olen ostamassa applen macbook airia opiskelukoneeksi, mutta siihen liittyen tarvitsisin hieman viisaammilta neuvoja.
- Olen kyllästynyt ainaisiin usbijohtoihin ja minulle on ehdotettu että hommaisin modeemin, joka jakaisi kovalevyn ja tulostimen. josta kiinnostuin..
Applelta on tuo extreme - boxi olemassa. Mutta ymmärtääkseni siinä ei ole 3g tukea?
Tällä hetkellä käytän kiinteä laajakaistaa, mutta myöskin mokkulaa.
Eli olisiko teillä ehdottaa jotain systeemiä, jolla saisi jutun toimimaan? ongelmana tässä on se että tällä hetkellä asun ammattikorkeakoulun kampuksella ja nettiyhteys on siellä - sitä itseään eli hidas - jonka vuoksi käytän myös mokkulaa. mutta kuten aikaisemmin jo mainitsin että en jaksaisi koko ajan vaihtaa johtoja tai irroitella, kun siirtää konetta toiseen paikkaan.
kovalevyt; buffalon ministation 1TB ja sitten on WD (joku green) 2Tb ( joka on huono, ei kannata ostaa. huollossa on

Mikä toimisi niin että pystyisi jakamaan usbikovalevyn ja tulostimen, mutta toimisi myös 3gn kanssa?
Ja tosiaan jos on ehdottaa jotain (niin pyytäisin suomeksi, että myös ymmärrän mitä tarkoitatte). En kovin hyvä ole näitä tenisiä juttuja ymmärtämään..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)