Varmasti mukava tunne!Anghorn kirjoitti:Muutto omaan kotiin viikon päästä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Varmasti mukava tunne!Anghorn kirjoitti:Muutto omaan kotiin viikon päästä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Minä olin nuoruudessani baarissa noin neljän naisen seurassa jotka lauloivat ympärilläni kovaäänisesti Pelle Miljoonan biisiä. Mutta on tuo sunkin juttu varmaan aika cool.tuomaril kirjoitti:2 naarasta pitää minulle seuraa kotona. Minun ikäistä. 8)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kaksi tuntia? Ihan kamalan pitkä aika. Mun vanha modeemi vaihtui uuteen TeleWelliin n kuukausi sitten, ja siinä ei tosiaan mennyt kuin ehkä olisko ollut korkeintaan vartti, kun se oli toimintakunnossa.Jussi68 kirjoitti: Ohjeiden mukaan olisi pitänyt mennä 2 tuntia, että modeemi lähtee toimimaan... n. ½h kytkemisestä oltiin
taas wauhdissa 8)
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Lisäsin linkin tuohon...Jamac kirjoitti:Minä olin nuoruudessani baarissa noin neljän naisen seurassa jotka lauloivat ympärilläni kovaäänisesti Pelle Miljoonan biisiä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Se oli se toinen biisiarisel kirjoitti:Lisäsin linkin tuohon...Jamac kirjoitti:Minä olin nuoruudessani baarissa noin neljän naisen seurassa jotka lauloivat ympärilläni kovaäänisesti Pelle Miljoonan biisiä.![]()
Tampesterin kaupunki tarjosi Hobitti-leffan päälle ihan mukavan ilotulituksen!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minä en saanut koko kouluaikanani yhtään noin huonoa numeroa.tuomaril kirjoitti:Ruotsin kurssista kakkonen!
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Tänään klo 18:30 TV1 Vesille Vennisen mieliPeitsamo kirjoitti: Vennisestä on tullut toinenkin dokumentti. Löytyy kenties Yle Areenasta? Tosiaan hieno mies, josta jokainen turhannarisija saisi ottaa mallia miten hommat hoidetaan
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ei minusta tule mikään autonkorjaaja.KunkkuJ kirjoitti:Eikös tuomarilin tulevaisuuden kuva ole jo täysin selvä? Sehän tarkoittaa ammattikoulun autonasentajalinjaa jossain Taka-Hikiän ammattikoulussa ja sen jälkeen Volvojen huoltamista saman kylän Sulo Vilenin Essolla.