Sama minulla Airissa, tosin ei alkanut tuollaisella näyttövialla, vaan ihan vain yön yli nukkuessa laite sammuu ja seuraavana päivänä herätellessä pitää laittaa virtanapista käyntiin.
Normaalistihan minä en tätä sammuta koskaan, vaan suljen kannen ja se riittää, mutta nyt laite on kolme kertaa parin viikon sisään sammunut nukkuessaan, ja siitä käynnistyessä on aina tullut tuo sama ilmoitus.
^ Noin luulin vielä eiiiseen iltaan asti, sillä eilen huomasin ettei MBA:ni käynnisty lainkaan ilman tuota ilmoitusta.
Tein illalla useita uudelleenkäynnistämisiä ja sammutuksia, ja jokainen käynnistymiskerta antaa saman ilmoituksen - "Sammutit koneen ongelman vuoksi" ja ilmoituksessa annetaan vaihtoehdot "avaa"=palautta aiemmat ohjelmat, ja "kumoa"=jatkaa käynnistymistä, joiden valinnalla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä. Mitään aiempia ohjelmia ei ole käynnissä, ja jokaisen käynnistämisen jälkeen tulee sama ilmoitus...
Ongelmalle löytyy
virallisia selityksiäkin ja itselläni epäilen syyn liittyvän modeemin (Soneran koti-tv ip:bokseineen) virhetoimitaa. Voi toki olla jotain muutakin, mutta modeemi on aika murheenkryyni ollut aiemminkin...
On kyllä erittäin mainio laite tämä MBA muuten, mutta koska minulla ei ole lainkaan aiempaa kokemusta Applen järjestelmistä ennen tätä pari kk sitten ostettua Airia, eikä näyttäisi vielä muutamaan kuukauteen riittävän aikaakaan opetteluun, niin minun puolestani saa kernel-paniikki toistaiseksi olla
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)