Ttu mitä kuraa joku on autotallissaan väsännyt. Kirjautuminen kestää ziljardi vuotta, käyttöliittymä on kuin Aku Ankasta ja en tiedä, uskomatonta että tällasta ihan tosissaan saa vielä nähdä.
Edellinen versiokin oli jostain...samasta autotallista varmaan.
Tutustu palveluvalikoimaasi ja ansaitsemiisi asiakasetuihin kätevästi netissä!
Kiitän vielä "asiakaspalvelunkin" kautta. Harmi että Welho oli ostettavissa.
DNA - Minun palveluni
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 5366
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 11.46
DNA - Minun palveluni
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viimeksi muokannut pallo, 9.1.2013 klo 11.11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 562
- Liittynyt: 19.2.2009 klo 3.42
- Paikkakunta: Helsinki
Re: DNA - Minun palveluni
Viesti Kirjoittaja jpva »
Täysin samaa mieltä,Welhon aikana kaikki toimi
No eipä ole viime aikoina enää tarvinnut sekaantua,toinen ja toimiva operaattori käytössä 8)

-
- Viestit: 66
- Liittynyt: 14.5.2007 klo 17.09
- Paikkakunta: Helsinki
Re: DNA - Minun palveluni
Viesti Kirjoittaja OH2AXU »
Minä lähetin DNA:lle kysymyksen miksi alkuperäisen Welhon aloitussivun linkit on postettu? Sain vastauksen:
Hei Eero,
kiitos viestistäsi ja pahoitteluni pitkästä vastausajasta.
DNA Welhon Minun Palveluni uudistui kokonaan, jolloin myös joitakin ominaisuuksia vanhasta sivustosta valitettavasti poistettiin tarpeettomana. Pahoitteluni tästä sinulle aiheutuneesta harmista ja vaivasta.
Mikäli sinulla on lisää kysyttävää, vastaamme mielellämme.
Mukavaa keskiviikon jatkoa ja rauhallista joulun odotusta!
Ystävällisin terveisin
Anu Eriksson
palveluneuvoja
DNA Welho asiakaspalvelu
p. 044 144 044
ma – pe 8 – 18
la 9 – 16:30
http://www.dna.fi
Tulkintani tähän vastaukseen: Kysymäni ominaisuudet olivat tarpeettomia DNA:lle. Asiakkaan tarpeet eivät kiinnosta yritystä! Pitänee vaihtaa Safarin aloitussivu johonkin järkevämpään vai pitäisikö vaihtaa palveluntarjoajaa?
Eero Leppämäki, OH2AXU
Hei Eero,
kiitos viestistäsi ja pahoitteluni pitkästä vastausajasta.
DNA Welhon Minun Palveluni uudistui kokonaan, jolloin myös joitakin ominaisuuksia vanhasta sivustosta valitettavasti poistettiin tarpeettomana. Pahoitteluni tästä sinulle aiheutuneesta harmista ja vaivasta.
Mikäli sinulla on lisää kysyttävää, vastaamme mielellämme.
Mukavaa keskiviikon jatkoa ja rauhallista joulun odotusta!
Ystävällisin terveisin
Anu Eriksson
palveluneuvoja
DNA Welho asiakaspalvelu
p. 044 144 044
ma – pe 8 – 18
la 9 – 16:30
http://www.dna.fi
Tulkintani tähän vastaukseen: Kysymäni ominaisuudet olivat tarpeettomia DNA:lle. Asiakkaan tarpeet eivät kiinnosta yritystä! Pitänee vaihtaa Safarin aloitussivu johonkin järkevämpään vai pitäisikö vaihtaa palveluntarjoajaa?
Eero Leppämäki, OH2AXU
-
- Viestit: 969
- Liittynyt: 28.2.2007 klo 19.37
Re: DNA - Minun palveluni
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
hmm...itse kanssa palasin äsken parin kuukauden loman jälkeen dna asiakkaaksi. ollut htv-ajoista saakka asiakas, ja welhon jälkeen kyllä ollut alamäkeä asiakas sivuilla.... no onnels ei joudu kovin usein vierailla niillä.
-give me death punk, baby-
-
- Viestit: 2142
- Liittynyt: 14.9.2004 klo 14.32
Re: DNA - Minun palveluni
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Jos siellä voi "hallinnoida liittymiä", niin miksei niitä voi irtisanoa siellä?
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: 29.8.2010 klo 18.49
- Paikkakunta: Helsinki
Re: DNA - Minun palveluni
Viesti Kirjoittaja janio »
^^Se olisi liian helppoa silloin. Firmalle parempi kun sinun on pakko itse soittaa sinne, jolloin he voivat vielä taivutella sinua. Eli siis tarjota halvempaa liittymää, koska nykyisen liittymäsi hinnassa on paljon ilmaa.
-
- Viestit: 5366
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 11.46
Re: DNA - Minun palveluni
Viesti Kirjoittaja pallo »
Hei
Kiitos viestistäsi.
On ikävä kuulla, että minun palveluni ei ole toimiva.
Laitoin palautteesi eteenpäin kotisivujen kehittäjille. Toivottavasti palautteesi pohjalta sivuja tullaan parantamaan ja saamaan käyttäjäystävällisimmiksi.
Toivossa on hyvä elää.
Kiitos viestistäsi.
On ikävä kuulla, että minun palveluni ei ole toimiva.
Laitoin palautteesi eteenpäin kotisivujen kehittäjille. Toivottavasti palautteesi pohjalta sivuja tullaan parantamaan ja saamaan käyttäjäystävällisimmiksi.
Toivossa on hyvä elää.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit