Voisiko joku linkata jonkun kivijalkakaupan ruuvarin jolla saa iMac mid 2011:n RAM-luukun auki ?
Ottaa lievästi sanottuna pänniin.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Eikö ne nykysillään ole siellä pesukoneessa integroituna? Tai no, ei tuosta kuvasta oikeen pesukoneen ikä selviä.theinonen kirjoitti:Lähinnä takaiskuventtiileitä, jotka estävät veden virtauksen takaisinpäin väärään suuntaan.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei se mikään kauhean vanha ole. Sellainen iso pesulamallinen se on. Muistan kun olin taloyhtiön hallituksessa, kun se muutama vuosi sitten ostettiin...tosikko kirjoitti:Eikö ne nykysillään ole siellä pesukoneessa integroituna? Tai no, ei tuosta kuvasta oikeen pesukoneen ikä selviä.theinonen kirjoitti:Lähinnä takaiskuventtiileitä, jotka estävät veden virtauksen takaisinpäin väärään suuntaan.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Saattaa hyvinkin olla, mutta ei niistä ylimääräisistä mitään haittaa ole eikä tarvitse edes miettiä sitä konetta kun on siellä talon päässä kuitenkin olemassa.tosikko kirjoitti:Eikö ne nykysillään ole siellä pesukoneessa integroituna? Tai no, ei tuosta kuvasta oikeen pesukoneen ikä selviä.theinonen kirjoitti:Lähinnä takaiskuventtiileitä, jotka estävät veden virtauksen takaisinpäin väärään suuntaan.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ennen nykyiseen asuntooni muuttamista asuin hetken ajan vuokralla, siellä oli erittäin helppo pesutupasysteemi. Pesutuvassa oli vihko, jonne kirjoitettiin oma varaus, varattavaksi haluttu aika ja huoneiston numero, pesutupaan pääsi talon avaimella eikä kyllä asuinaikanani ilmennyt mitään ongelmia.Tauvo kirjoitti:
Olen parissa muussakin paikassa joskus pesutupaa käyttänyt ja aina sen käyttö on ollut helkkarin kummallisten operaatioiden summa.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Olen samaa mieltä! Joitakin kertoja olen lähettänyt viestin ja todennut jälkikäteen, ettei se näkynytkään niin kuin piti.Anniel kirjoitti:Olisko liian paljon kysytty Applelta että tekisivät iPhonen ja koneella olevan Messages-ohjelman hymiöt yhteensopiviksi?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Josta sitten saamme lukea seuraavat 7 päivää kuinka se paketti kulkee.Mailia kirjoitti:Kannattaisi tutustua noihin ohjeisiin kunnolla.
Mutta minulla on loistava idea: tilaa netistä.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
KunkkuJ kirjoitti:Ehkä sinä vaan olet niin kylmäsydäminen ihminen, että paidan sisälläkin on pakkasta?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Akku on ok,ihme kyllä. Luuri ei siis sammu,tulee teksti että pitää lämmetä ja jotain sellasta,hätäpuhelut onnistuu,jotain sekin saa lanssin paikalle jos vaikka jalka taittuu..tuomaril kirjoitti:Oisko akku jo sen verta wanha että häviää taistelun pakkasen kanssa?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iMies »