tosikko kirjoitti:....QNAPin firmispäivityshyväksymisnappia™...kannattaa hakea se paketti eri reittejä ja päivittää käsin, mutta mokoma NAS kikotin...
^ Heh. Oletan, että kirjoitit suomea. En vaan ymmärtänyt mitään...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
tosikko kirjoitti:....QNAPin firmispäivityshyväksymisnappia™...kannattaa hakea se paketti eri reittejä ja päivittää käsin, mutta mokoma NAS kikotin...
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Olet niin suivaantunut Lion-käyttikseen, että päätit peruuttaa pari pykälää taaksepäin?Tauvo kirjoitti:Asentelen Leopardia parhaillaan. Saapi nähdä kuinka käy.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Joko on Mountain Lion asennettuna?tuomaril kirjoitti:Sain sen koneen toimimaan! 8) 8) 8) 8) 8)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Noissa hyväksymisnapeissa pitäisi olla huomautuksena operaation kestoaika ja toimintarajoitukset sen aikana...tosikko kirjoitti:..pitää vaan kärvistellä..
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hienoa!tuomaril kirjoitti:Sain sen koneen toimimaan! 8) 8) 8) 8) 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Joulupukin avustaminen vei kaikki rahat, eivätkä edes riittäneet?Anghorn kirjoitti:Myin iPad minin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
En minä saisi mitään tietokonetta toimimaan, jos siinä pitäisi tehdä muuta kuin laittaa johto seinään.Citruuna kirjoitti:Hienoa!tuomaril kirjoitti:Sain sen koneen toimimaan! 8) 8) 8) 8) 8)Itse asiassa siihen pystyy jopa päiväkoti-ikäisetkin.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ei itse laitteessa tosiaan ollutkaan mitään vikaa. Läppäri pitäisi hankkia tässä lähiaikoina ja kun ei tuota rahaakaan ihan loputtomasti ole (pappa intte petaalar) niin luovutaan sitten siitä, mille vähiten on oikeasti tarvetta. Kannettava (Air tai Pro) + iLuuri saa riittää.richidi kirjoitti:^ Minkä takia?Niin tyytyväiseltä siihen vaikutit..
Sinä oletkin niin toivottoman vanhanaikainen. Katsoisit edes joskus minusta mallia. Vasta (kuukausi sitten) ostin uuden tietokoneen ja jo nyt olen saanut sen yhdistettyä internettiin. Seuraavan viikon tulen käyttämään varmuuskopioinnin toimintaan saattamiseen. Sitten seuraavalla viikolla kokeilen varovaisesti muitakin ohjelmia kuin Safaria ja Mailia. Luulenpa, että kun työskentelen täyspäiväisesti tämän koneen työkuntoon saattamiseksi, juhannukseen mennessä kirjoitan uudella koneella sujuvasti tekstiä ja ehkä osaan liittää viesteihin kuviakin. Kyllä minä sitten olen taitava!hatey kirjoitti: En minä saisi mitään tietokonetta toimimaan, jos siinä pitäisi tehdä muuta kuin laittaa johto seinään.
Ai kakara kokoaa koneen ?Citruuna kirjoitti: Hienoa!Itse asiassa siihen pystyy jopa päiväkoti-ikäisetkin.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Sinä oletkin tuollainen kulutushysterian uhri. Koko ajan uutta kertakäyttötekniikkaa pitää saada ja vanhat, hyvin toimivat koneet heität kaatopaikalle ympäristöä rasittamaan. häpeäisit, sinun syysi on kasvihuoneilmiö ja kettutytöt.KunkkuJ kirjoitti:Sinä oletkin niin toivottoman vanhanaikainen. Katsoisit edes joskus minusta mallia. Vasta (kuukausi sitten) ostin uuden tietokoneen.....hatey kirjoitti: En minä saisi mitään tietokonetta toimimaan, jos siinä pitäisi tehdä muuta kuin laittaa johto seinään.
Eih, en saa henkeä! Sydän oli pysähtyä... Miten kukaan voi heittää noin törkeitä syytöksiä minua kohtaan! Minua, joka en tekisi pahaa ketuillekaan. Äh, ei kun ... Kyllä nyt jäi joulupukki tulematta sinulle, kun tuollainen olet. Et saa edes sitä uutta akkua siihen ikivanhaan läppäriisi ja se on kyllä ihan oikein sinulle!hatey kirjoitti:... sinun syysi on kasvihuoneilmiö ja kettutytöt.
Arg!!!!thoug kirjoitti:^ Etkös juuri kehunut niin tehneesi?
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »