Musiikin synkronointi iPadiin
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Musiikin synkronointi iPadiin
Viesti Kirjoittaja Twist »
Kuutamolla, löytyisikö täältä apua...Imacissani oleva musiikki ei siirry iPadiin. Kun padi on yhteydessä maciin (johdolla tai ilman), näkyvät kappaleet macin tunes-listauksessa harmaana (laitteen Ipad alla siis). En saa niitä synkattua. Mistä voisi lähteä liikkeelle hakemaan ratkaisua?
-
Re: Musiikin synkronointi iPadiin
Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
Tuota. olet varmaan kokeillut sammuttaa laitteet (iPadin kohdalla home + sleep nappi pohjaan niin kauan että tulee omppulogo) ja käynnistyä uudestaan.
Sitten iPad kiinni piuhalla iMacciin, iTunesista valitset iPad ja selaa mitä on, tee joku muutos ja "hyväksy" käytä napilla oikeasta alakulmasta.
Sen jälkeen paina ala-oikesta (itunesista) sync (Synkronoi) Jos ei tuosta tokene niin on joku pahempi solmu.
Sitten iPad kiinni piuhalla iMacciin, iTunesista valitset iPad ja selaa mitä on, tee joku muutos ja "hyväksy" käytä napilla oikeasta alakulmasta.
Sen jälkeen paina ala-oikesta (itunesista) sync (Synkronoi) Jos ei tuosta tokene niin on joku pahempi solmu.
Viimeksi muokannut ChrisuN, 31.12.2012 klo 14.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook 13” / Mac Mini / iPad mini / iP6 / Pebble Black + muuta OSX ja iOS sälää
-
Hyvä kun joku vastasi.
Juuri noin olen toiminut, mutta ei auta. Kuvien kohdallakin oli hämminkiä, kun koko kirjaston siirto ei onnistunut vaan piti tehdä tapahtuma kerrallaan. Nyt kun kokeilin synkkaa, niin ilmoitti "iPadia ei voida synkronoida. Tuntematon laitevirhe (-50)."
Itse luulen, että tämä liittyy jotenkin iCloudiin. Voisiko olla?
Juuri noin olen toiminut, mutta ei auta. Kuvien kohdallakin oli hämminkiä, kun koko kirjaston siirto ei onnistunut vaan piti tehdä tapahtuma kerrallaan. Nyt kun kokeilin synkkaa, niin ilmoitti "iPadia ei voida synkronoida. Tuntematon laitevirhe (-50)."
-
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
Sama ongelma vaivannut jo pitkään, sillä erolla että synkkaus piuhalla onnistuu, langattomalla harvoin jos sittenkään. Ärsyttävää,Twist kirjoitti:Hyvä kun joku vastasi.
Mac Mini M1 2020, Lenovo ThinkVision T27p 27" 4K, iPad Air 2, iPhone 14 Pro, Apple Watch Ultra 2 Black Cellular, Apple TV 4K, AirPods Pro 2.
-
Omituista on sekin, että koko kuvakirjastoni (6000 kuvaa) näytti synkronoituvan padiin. Kansiot ilmestyivät jo laitteelle mutta viimeistelyvaiheessa ne yhtäkkiä hävisivät. No, tapahtumittain olen osan saanut synkattua - täytyy jatkaa sitä.
Mutta tuo musiikki, se ei näy kuin kotijaon kautta.
Mutta tuo musiikki, se ei näy kuin kotijaon kautta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka