Täytyy kyllä sanoo että on aika järkyttävä lähtöhinta pelkällä Wifi versiolla.
Ei kyllä ihan mun kaaliin mee kuka tarvitsee iPadin kaltaisessa laitteessa noin paljon tilaa.
Ymmärrän että jos johonkin Surface Pro tyyppiseen isketään 128gigaa tallennustilaa kun se on kuitenkin ihan täysverinen "pc" jossa ihan desktop versio käyttiksestä.
Minä tykkään säilöä katsomista odottavia leffoja tylsän hetken (pitkä lentomatka tms) varalta ipadissa. 64 GB tekee tiukkaa ajoittain, kun ei ihan osaa päättää mitä valitsisi mukaan.
KenSu kirjoitti:Minä tykkään säilöä katsomista odottavia leffoja tylsän hetken (pitkä lentomatka tms) varalta ipadissa. 64 GB tekee tiukkaa ajoittain, kun ei ihan osaa päättää mitä valitsisi mukaan.
Onhan noita ulkoisia pieniä kova/ssd-levyjäkin suht halavalla saatavissa ja muutamaa liitäntälaitettakin iPadeihin langattomasti tai langallisesti. Jos siis vertaa iP 128GB hintaan.
ja itse ekaan viestiin, hinta dollareina 929$, Suomessa luultavasti hieman enemmän.
Viimeksi muokannut pallo, 29.1.2013 klo 21.49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
KenSu kirjoitti:Minä tykkään säilöä katsomista odottavia leffoja tylsän hetken (pitkä lentomatka tms) varalta ipadissa. 64 GB tekee tiukkaa ajoittain, kun ei ihan osaa päättää mitä valitsisi mukaan.
Onhan noita ulkoisia pieniä kova/ssd-levyjäkin suht halavalla saatavissa ja muutamaa liitäntälaitettakin iPadeihin langattomasti tai langallisesti. Jos siis vertaa iP 128GB hintaan.
ja itse ekaan viestiin, hinta dollareina 929$, Suomessa luultavasti hieman enemmän.
AutoCad käyttäjät, audio- ja videotuotanto ja moni muukin kyllä kiittää Applea tuosta mallista kun tilaa alkaa olla jo riittävästi. Muistikorttien kanssa spedeily kun kuuluu jonnekin amiksien takapihoille eikä ole mitenkää järkevästi perusteltavissa.
Hintakin on kohderyhmille varmasti ihan OK.
Tue Hesan kerjäläisiä. Osta heille junalippu Mikkeliin ihmettelemään Qi latausta Kalkutan lentoaseman lisäksi...
Justin Case kirjoitti:AutoCad käyttäjät, audio- ja videotuotanto ja moni muukin kyllä kiittää Applea tuosta mallista kun tilaa alkaa olla jo riittävästi. Muistikorttien kanssa spedeily kun kuuluu jonnekin amiksien takapihoille eikä ole mitenkää järkevästi perusteltavissa.
Jos kritiikkisi minuun kohdistui niin ok Käytän omaa järkeäni enkä toista Macmaan ajatuksia. 3-sukupolvea tuli kokeiltua iPadejä ja siihen jäi. Omalla kohdalla olen todennut että tallennustilan lisääminen/vaihtaminen on oikein kätevää. Autocadillä voi tietenkin tehdä mitä vaan mutta ei noi arkkitehtikuvat ainakaan tilaa vie. Kyllä kunnon studiossa hyrrää Mac Prot ja säädöt hoidetaa edelleenkin mikseripöydällä, kellaribändit on erikseen. Mutta kuitenkin, se ostaa kuka tarvitsee.
Viimeksi muokannut cossuesco, 30.1.2013 klo 7.21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kyllä tuota isointa kokoa voisi harkita aivan vakavasti kun päivittäminen tulee itselle ajankohtaiseksi. Suunnitelmissa on ollut mahdollisimman kevyesti toteutettava moniraitanauhoitusratkaisu bänditreenikselle live-demoamiseen ja sopivan interfacen kanssa tuosta voisi saada hyvin toimivan paketin (kaiken muun normaalin iPad-käytön lisäksi).
Tästä on muuten Nokia-Kokkonenkin tehnyt uutisen Muropakettiin ja arvatkaapas onko jo samalla minuutilla ensimmäinen liian aikaisin äitistään vieroitettu itkemässä muistin hinnasta?
Tue Hesan kerjäläisiä. Osta heille junalippu Mikkeliin ihmettelemään Qi latausta Kalkutan lentoaseman lisäksi...
Justin Case kirjoitti:Tästä on muuten Nokia-Kokkonenkin tehnyt uutisen Muropakettiin ja arvatkaapas onko jo samalla minuutilla ensimmäinen liian aikaisin äitistään vieroitettu itkemässä muistin hinnasta?
Kun nyt noin aloit rähjäämään niin piti käydä lukemassa uutinen ja kommentit. Aika kiihkottomasti kommentit oli kirjoitettu ja ihan hauskaa sarkasmiakin oli joukossa.
Justin Case kirjoitti:Tästä on muuten Nokia-Kokkonenkin tehnyt uutisen Muropakettiin ja arvatkaapas onko jo samalla minuutilla ensimmäinen liian aikaisin äitistään vieroitettu itkemässä muistin hinnasta?
Mikä siinä kommentissa nyt niin itkua oli? Itsellä ainakin värähti sarkasmimittari välittömästi.
Varmaan jotkut tosiaan tarvitsee näinkin paljon tilaa, itselle riittää edelleen 32gigan mallit kaikista laitteista, 16menee omalla käytöllä ahtaaksi.
Tosin itse en ipadilla leffoja katsele jo ihan siitä syystä että niitä ei helposti laitteeseen saa vaan pitää konvertoida iPadin tulemaan muotoon yms. Netflix ja HBO on sitten jo kovemmassa käytössä
Justin Case kirjoitti:AutoCad käyttäjät, audio- ja videotuotanto ja moni muukin kyllä kiittää Applea tuosta mallista kun tilaa alkaa olla jo riittävästi. Muistikorttien kanssa spedeily kun kuuluu jonnekin amiksien takapihoille eikä ole mitenkää järkevästi perusteltavissa.
Mitä helevettiä? Onko ihmiset oikeasti näin tyhmiä?
Viimeksi muokannut GTX670, 30.1.2013 klo 17.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toisten mielestä viisainta on ostaa joku Ainol kun se on halvin ja siinä on korttipaikka. Se on vähän kuin autoissa eli mainostetaan että Dacia on viisas päätös kun taas toiset on sitä mieltä että viisainta on ostaa uusi Escalade. Se Ainol sopii siihen Daciaan ja iPad 128 taas Caddyn Escaladeen.
Viimeksi muokannut Justin Case, 30.1.2013 klo 18.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.