Itsellä oli vastaavanlaiset pisteet kolmena kappaleena ja vaihtoivat luurin uuteen.Habanero kirjoitti:
Eli, onko kuvassa olevat heijastukset (?) normaaleja? Kyse siis ei ole siitä purppurasta mitä myös on mukana, vaan nuo kaksi neliöityä "valopistettä"?
iPhone 5 käyttökokemukset
-
Re: iPhone 5 käyttökokemukset
Viesti Kirjoittaja Mxas »
-
Viesti Kirjoittaja Habanero »
Kiitoksia ripeästä vastauksesta!Mxas kirjoitti:Itsellä oli vastaavanlaiset pisteet kolmena kappaleena ja vaihtoivat luurin uuteen.Habanero kirjoitti:
Eli, onko kuvassa olevat heijastukset (?) normaaleja? Kyse siis ei ole siitä purppurasta mitä myös on mukana, vaan nuo kaksi neliöityä "valopistettä"?
Pitääpä kävästä liikkeessä kyselemässä asiaa.
-
Viesti Kirjoittaja Laars »
Vaihtoivat uuteen.
-
Viesti Kirjoittaja asanttu »
Ajattelin käydä näyttämässä, toivottavasti voi korjata.. Pieni juttu mutta häiritsee.

-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Ei näitä vaihdeta uuteen huollossa vaan tehdaskorjattuun johon on kaikki näkyvät osat ja akku uusittu.Laars kirjoitti:Minulla oli pölyä linssin alla ja esiintyi yhtenä harmaana pisteenä kuvan alareunassa.
Vaihtoivat uuteen.
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Viesti Kirjoittaja vesku68 »
Sama ongelma vaivannut mun puhelinta jo pari kuukautta.vasemmasta laidasta painaessa toimii normaalisti..Pitäis varmaan jossain vaiheessa kiikuttaa huoltoon.asanttu kirjoitti:Kenelläkään ollut kokemuksia virtanäppäimen toimivuudesta? Tänään huomasin että ei lukitse enään näyttöä jos painaa oikeasta reunasta vaikka painallus ääni kuuluu?
Syy: Lainaus kuntoon
-
Viesti Kirjoittaja asanttu »
vesku68 kirjoitti:asanttu kirjoitti:Kenelläkään ollut kokemuksia virtanäppäimen toimivuudesta? Tänään huomasin että ei lukitse enään näyttöä jos painaa oikeasta reunasta vaikka painallus ääni kuuluu?
Sama ongelma vaivannut mun puhelinta jo pari kuukautta.vasemmasta laidasta painaessa toimii normaalisti..Pitäis varmaan jossain vaiheessa kiikuttaa huoltoon.
Just eli ihan saman tyyppistä ongelmaa.. Toivottavasti huollon kautta hoituisi!
-
Viesti Kirjoittaja vesku68 »
-
No uuteen ja uuteen, uutta vastaavaan. Uusi voi tarkoittaa vain minulle uutta.Delli kirjoitti:Ei näitä vaihdeta uuteen huollossa vaan tehdaskorjattuun johon on kaikki näkyvät osat ja akku uusittu.Laars kirjoitti:Minulla oli pölyä linssin alla ja esiintyi yhtenä harmaana pisteenä kuvan alareunassa.
Vaihtoivat uuteen.
Turhaa pilkunviilausta.
-
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Habanero kirjoitti:Kiitoksia ripeästä vastauksesta!Mxas kirjoitti:Itsellä oli vastaavanlaiset pisteet kolmena kappaleena ja vaihtoivat luurin uuteen.Habanero kirjoitti:
Pitääpä kävästä liikkeessä kyselemässä asiaa.
Tjaa, onko tuo takuunalainen asia. Olen pitänyt kyseistä ominaisuutta ihan oikeasti ominaisuutena. Lens flareksi sitä myös kutsutaan.
-
Viesti Kirjoittaja Habanero »
Tämä oli itsellänikin mielessä, mutta kun tuolla kylillä muutenkin heiluin niin kävin Elisan porukalta kyselemässä, ja siellä oltiin sitä mieltä että Optimaan vaan. Kyselin tosin tuota muualla keskusteltua heikkoa 3G-verkkoakin siinä samalla ja siitäkin olivat sitä mieltä että luuria voisi käyttää huollossa jos se vaikka auttaisi, mitä tosin epäilen.jakovski kirjoitti:
Tjaa, onko tuo takuunalainen asia. Olen pitänyt kyseistä ominaisuutta ihan oikeasti ominaisuutena. Lens flareksi sitä myös kutsutaan.
Syy: Edeltävän viestin lainausta lyhennetty
-
Viesti Kirjoittaja tjarvine »
-
Viesti Kirjoittaja manzneri »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Eilen käytin luurin päällä ja yritin aktivointia wifin kautta. Päättyi kuitenkin ilmoitukseen sim-card activation fail tjsp.
Sim-korttia ei ollut puhelimessa sisällä. Minulla on kyllä nano-sim, mutta se tosiaan aktivoituu vasta 19 päivä. Auttaako mitään kokeilla laittaa sim-kortti puhelimeen, vai pitääkö tässä viikko odotella?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Kyllä se vaatii sen sim:n sinne sisään, mutta voi olla ettei toimi jos sim ei ole aktiivinen.manzneri kirjoitti:Eilen haettu vitonen ja samalla tehtiin numeronsiirto toiselle operaattorille...
Syy: Edeltävän viestin lainaus lyhennetty
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Miten otit pois?MacFinn kirjoitti:Piti ottaa Soneran viimeisin operaattoripäivitys pois. Ei mun liittymäs ole LTE päällä, joten se päivitys oli turha ja vielä pahempaa, poisti 3G:n kytkimen.
-
Viesti Kirjoittaja manzneri »
Jees laitoin simmin sisään ja nyt sai puhelimen aktivoitua. Eli vaatii joka tapauksessa kortin, vaikka se ei ole vielä aktiivinen. Puhelin ilmoittaa vain että no service mutta toimii muuten täysin, eli nyt pääsee tutustumaan/käpistelemään laitettainf kirjoitti:Kyllä se vaatii sen sim:n sinne sisään, mutta voi olla ettei toimi jos sim ei ole aktiivinen.manzneri kirjoitti:Eilen haettu vitonen ja samalla tehtiin numeronsiirto toiselle operaattorille...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Palautti luurin ja hylkäsi operaattoripäivityksen?mikaw_ kirjoitti:Miten otit pois?MacFinn kirjoitti:Piti ottaa Soneran viimeisin operaattoripäivitys pois. Ei mun liittymäs ole LTE päällä, joten se päivitys oli turha ja vielä pahempaa, poisti 3G:n kytkimen.
-
Viesti Kirjoittaja nsamppa »
-
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Jaa-a mulla ei koskaan ole iPhonejen Wifi-syncit toimineet iTunesin & Windows-koneen kanssa.nsamppa kirjoitti:Ihme ongelma nyt ilmeni. Sen uuden liittimenhän pitäis pystyä tuuppaamaan kumminpäin tahansa? Mulla se ei toimi ku toisin päin vain. Lisäksi tuntuu ettei wifi yhteys iTunesiin oikein pelaa. Kaikki muut vermeet se itunes löytää, muttei oikein tuota. Grrr...
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja nsamppa »
Mulla on kyl aika hyvin pelittänyt imacin kanssa wifi synkkaus. Nyt kun sitä vähän tuossa ränksäsin ni rupes pelittää,mikaw_ kirjoitti:Jaa-a mulla ei koskaan ole iPhonejen Wifi-syncit toimineet iTunesin & Windows-koneen kanssa.nsamppa kirjoitti:Ihme ongelma nyt ilmeni. Sen uuden liittimenhän pitäis pystyä tuuppaamaan kumminpäin tahansa? Mulla se ei toimi ku toisin päin vain. Lisäksi tuntuu ettei wifi yhteys iTunesiin oikein pelaa. Kaikki muut vermeet se itunes löytää, muttei oikein tuota. Grrr...
-
Viesti Kirjoittaja pasihil »
4G vie paljon enemmän kuin 3G. Ihan samalla tavalla kuin 3G vie enemmän kuin 2G. Eli jos pidät 4Gn päällä koko ajan, niin kulutus on kova, myös idlenä.zuki kirjoitti:Viimeisimmän päivityksen jälkeen akku ei kestä enää edes päivää! Käytössä on myöskin 4g liittymä, mutta onhan tämä todella surkea esitys. Onko samoja oireita muillakin käyttäjillä?
Re: iPhone 5:n LTE-yhteydet Suomeen saatavilla nyt!
15.2.2013 klo 17.05
Alas 35-50mb/s, ylös 3-15mb/s, ping 40ms. Liittymänä saunalahti megareilu4G. Akkua vaan syö about viis kertaa enemmän kuin 3G:ssä.
Lainattu LTE-keskustelusta.
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
-
Viesti Kirjoittaja WhatUpDoe »
-
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Puhelin ehtii hälyttää kerran ja katkeaa, sitten soittaja soittaa uudestaan ja puhelu tulee normaalisti. LTE ominaisuus?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka