Ostin skumppaa kans ettei harmita niin kovasti.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Juu, kyllä Söpö tulee näytille silloin. Toivottavasti ei näytä kaikkia pimeitä puoliaan. Kesemmällä tuo oli vielä tosi kiva, mutta ei näytä tykkäävän Suomen talvesta ollenkaan.mikastus kirjoitti:Mercury, tuotko Söpöttimen näytille alkuvuonna.
Tuleeko sinusta kuitenkin iloinen jouluihminen? Ehkä peräti joulupukki? Tai ainakin tonttu.hatey kirjoitti:Ostin apteekista iloisen värisiä nappeja. Ne kuulemma auttavat, sanoi lääkäri. Kohta olen hyvä ihminen.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Pistätkö kokemuksia skannerista Kuva ja graafinen suunnittelu -ketjuun jossain vaiheessa?KunkkuJ kirjoitti:Tuommoinen: Epson V700 Photo
Viesti Kirjoittaja tosikko »
No mikä ettei. Katsellaan vuoden vaihteen jälkeen. Jos vaikka löytyisi jokunen dia ja filmin pätkä, joita kokeilla.jjpeltola kirjoitti: Pistätkö kokemuksia skannerista Kuva ja graafinen suunnittelu -ketjuun jossain vaiheessa?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No, tässä on takana jo viidettä vuotta Soneran asiakkaana. Olenkohan kerran soittanut asiakaspalveluun? Ja silloinkin soittivat mulle takaisin ja saatiin silloinen mikälie ollut kyssäri hoidettua.KunkkuJ kirjoitti:Soneralta? Veikkaan, että viimeistään huomenna se liittymä lakkaa toimimasta. Siinä sitten jonottelet asiakaspalveluun pianon pimputusta kuunnellen...
Viesti Kirjoittaja petroc »
Minä olen ollut Soneran asiakas yli 15 vuotta. Aika monta kertaa olen joutunut asiakaspalveluun soittamaan, mutta tyytyväinen olen ollut. Puhelinyhteydet ovat toimineet, eikä muutenkaan ole ollut suurempaa valittamista. Hinnatkin ovat olleet aika hyvin neuvoteltavissa kohdalleen. Tämän päiväinen oli sitten paha pohjanoteeraus. Saa nähdä, löytyykö vastapuolelta sovitteluhalua, miten tärkeää on pitää asiakas tyytyväisenä.MacFinn kirjoitti:No, tässä on takana jo viidettä vuotta Soneran asiakkaana. Olenkohan kerran soittanut asiakaspalveluun? Ja silloinkin soittivat mulle takaisin ja saatiin silloinen mikälie ollut kyssäri hoidettua.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Peitsamo kirjoitti:Hiustenleikkuu 24 eurolla
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »