niinpä ei tuo fakta tuon suhteen mihinkään muutu, ite en anna sitä mahollisuutta kenellekään käyttää omia kuviani ilman lupaa. eikä paljoa auta että kaunistellaan teksti erilaisella lauserakenteella josta ei peruskäyttäjä tuota "pikku" pointtia heti ymmärrä.Loimu- kirjoitti:Toki on, mutta jos luet tuon Instagramin lausunnon kokonaisuudessaan huomaat että he lupaavat muuttaa sopimustekstiä ja sanavalintojaan niin että siitä saa selville sen että kuvia ei olla myymässä mihinkään. Sopimusteksti oli alunperinkin tulossa voimaan vasta 16. tammikuuta, eli kunhan Instagram muutoksen tekee tekstiin ennen sitä on kaikki tuon kohun aiheuttaneen osalta ennallaan.Mikael K. kirjoitti:Eikö lausunto kuitenkin ole eri asia kuin se sopimusteksti, jonka Instagram-käyttäjä hyväksyy? Vastaava sopimus on tehty mm. Helsingin Sanomissa, jonka jokainen free joutuu allekirjoittamaan. Eikä siinä lasketa mitään arvoa yksittäiselle ihmiselle vaan yritys jyrää yksityisen. Lohduttaa varmasti kovin jos ottamasi kuva onkin vaikka jossakin sellaisessa paikassa, jossa sen ei haluaisi olevan. Jos nyt joku intoutuisi käräjöimään aiheesta niin tapauksella ei olisi todennäköisesti kovin suuria menestymismahdollisuuksia, kun sopimus on periaatteessa hyväksytty sellaisenaan.
-
Re: Instagram
Viesti Kirjoittaja phiit »
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Raha-asioissa on turha luottaa lupauksiin ilman sopimusta. Minä uskon muutokseen vasta tammikuun 16. jos sellainen on tulossa.Loimu- kirjoitti: Toki on, mutta jos luet tuon Instagramin lausunnon kokonaisuudessaan huomaat että he lupaavat muuttaa sopimustekstiä ja sanavalintojaan niin että siitä saa selville sen että kuvia ei olla myymässä mihinkään. Sopimusteksti oli alunperinkin tulossa voimaan vasta 16. tammikuuta, eli kunhan Instagram muutoksen tekee tekstiin ennen sitä on kaikki tuon kohun aiheuttaneen osalta ennallaan.
E-W, mainosmies on kyllä niin ovela, että jokainen kuva on käyttökelpoinen.
-
Viesti Kirjoittaja JHA »
Ei tuossa mitään uutta oleE-W kirjoitti:Sosiaalisessa mediassa myrskyn nopeudella etenevät kohut ovat sinänsä mielenkiintoinen ilmiö.
Kuka vielä muistaa varmasti tuhansien tilien lakkauttamiseen johtaneet Facebookin Ticker- ja Timeline-kohut?
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/wiio.html
-
Viesti Kirjoittaja tiiiiiu »
-
Ongelma kuvatekstin/kommentin laittamisessa
Viesti Kirjoittaja vveeraa »
-
Re: Ongelma kuvatekstin/kommentin laittamisessa
Viesti Kirjoittaja miisuzz »
vveeraa kirjoitti:Kun yritän lisätä kuvaa instagramiin, ja laitan siihen kuvatekstin/kommentin ja jaan/julkaisen kuvan kuvateksti tai kommentti ei näy. Ja kun yritän lisätä sen uudelleen se ei vain näy, tämä on ollut jo ongelmana 2 päivää. Olen kokeillut lisätä eri kuvia mutta se ei toimi. Mulla on myös instagram päivitetty.
hmmm.. ei ole itsellä, tuollaista ongelmaa ilmennyt.. kokeile sammuttaa tai lataa uudestaan.
-
Kokeiltu

-
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
Mullakin on aina välillä (mutta todella harvoin) samanlainen ongelma, että kuvateksti ja tägit ei näy kun julkaisen kuvan... Silloin kun näin on, poistan julkaisemani kuvan ja laitan uudestaan. Yleensä toimii heti tokalla kerralla, mutta joskus on pitänyt kolmaskin kerta se vielä julkaista...vveeraa kirjoitti:Kun yritän lisätä kuvaa instagramiin, ja laitan siihen kuvatekstin/kommentin ja jaan/julkaisen kuvan kuvateksti tai kommentti ei näy. Ja kun yritän lisätä sen uudelleen se ei vain näy, tämä on ollut jo ongelmana 2 päivää. Olen kokeillut lisätä eri kuvia mutta se ei toimi. Mulla on myös instagram päivitetty.
-
Mulla se jatkuu aina vaan vaikka yritän uudestaan laittaa...WizardRamses kirjoitti:Mullakin on aina välillä (mutta todella harvoin) samanlainen ongelma, että kuvateksti ja tägit ei näy kun julkaisen kuvan... Silloin kun näin on, poistan julkaisemani kuvan ja laitan uudestaan. Yleensä toimii heti tokalla kerralla, mutta joskus on pitänyt kolmaskin kerta se vielä julkaista...vveeraa kirjoitti:Kun yritän lisätä kuvaa instagramiin, ja laitan siihen kuvatekstin/kommentin ja jaan/julkaisen kuvan kuvateksti tai kommentti ei näy. Ja kun yritän lisätä sen uudelleen se ei vain näy, tämä on ollut jo ongelmana 2 päivää. Olen kokeillut lisätä eri kuvia mutta se ei toimi. Mulla on myös instagram päivitetty.
-
Viesti Kirjoittaja Jape47 »
-
Viesti Kirjoittaja iTorsti »
Ja mitkä ehdot?
iPhone 13 Pro Max
Apple Watch 5 Hermès; AppleTV 4K; AirPods 2. Gen; AirPods Pro Max
-
Viesti Kirjoittaja Jape47 »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Streamzoon ehdoissa lukee aika selkeästi: "Content Ownership - All rights of uploaded content by our users remain the property of our users and those rights can in no means be sold or used in a commercial way by Company or affiliated third party partners without consent from the user."
Instagramin ehdot taitavat tarkoittaa suurinpiirtein samaa, ymmärtääkseni johonkin mainontaan kuvia voidaan käyttää. http://instagram.com/legal/terms/
-
Viesti Kirjoittaja dansmoe »
@dansmoe
Dokumentaarinen hääkuvaus - http://www.lostaipales.com
-
Viesti Kirjoittaja BillyJoe »
MacBook Pro 2011
-
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
Joo sama juttu mulla... Seuraajia 174, mutta kun selaan niin näkyy vain n.50... Ja sama juttu kaikilla kavereillani kenen kanssa olen asiasta jutellut.. Aika outoa.BillyJoe kirjoitti:Onko kukaan muu huomannut sellaista, että ei näe kaikkia seuraajia instagramissa? Minulla esim. ilmoittaa olevan 12 seuraajaa ja kun menen katsomaan listasta ketä ne on niin siellä on vain kymmenen tiliä. Yksi näistä tileistä, jota en näe on kaverini. Hän kyllä näkee kaikki postaamani kuvat, mutta minä en näe häntä.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja uudenkarhea »
Mulla on sama ongelma, enkä ole keksinyt miten sen korjaan. Twitterin kohdasta insta löytyy, mutta ei FBn.tiiiiiu kirjoitti:Instan kanssa sellanen ongelma, että en saa yhdistettyä sitä facebookkiin. Kun yritän instassa yhistää, niin herjaa että en oo sallinu instan käyttävän facebookia tai jotain sinnepäin, sittenku meen asetuksiin ja facebookin kohdalle ja sinne, jossa näkee ohjelmat, jotka ovat pyytäneet lupaa käyttää facbookia, ei sielä edes ole instaa?
Onko vinkkejä?
Puhelin on iPhone 4 uusimmalla softalla (tarkistin sen juuri äsken) Ja päivitän sovellukset sitä mukaa iPhone ilmoittelee uusista versioista.
-
Viesti Kirjoittaja Whig »
Välillä tuntuu ettei saa puhelimella otettuja kuvia editoitua lainkaan vaan Instagram kaatuu sharea painaessa (ja välillä taas toimii täyisin ilman ongelmia).
Puhelimena iPhone 4s
Ai niin saa käydä kauhistelemassa ja jopa seuraamassa jos siltä tuntuu: @whigu
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka