![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Viesti Kirjoittaja Sami.H »
+1Xaeron kirjoitti:Homppu vois järjestää sinkkuristeilyn
Tämä lienee mahdotonta, hieno ajatus jokatapauksessa....Xaeron kirjoitti:pitäen huolen, että tyttöjäkin tulee tarpeeksi
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Viesti Kirjoittaja arttula »
No kerro toki enemmän..._marge_ kirjoitti:Olin tänään omituisimmilla ja lyhyimmillä treffeillä ikinä![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Veikkasin kirjoittajaksi Kunkkua, mutta se olikin Arttulaarttula kirjoitti:No kerro toki enemmän..._marge_ kirjoitti:Olin tänään omituisimmilla ja lyhyimmillä treffeillä ikinä![]()
![]()
Yleensä kuulen naisten sanovan tuon minulle...Peitsamo kirjoitti:e: prkleen kunkku ja nopeat sormet
Kun vaan postaat sen kuvasi, me yritämme saada sinut ymmärtämään, miksi tapahtui niin kuin tapahtui. 8)_marge_ kirjoitti:Ei teitä miehiä voi ymmärtää
Siis mihähän olen hyvin helppo ymmärtää!_marge_ kirjoitti:Ei teitä miehiä voi ymmärtää
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Näin juuri ! Me tunkeudumme elämäänne mitä odottamattomimmalla hetkellä. Ja eipä aikaakaan, kun alatte jo kaiholla muistelemaan sinkkuaikaanne._marge_ kirjoitti:Juu ei tämmöseen märehtimään jäädä, mut voi olla et kahville mua ei ihan hetkeen saa. En etsi miestä hampaat irvessä, kyllä se tupsahtaa sitten kun on sen aika.