Ja Shooter…Anghorn kirjoitti:Menee tämä kränkki kakkonenkin ihan joululeffasta.mercury kirjoitti:Seuraavaksi jatketaan maailman parhaiden joululeffojen kanssa: Lethal Weapon, Die Hard ja Die Hard 2.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja richidi »
Ja Shooter…Anghorn kirjoitti:Menee tämä kränkki kakkonenkin ihan joululeffasta.mercury kirjoitti:Seuraavaksi jatketaan maailman parhaiden joululeffojen kanssa: Lethal Weapon, Die Hard ja Die Hard 2.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Shooterissakin oli Danny Glover. Close enough?mercury kirjoitti:Whuh? Lethal Weapon
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Lienee sitten sekä Kurittoman että Masan valinta joulutoivotuksista listan viimeinen!masa kirjoitti:..raukeena nakuilua.. Minä irstas luontokuriton kirjoitti:Kynttilöiden sytyttelyä ja äsken vielä joulusaunan lauteilla raukeena makailua, tuossa tunnelmallisessa hämyssä .. eikä kiirettä sitten niin minnekään enää.. onpa mukavaa!![]()
arisel kirjoitti:Joulua homppuleille!
Tarkemman määrittelyn voi valita itse tuosta alta:
• Hauskaa Joulua!![]()
• Hyvää Joulua!![]()
• Kilttiä Joulua!![]()
• Lämmintä Joulua! 8)
• Rauhaisaa Joulua!![]()
• Riemukasta Joulua!![]()
• Rietasta Joulua!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ymmärtääkseni jokainen joka saunaan menee, on myös ihan nakuna (jos ei sitten oo tosi estynyt..) ja ollaan ihan tuon kiukaan lämmöstä raukeena. Näin vanhana sitä on jo sen verran mukavuuden haluinenkin.. että kiuas saakin olla se ainut lämmön lähde tuolla löylyhuoneen puolella!masa kirjoitti:Luin tuosta että raukeena nakuilua.. Minä irstas luontokuriton kirjoitti:Kynttilöiden sytyttelyä ja äsken vielä joulusaunan lauteilla raukeena makailua, tuossa tunnelmallisessa hämyssä ..Hyvää Joulua kuitenkin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kannattanee katsoa sitten täysissä pukeissa, löytyiskö sieltä teitin peltisen kivilaatikon alta nappuloita, joita vois vaikka käännellä, ja sitten jos alkaa kuulua mukavata napsutusta, kaik on hyvin. Sitten voiskin jo turvallisin mielin nakata sen saunavarastonne oven kiinni. Kannattaa vaan jo etukäteen varmistaa, että piha on hyvin hiekotettu, että pääsee sitten isompikin sakki jouluvieraita paikalle, ruukaavat tuoda itse löylyvedet tullessaan.. joskus jopa grillimakkaratkin!hatey kirjoitti:En minä mene saunavarastoon nakuna. Sehän on varastohuone, jossa on omituiset katsomohyllyt. En mene muihinkaan varastoihin nakuna. Varastotilaa sieltä saunavarastosta vie se kumma peltinen laatikko, jossa on kiviä. Mutta senkin päällä on puulevy ja siihen on hyvä kasata tavaroita.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
10!tosikko kirjoitti:Villisikoja voi bongailla livenä tuosta, nyt parhaillaan seitsemän sikaa aterioimassa. Röh röh.![]()
http://pontu.eenet.ee/player/siga.html
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Jo 14 söpöä possua!tosikko kirjoitti: Mukava seurata näin turvallisen välimatkan päästä.
Pidätkös sää miten paljon meteliä siellä? Näät ovat villieläimiä, ja säikkyyvät helposti!arisel kirjoitti:Tuo on joku piilokuva? Pariin kertaan kurkistanut, eikä yhtään possua ole ollut näkyvissä...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eikös se ole ennemmin hammastikku..?kuriton kirjoitti:..puoliksi kaluttu puuseiväs,.. hammarharja.
Ei kai sitä nyt kukaan sateella ulkona syö?!arisel kirjoitti:Ei siellä mitään oo!![]()
![]()
Edit: Vettä sataa, mutta yhtään ainutta possua ei ole paikalla! Kato vaikka nyjjust!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No ei ole, lähtivät taas sinua pakoon.arisel kirjoitti:Ei siellä mitään oo!![]()
![]()