![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Pyörrytto, oksetti ja otsa suunnilleen räjähti kuvista

Nyt nukuin pari tuntia ja se on melkein pois, otin toki lääkettä ennen nukkumista. En vielä yhtää karkkiakaan ehtiny syödä, jotka ostin eilen. Loppuillan pyhitän nille!
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Tämä ei ollut mulle tarkotettu, kommentoin silti: Yritin moista temppua kahden päivän miettimisen jälkeen, mutta kämppä olikin jo mennytTauvo kirjoitti:Toki saa. Menet huomenna asuntokaupoille ja ostat itsellesi asunnon.
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Kansainvälisissä postiyhteyksissä tuntuu olevan melkoisesti hajontaa, oman kokemukseni mukaan. Englannista olen saanut suunnilleen viikossa lähetykset, ei ole mahdotonta jos menee kauemminkin. Pikakuljetus kannattaa vain siinä tapauksessa, että tuotteella on kiire ja sitä ei saa ostettua vaikka läheiseltä ostarilta - tai, mikäli tuotteen hinta on sitä luokkaa että postitus maksaisi enemmän. Mutta ulkomailta tilatessa kannattaa varautua siihen, että hommassa menee kauemmin kuin Suomen sisällä.tuomaril kirjoitti:Hitsin pimpulat! Miten hidas Royal Mail Airmail oikein on? Olen odottanut pakettia viikon jo!
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Niin teki. Hyviä elokuvia joskus laittavat kyllä tarjolle. Tarina elokuvassa toimii, tietenkin kirjan luonne on sellainen, että erilaisia yksityiskohtia ja pikkutietoja joutuu pakostakin jättämään pois, ellei halua että elokuva keskittyy ajoittain luentoon historiasta. Elokuvaa ei kuitenkaan voi pitää sen erilaisuuden takia kuitenkaan missään tapauksessa huonona, se on tehty oikein hyvin.arisel kirjoitti:Olen kyllä ihan pihalla maailmanmenosta - TV2 / |YLE|HD näyttää Ruusun nimen!![]()
Ihan mennyt ohi taas tämäkin tieto.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Lare »
mercury kirjoitti:Mun kokemuksien mukaan Royal Mail -lähetykset saapuvat perille 3-4 arkipäivässä.
Esite tuli siis neljässä arkkipäivässä.Citruuna kirjoitti:Ostin ebayn kautta 7.1. esitteen Briteistä ja tänään se tuli perille
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kyllä se taas muutaman päivän päästä helpottaa. Semmonen se on se hormoonisykli....Suklaa auttaa.Citruuna kirjoitti:Tänään eniten veetuttaa kaikki!!!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mun uusin auto on Opel-95. Hyvin sen kanssa pärjää! 8)Citruuna kirjoitti:Mun uusin hankinta tosiaan tarjosi kunnon kyydin kuten Citikan tuleekin, vaikka on vuodelta 1996. Oikeastaan mun uusin auto, pikkusen jännitti etukäteen miten noin uuden auton kanssa oikein pärjään, mutta hyvinhän se meni.
Löytyykö SUN autostasi em. "herkut"?tuomaril kirjoitti:16 vuotta wanha auto.![]()
Löytyy vissiin Wifi-hotspot yms. ?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Työvoimapulaa voi olla halpatöihin ja halvemmalla vielä tahdottas teettää.arisel kirjoitti:Katainen jauhaa taas paskaa työvoimapulasta - kuinkas kauan tuota laulua on veisattu, mutta ei sitä vaan näy...![]()
Samoja valheita hoetaan vuosikymmenestä toiseen.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tauvo kirjoitti:^ Mun autossa on vesipullo ja kaksi vuotta vanha pastilliaski, jos tässä nyt pitää ottaa ruoka ja herkuttelu puheeksi.
Miksi ihmeessä autossa pitäisi olla joku kuumapiste? Minulla on keittiössä kuumapiste, liedessä. Siinä niitä on neljä.tuomaril kirjoitti:Löytyy vissiin Wifi-hotspot yms. ?
Mun autossa ei ole edes vesipulloa - vesi kuitenki jäätyisi talvipakkasissa.Tauvo kirjoitti:^ Mun autossa on vesipullo...
Miksi autoa ajaessa pitäisi päästä webbiin?tuomaril kirjoitti:Pääsee kätevästi autossa suoraan Wifin kautta webbiin.