Logic ES M bugaa niin että osa preseteistä yllättäen soittaa vaan napsahduksen eikä mitään kuulu eikä näy. Analog Bass 1,ja Analog Bass 2 ja Bass Bleep toimii preseteistä. ja ongelma
paikallistettu Overdrive nuppiin jos sitä käyttää ongelma tulee myös noissa preseteoss'-ps. tiedän että syna jo vanha ja ehkä vähän karukin monesta meistä joskin kivoja soundeja tuollakin saa ja sitä paitsi toimivoisi että toimii... jos törmäätte samaan ainakin nyt tuntui että auttoi kun ajoin välissä 32bit tilassa.
Logic ES M (logic 9.1.8 64bit ainakin) bugaa
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Logic ES M (logic 9.1.8 64bit ainakin) bugaa
Viesti Kirjoittaja jpq »
Viimeksi muokannut jpq, 7.1.2013 klo 20.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Logic ES M (logic 9.1.8 64bit ainakin) bugaa
Viesti Kirjoittaja johannesw »
piti ihan huvikseen koettaa, niiin 64 bit, 9.18, MBP i7 ja 4 kpl ES äMmää, vaikka mitä tein ja pyörittelin kaikki toimi, ei mitään ongelimia.
-
latasin vielä 8 kpl niitä ESM:ä ja automatisoin joka ikisestä melkein kaikki nappulat, pyörittelin summassa touch päällä, enkä saanut aikaa mitään bugia aikaiseksi... CPU liikahti juuri ja juuri.
Tommonen söhrö siitä tuli : )
http://slaavilainenduo.com/ESM-testi.mp3
Tommonen söhrö siitä tuli : )
http://slaavilainenduo.com/ESM-testi.mp3
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut johannesw, 7.1.2013 klo 23.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Hassua mulla mainittu toimenpide näenmmä poisti ongelman. Nyky valossa ei sitä aina kaikkea ymmärrä kuten sitäkään miksi sunnuntaina toimi hyvin äänikortti usb hubin kautta ja maantaina joutui ostamaan uuden. vaikka samaan aikaan näppis ja hiiri toimi sen vanhan kautta ok.
-
ainakin mun mini DAC ja ME ei toimi kuin aktiivihubien kanssa, loppuu kait virta. Muutenkin koetan välttää hubi virityksiä äänikorttien kanssa...(iPadissa pakko, tarttee aktiivihubin ja piti vielä valita tietty merkki, että toimii usb äänikortin kanssa)jpq kirjoitti:miksi sunnuntaina toimi hyvin äänikortti usb hubin
Myös MacPro & fireäänikortti äänikortti yleensä tipahtaa kelkasta ja alkaa "naksuttamaan", jos laittaa ulkoisen firelevyn koneeseen. Oon aatellut, että maceissä on heikot virtalähteet?
-
Viesti Kirjoittaja Ana P »
Joillakin firewire-vermeillä tulee konfliktia keskenään. Mulla on vanha Motu828, joka ei tykännyt yhtään tietystä WDn ulkoisesta levystä. Onneksi levyssä oli myös usb-liitäntä, jonka kautta homma toimi. Muiden firewire-levyjen kanssa ei ongelmaa. Ongelma ratkesi myös käyttämällä usb-väyläistä ääniinterfacea...johannesw kirjoitti:Myös MacPro & fireäänikortti äänikortti yleensä tipahtaa kelkasta ja alkaa "naksuttamaan", jos laittaa ulkoisen firelevyn koneeseen. Oon aatellut, että maceissä on heikot virtalähteet?
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Mullakin hubi pakollinen, kun on hiiri, näppis, Elgaton palikka ja äänikortti ja portteja on neljä nyky-Mac minissä. Tänä vuonna vielä dongle ja kovalevy tulevat lisäksi. Vähän pakko laittaa koviskin tuohon, koska nopea fw kovis maksaa ihan liikaa, siis kehikko + kovalevy toteutuskin.
ps. Äänikortilla on oma virtalähde.
ps. Äänikortilla on oma virtalähde.
Viimeksi muokannut amanita, 10.1.2013 klo 12.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Hienosäätöä :=)
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
ES M demo kuulosti hvvältä.
ps. yllättävän kiva softasyna ollakseen noin vanha.

-
Viesti Kirjoittaja klany »
Minkäs merkkinen hubi tuo on mikä toimii? Pitäisi Apogee One viritellä tähän iPadiin..johannesw kirjoitti:ainakin mun mini DAC ja ME ei toimi kuin aktiivihubien kanssa, loppuu kait virta. Muutenkin koetan välttää hubi virityksiä äänikorttien kanssa...(iPadissa pakko, tarttee aktiivihubin ja piti vielä valita tietty merkki, että toimii usb äänikortin kanssa)jpq kirjoitti:miksi sunnuntaina toimi hyvin äänikortti usb hubin
Myös MacPro & fireäänikortti äänikortti yleensä tipahtaa kelkasta ja alkaa "naksuttamaan", jos laittaa ulkoisen firelevyn koneeseen. Oon aatellut, että maceissä on heikot virtalähteet?
-
deltaco ei toiminut, A-LINK toimiiklany kirjoitti:Minkäs merkkinen hubi tuo on mikä toimii? Pitäisi Apogee One viritellä tähän iPadiin..johannesw kirjoitti:ainakin mun mini DAC ja ME ei toimi kuin aktiivihubien kanssa, loppuu kait virta. Muutenkin koetan välttää hubi virityksiä äänikorttien kanssa...(iPadissa pakko, tarttee aktiivihubin ja piti vielä valita tietty merkki, että toimii usb äänikortin kanssa)jpq kirjoitti:miksi sunnuntaina toimi hyvin äänikortti usb hubin
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 5#p1296605
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Mun hubikin, jos sen tiedon joku tahtoo, on Samsung Pleoxmax USB HUB 2.0 UH-400, tuommoista tietoa löytyy. Hyvää osan käytön kannalta on, että neljännen lähdön liitin on vastakkaisella puolella, kuin sisääntulon liitin, ja johtoa on tuossa kunnolla, varmaan 50cm ainakin. Senkin takia, vaikka vanha rupeasikin toimimaan taas, käytän tätä mieluummin ja tietysti näyttäähän tämä paremmalta. (musta violetti yksilö, oranssi valkoinenkin on ainakin olemassa).
Viimeksi muokannut amanita, 10.1.2013 klo 12.07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Timoz »
Eikös tuo ole passiivi hubi? Suosittelen aktiivista.jpq kirjoitti:Mun hubikin, jos sen tiedon joku tahtoo, on Samsung Pleoxmax USB HUB 2.0 UH-400, tuommoista tietoa löytyy. Hyvää osan käytön kannalta on, että neljännen lähdön liitin on vastakkaisella puolella, kuin sisääntulon liitin, ja johtoa on tuossa kunnolla, varmaan 50cm ainakin. Senkin takia, vaikka vanha rupeasikin toimimaan taas, käytän tätä mieluummin ja tietysti näyttäähän tämä paremmalta. (musta violetti yksilö, oranssi valkoinenkin on ainakin olemassa).
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Arvaa vaan ? eli onhan se tosin tuossa kyllä joku liitin joka ei ole usbeetä varten joka näyttää monien laitteiden virtalliittimeltä. ja tämä hätä ratkaisu joka tuli tehtyä jo siksi että äänikortti lakkasi toimiamsta kunnolla vanhalla passiivilla näemmä ns ajomatkan (eli aukioloaikana kun piti mennä) päässä oli vain tuota sellaista jossa luki vain usb. Aktiivi ostetaan kun rahoja on käyttää siihen luultavasti tänä vuonna harvan muun jutun kanssa. Luultavasti ulkoisen kovalevyn,parin donglen ja erään softan kanssa siis. siksi tuolloin koska ulkoinenkin kovis hyötynee tuosta aktiivi hubista.Timoz kirjoitti:Eikös tuo ole passiivi hubi? Suosittelen aktiivista.jpq kirjoitti:Mun hubikin, jos sen tiedon joku tahtoo, on Samsung Pleoxmax USB HUB 2.0 UH-400, tuommoista tietoa löytyy. Hyvää osan käytön kannalta on, että neljännen lähdön liitin on vastakkaisella puolella, kuin sisääntulon liitin, ja johtoa on tuossa kunnolla, varmaan 50cm ainakin. Senkin takia, vaikka vanha rupeasikin toimimaan taas, käytän tätä mieluummin ja tietysti näyttäähän tämä paremmalta. (musta violetti yksilö, oranssi valkoinenkin on ainakin olemassa).
ja tarvitsen tuolloin ne lisä usb portit viimeistään oikeasti että koneseen kiinni vain usbellä joka oikeasti tarvii sitä minkään varsinaisesti ei pitäisi mutta jostain syystä olen kuullut että
jotkut jutut tarvitsee (donglet mainittakoon tässä muuta en tiedä mutta noista joku väittänyt niin). tänään ei ole tehnyt tuota temppua.
Viimeksi muokannut jpq, 13.1.2013 klo 19.40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka