhteys katkesi ja sitten BT-valokosta se on sitten käytävä manuaalisesti yhdistämässä. Vähän rasittaa, mutta syytä en keksi. Hiiri on noin puolitoista kuukautta vanha ja patterin vaihtoakin koklattu. Olen hieman että öh.. Apuja, anyone? Voiko hangoittelija olla Lion?
Viesti Kirjoittaja Applemies95 »
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Onko tehty ''Bluetooth - Pari'' sidos laitteiden välille?Anniel kirjoitti:Mulla on ongelmia Magic Mousen ja Bluetoothin kanssa. Hiiri pätkii yhteyttä ja koko ajan saa olla klikkailemassa että hiiri ja läppäri juttelisivat keskenään. Ärsyttävä ongelma, onko tähän mitään apuja?
Viesti Kirjoittaja _Geno44 »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Mitäs BT valikon mittari näyttää niiden tasoksi?Anniel kirjoitti: En usko että vika on paristoissakaan, viimeksi tänä aamuna vaihdoin latauksesta uudet tilalle.
Viesti Kirjoittaja Machist »
67% näyttäisi olevan paristojen taso.tosikko kirjoitti:Mitäs BT valikon mittari näyttää niiden tasoksi?Anniel kirjoitti: En usko että vika on paristoissakaan, viimeksi tänä aamuna vaihdoin latauksesta uudet tilalle.
Viesti Kirjoittaja Machist »
Vaihdoin patterit ja nyt näyttää 100%Machist kirjoitti:Eilen hiiri alkoi temppuilemaan ja tahmaamaan. Sama jatkuu myös tänään.
Välillä toimii ja välillä kursori ei liiku sulavasti vain jumittaa.. hompun matto käytössä ja ilman mattoa/toisia mattoja testattu, eikä auta![]()
Ei pätki yhteyttä, ei ole likainen tuo hiiren pohjassa oleva silmä ja virtaakin on 50%, joten mikähän mättää?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”