Hiton hellsinki. Sielon kaikki kallista.

Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Samaa laatumerkkiä täälläkin.hks kirjoitti:[img]Sorel-toffeli[/img]
ja
[img]Sorel-toffeli]
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Luulin että roikotat kissaa haarukassa.mercury kirjoitti:Kisatuliaisiksi kotijoukoille ergonomisesti muotoiltu poskenrapsutin
rapsutin.jpg
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Täällä Helsingissä meidän talossa Surinan valokuituyhteys sisältyy yhtiövastikkeeseen, siis nopeudella 2M, joka mulle riittää aivan mainiosti. Sitten jos haluais nopeempaa, seuraava vaihtoehto on 10M hintaan 5€/kk ja ja 100M 20€/kk.Erño kirjoitti:^^no jopa on hintaa kuidulla! Itse maksan vähän reilut 20 euroa kuussa. Toi oikeasti vain kolmasosan tuosta, kun saan kämppiksiltä hyvitystä netin käytöstä.
Hiton hellsinki. Sielon kaikki kallista.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja eskop »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ei tullut viiliä, mutta tuli Lennart Nilssonin kuvakirja sikiöistä. No, kun halvalla sai. Myös kantolan suolakeksejä juustoalustoiksi näköjään ostin.Tauvo kirjoitti: Taidanpa lähteä törsäämään lisää. Aion ostaa viiliä.
Luulen, että tuollainen parinkympin hintainen kiiltävä esine on teholtaan samaa, kuin jos joku huutaisi oikein kovaa sinua kohti. Täyteen ladattuna voi olla jo yhtä tehokas, kuin kuvan esine.petroc kirjoitti:Ajattelin kokeilla tällaista pientä matkapartakonetta, kun on ulkonäöltään ihan mukava.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Nyt sitten selvisi kuka oli varastanut myymälästä ne 61 paria Vaude Himalaya -lapasia...arttula kirjoitti:Lähdin vaan vähän tsekkailemaan kamoja Varuste.net:in myymälään. Löytyihän sitä sieltä mukaanotettavaksi yli 1200 e edestä
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »