Elikäs tuollainen kuvanmukainen vehje myytävänä, ulkoisesti vastaa täysin uudenveroista koska käytetty kuin kukkaa kämmenellä ja pidetty suojakalvoja. Kummallakaan puolel ei naarmuja. Täysin toimiva laite.
Ainut pieni vika on, että ylhäällä oleva power on/off näppäin toimii vain ajoittain, mutta siitä en suurta vikaa ole huomannut, koska puhelinhan menee itsestään näppäinlukkoon 1 min sisällä. Tämän "vian" voi korjata jossain huoltoliikkeessä, ottaa varmaan kympin pari siitä.
Mukaan tulee
- alkuperäispakkaus
- takuukuitti
- itse laite iPhone 4S, 32 GB valkoinen
- iPhone valkoinen bumperi (käyttämätön)
Puhelin sijaitsee Helsingin keskustassa ja voidaan sopia kaupat pääkaupunkiseudulla tai postitus ostajan vastuulla. Postiennakkoon suostun, jos ostaja laittaa 50€ etukäteen tilille, joka vähennetään lopullisesta kauppahinnasta.
Hintapyyntö on 390€, joka on mielestäni kohtuullinen ottaen huomioon laitteen ulkoisen kunnon. Otan myös tarjouksia vastaan mielellään tähän ketjuun tai yksityiviestillä.
Laite myyty!
MYYTY: iPhone 4S 32GB uudenveroinen SIM-Free + bumperi
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: iPhone 4S 32GB uudenveroinen SIM-Free + bumperi
Viesti Kirjoittaja iUkko »
Viimeksi muokannut jjpeltola, 22.12.2012 klo 3.14. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Syy: MYYTY : -> MYYTY:
Syy: MYYTY : -> MYYTY:
iPad mini retina
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
-
Re: M: iPhone 4S 32 GB uudenveroinen / SIM-Free / + bumperi
Tarjottu 310€.
iPad mini retina
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
-
Viesti Kirjoittaja eemmasofia »
Tarjoan 330e. Voisitko laittaa minulle meiliä tulemaan os. eemma@live.fi
-
Tarjous huomioitu, mutta ei kuitenkaan lähde ihan noin halvalla. Nyt tarjouksia vaan tulemaan niin tästä hyvä luuri ennen joulua jollekin.
iPad mini retina
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
-
Viesti Kirjoittaja BoooB »
Tiedoksi, mulla oli samanlainen vika on/off napin kanssa pari kk, kunnes lakkasi toimimasta kokonaan. Kysyin 2 eri huoltoliikkeestä ja korjaus olisi ollut 100e.
-
Viesti Kirjoittaja eemmasofia »
Jos tämän vian huomioi ja aikoo korjata, tulee puhelimelle jo hintaa jos lähemmäs neljää sataa siitä pyydät.BoooB kirjoitti:Tiedoksi, mulla oli samanlainen vika on/off napin kanssa pari kk, kunnes lakkasi toimimasta kokonaan. Kysyin 2 eri huoltoliikkeestä ja korjaus olisi ollut 100e.
-
Re: M: iPhone 4S 32GB uudenveroinen SIM-Free + bumperi
Tuo korjaushan onnistuu helposti tilaamalla alle vitosella tuohon uusi osa http://www.ebay.com/itm/170909713214?ss ... 1497.l2649 ja asentamalla se paikoilleen http://www.youtube.com/watch?v=1gP-7fGjRhA.
Itse tuon osan jo tilasin pari vk sitten, mutta edelleen odottelen. Jos tuon tässä piakkoin saan niin korjaan sen itse niin ei koidu ostajalle harmia / ylimääräisiä kuluja. Voin myös antaa tuon osan ostajalle myöhemmin, jos saadaan kaupat aikaiseksi heti.
Mutta tosiaan tarjouksia vaan tulemaan, kaikki yli 330€ huomioidaan ja mielellään myisin tämän ennen joulua.
Itse tuon osan jo tilasin pari vk sitten, mutta edelleen odottelen. Jos tuon tässä piakkoin saan niin korjaan sen itse niin ei koidu ostajalle harmia / ylimääräisiä kuluja. Voin myös antaa tuon osan ostajalle myöhemmin, jos saadaan kaupat aikaiseksi heti.
Mutta tosiaan tarjouksia vaan tulemaan, kaikki yli 330€ huomioidaan ja mielellään myisin tämän ennen joulua.
iPad mini retina
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
-
Ja tuohon haluaisin vielä tarkennusta, että MIKÄ HUOLTOLIIKE OTTAA 100€ muutaman euron kaapelista? Itse kysyin niin parikymppiä olisivat veloittaneet.BoooB kirjoitti:Tiedoksi, mulla oli samanlainen vika on/off napin kanssa pari kk, kunnes lakkasi toimimasta kokonaan. Kysyin 2 eri huoltoliikkeestä ja korjaus olisi ollut 100e.
iPad mini retina
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
iPhone 5S
iMac 27" i5 2011
-
Viesti Kirjoittaja BoooB »
En nimeä liikkeitä tässä. Osa + työ. Mikä liike edes myy osia sisäänostohintaan tai tekee työt ilmatteeksi?iUkko kirjoitti:Ja tuohon haluaisin vielä tarkennusta, että MIKÄ HUOLTOLIIKE OTTAA 100€ muutaman euron kaapelista? Itse kysyin niin parikymppiä olisivat veloittaneet.BoooB kirjoitti:Tiedoksi, mulla oli samanlainen vika on/off napin kanssa pari kk, kunnes lakkasi toimimasta kokonaan. Kysyin 2 eri huoltoliikkeestä ja korjaus olisi ollut 100e.
Tuo ei sattunut vakuuttamaan ilmoituksessa, että "vian" voi korjata _jossain_ huoltoliikkeessä, ottaa _varmaan_ kympin pari siitä. Mutta hienoa jos olet itse kuitenkin korjaamassa, se ei selvinnyt myynti-ilmoituksessa.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka