4. drinksu (a 8cl B-ämne) menossa, siihen se saa jäädäkin, pilkon hirviön paistia ja heitän
palaset marinadiin - joulupäivänä ajattelin tehdä jonkinlaisen pataruoan.
Sianpersettä, ei kiitos

Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Viesti Kirjoittaja arttula »
No enkös sitä suositellut. Minua kannattaa aina uskoa !_marge_ kirjoitti:Ainiin, unohdin täällä käydä, eli punkkua lasillinen. Harkinnassa on vielä toinen.
Näytät tuossa kuvassasi niin pirulliselta, etten uskaltanut olla tottelemattaarttula kirjoitti:No enkös sitä suositellut. Minua kannattaa aina uskoa !_marge_ kirjoitti:Ainiin, unohdin täällä käydä, eli punkkua lasillinen. Harkinnassa on vielä toinen.
Viesti Kirjoittaja arisel »
On todella hämmentävää, että Suomessa on vuosikymmenet valmistettu noin topakkaa olutta, kun kotimaisten tarjonta on muuten vähän niin ja näin.Peitsamo kirjoitti:Porttereita ja Bockeja olen yrittänyt opiskella viime aikoina. Kovasta yrityksestä huolimatta en ole vieläkään löytänyt Sinebrychoffin porteria parempaa tekelettä. Siinä on juoma, jonka hintalaatusuhde ei Alkossa enää paremmaksi muutu
Viesti Kirjoittaja arttula »
No höh ! Olen avataristani huolimatta ihan kunnollinen, luotettava, kunniakas, kelvollinen ja hyvännäköinen sekä hyväkroppainen mies. Kunkku todistakoon väitteeni oikeaksi._marge_ kirjoitti:Näytät tuossa kuvassasi niin pirulliselta, etten uskaltanut olla tottelemattaarttula kirjoitti:No enkös sitä suositellut. Minua kannattaa aina uskoa !_marge_ kirjoitti:Ainiin, unohdin täällä käydä, eli punkkua lasillinen. Harkinnassa on vielä toinen.