Ehei, aivan liian vähän hyllytilaa..adele kirjoitti: Ylläpidon niukkojen varojen säästämiseksi voin iltaisin ja viikonloppuisin tarjota korvauksetta tiloja "moderaattorien pohdintakokouksille", joita pidetään Helsingissä. .
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ehei, aivan liian vähän hyllytilaa..adele kirjoitti: Ylläpidon niukkojen varojen säästämiseksi voin iltaisin ja viikonloppuisin tarjota korvauksetta tiloja "moderaattorien pohdintakokouksille", joita pidetään Helsingissä. .
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja mirko »
Tiedän, ja sama tilanne vähän kaikkialla muuallakin Suomessa. Vinkkejä sopivista tiloista otetaan kyllä mielellään vastaan. Tuntuvat nimittäin nuo neliövuokrat olevan sellaisia, että mitä pienempi varastokoppi, sitä kovempi neliövuokra. Tilojen pitää myös olla sellaiset, että ei ihan heti tarvitse muuttaa pois jonkun remontin, paremmin maksavan vuokralaisen tms. alta. Muuttaminen on aika kallista puuhaa, vaikka yhdistyksen muutot on talkoovoimin aina tehtykin.pallo kirjoitti:Ihan off the record, pk-seudulla tyhjän toimistotilan määrä on todella, todella suuri - monet vanhat kiinteistöt ovat tyhjillään/osatyhjillään vuositolkulla. Kyse on vain mistä valitsee ja periaatteessa jos tilalle saa myös hyötykäyttöä ts. tuottaavakin toimintaa, neliöhinnalla ei ole niin suurta merkitystä.
Viesti Kirjoittaja adele »
Ikävä kyllä tuo on mahdotonta järjestää, koska tila on yleensä muussa käytössä. Samoin vähäinen varastotila (kassakaapit, yösäilöt ja komerot) ovat käytössä kaiken mahdollisen tarpeettoman varastoinnissa. Ja hissiäkään ei ole, kun tila on katutasossa.mirko kirjoitti:Oi Adele, saadaanko tuoda tuonne myös noin 10 neliön varaston verran tavaraa? Järjestätkö hyllyt lattiasta kattoon?
Viesti Kirjoittaja pallo »
Ymmärrän. Tähän voisi sanoa aika nasevastikin, mutta onneksi en nyt tunne ketään, jolla olisi noin leveätä egoa. Mahdun itsekin hyvin kapeammastakin ovesta.adele kirjoitti: Ikävä kyllä tuo on mahdotonta järjestää, koska tila on yleensä muussa käytössä. Samoin vähäinen varastotila (kassakaapit, yösäilöt ja komerot) ovat käytössä kaiken mahdollisen tarpeettoman varastoinnissa. Ja hissiäkään ei ole, kun tila on katutasossa.
Ehdottomasti surkeinta on, että paraatiovien sisäänkäynti (tuplaovet) on suljettu ja kulku on järjestetty vain 90 senttisestä ovesta, josta tosin mahtuu täysimittainen 450 kiloa painava konserttiflyygeli pystyasennossa, mutta käynti on valitettavasti aivan liian kapea, jos on iso ego.
Totta. Puskaradiolla ja vastaavilla keinoilla yleensä löytyykin vain taloyhtiöiden hukkatiloja, jos edes niitäkään. Hukkatiloissa kuitenkin siis etuna parhaimmillaan hyvin edullinen neliöhinta. Tämä ei ole vielä suinkaan halvin, mitä olen vuosien varrella nähnyt ja kuullut. Edelleen harmittaa yksi tätä nykyistä vielä huomattavasti isompi tila, jota ei vaan tullut käytyä edes katsomassa siksi, että se tuntui jo ihan liian isolta – ja liian halvalta. Olisi se kuitenkin kannattanut ainakin käydä katsomassa, niin olisi selvinnyt, mikä koira siihen oli haudattuna. Ei ole sittemmin tullut uudestaan tarjolle, eli johonkin käyttöön se on ilmeisesti kuitenkin mennyt.pallo kirjoitti:Tilojen vuokraus (ja myös omistus) on ylleensä keskittynyt isommille toimijoille, puskaradiolla on varmaankin vaikeaa nykyjään löytää - mutta jos oikeen todella haluaa voi varmaan pistää toimitilahakupyynnön kriteereineen esim. Ovenialle, Intermediatorille, Realialle yms. Hintoja ei näköjään helpolla haluta kertoa interwebissä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hei, äläs nyt! Kyllä ainakin minulle tuo nimi kelpaisi hyvin.kallekilponen kirjoitti: (Lukuunottamatta muutamaa, joille ei tunnu oikein mikään kelpaavan…)
Kannattaisin tässä vaiheessa ainakin työnimenä tätä Omenan puraisemat ry:tä. Äänestys tästä kuitenkin järjestetään ja tällä porukalla keksitään ihan varmasti muitakin oivaltavia nimiehdotuksia.amanita kirjoitti:Minusta Hopeinen Omena ry. on hyvä yhdistyksen uudeksi nimeksi, kenties hieman epäasiallinen ehdotukseni on Omenan Puraisemat ry.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Miksi tieto ei ole etusivulla vaan ainoastaan yllättäen jossakin hämärässä ketjussa? Sekaan vielä pari maksunappia, josta voi ostaa tyhjää eli tukea toimintaa. Ainahan voi myydä vaikka kuuluisaa Hopeisen Omenan hölynpölyä, josta voi veloittaa vaikka 10€. Näin vältettäisiin hirvittävältä kuulostava sana lahja ja se voitaisiin korvata myymällä hölynpölyä.mirko kirjoitti:
Nykyaikainen hötkyilijä voi jo nyt ottaa itseään niskasta kiinni, suunnata verkkokauppaan ja maksaa jäsenmaksun sitten kun siltä alkaa tuntua. Käytössä on Checkout-maksupalvelu, joka kattaa ainakin suurimman osan kotimaisista pankeista ja yleisimmät luottokortit.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Eihän tuossa ole mitään järkeä. En ole edes ikinä vilkaissut mitä sivun alareunassa lukee. Verkkokaupan linkki kannattaisikin laittaa samaan paikkaan kuin missä kaikki muutkin linkit ovat.mirko kirjoitti:Linkki verkkokauppaan on jokaisen sivun, myös etusivun, alareunassa. Ollaan haluttu olla huomaamattomia --
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hopeinen varmaan symboloi tässä tapauksessa toiseksi parasta?mirko kirjoitti:Voisi vaihtaa samalla tämän fooruminkin nimen. Hopeinen ei ole minun keksintöä, minusta se on jotenkin ällöttävä bling-bling...
Viesti Kirjoittaja Delli »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Jokainen joka haukkuu esityksiä toiminan tukemisestaAnniel kirjoitti:Oliskohan haukkumisen sijaan aika keskittyä kehitysehdotuksiin. Olisi mukavampi viedä asioita eteenpäin kun olisi jotain valmiiksi mietittyjä ehdotuksia tai hyväksi todettuja toimintatapoja. Jos ei kehtaa ketjuun kirjoittaa niin tuossa mun profiilissa on yksärimahdollisuus.
Ällöttävää se varmasti siksi juuri onkin.mirko kirjoitti: Voisi vaihtaa samalla tämän fooruminkin nimen. Hopeinen ei ole minun keksintöä, minusta se on jotenkin ällöttävä bling-bling.
Eipä kestä.Mirko kirjoitti:Kiitos myös Adelelle nimiehdotuksista. Pitäisikö kuitenkin miettiä yhdistyksen nimeksi Jänkäävät jäärät ry. tai Omenan madot ry.?
.. ja ennen kaikkea pitää selvittää, ketkä ne ovat aikuisten oikeesti äänioikeutettuja, jotta saadaan varmasti toivotunlainen vaalitulos!adele kirjoitti: Lisäämällä hyvät ehdotuksesi omiini saadaankin jo äänestys aikaiseksi. Vai tehdäänkö esikarsinta? Täällähän on jo kannatettu muutamaa ehdokasta.
Onhan tässä eräät henkilöt esittäneet vaatimuksia, että nykyisen vapaaehtoisporukan pitää järjestää luvaton rahankeräys. Vähän voisi loppua nykyiseltä porukalta aika ja jaksaminen vielä nykyistäkin enemmän kesken, ja lopulta ne viimeisetkin rahat, kun käräjille jouduttaisiin.KunkkuJ kirjoitti:Taitaisi tulla maccivaarin ehdotus kaikkein kalleimmaksi mirkolle... Ei kai täällä kukaan (muu) ole halunnut toiminnan tukemista estää tai vaikeuttaa?
Haet varmaan ilmaisua ”ding-dong”. Hohhoijaa, on minua rumemminkin nimitelty näiden vuosien aikana. Minun mielestä sinä ja Adele käyttäydytte nyt aika säälittävästi. Hyökkäätte yhtä pientä ihmistä kohtaan, jolla on ihan yhtälainen oikeus tuoda asialliset näkemyksensä ja mielipiteensä esille kuin kenellä tahansa muullakin. Sillä erolla vielä, että olen myös valmis osallistumaan kaikilta osin toteutukseen, vaikka yhdessä päätetty tavoite ei välttämättä olisi ollenkaan sama kuin mitä itse olen ehdottanut. Teille sen sijaan ei tunnu kelpaavan mikään muu kuin teidän oma tapanne hoitaa asioita. Sallittua sekin, kunhan edes osoittaisitte jonkinlaista valmiutta myös tarttua toimeen.kuriton kirjoitti:Ällöttävää se varmasti siksi juuri onkin. [:P] Minusta "Hopeinen Omena" kuvaa oikein hyvin näitä Applen tuotteita, etenkin "hopeisen" läppärin kannessa kuultava omena on kaunis! Mutta tietty, jos kaikki pitää laittaa nyt uusiin puihin, ja hävittää vanhan tutun Hompun jo perinteiset tunnukset, niin siitä vaan.. silloin ehdottomasti tuo Adelen "Hopeinen Mirko" kuulostaa parhaimmalta ehdotukselta, olisko se sitten jo bing-bong!? [:D]mirko kirjoitti: Voisi vaihtaa samalla tämän fooruminkin nimen. Hopeinen ei ole minun keksintöä, minusta se on jotenkin ällöttävä bling-bling.
Että eipä oo sitten enää Homppua.. ei. [:(]
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”