PeteZ kirjoitti:Eilen ei siis mennyt jb läpi omalla koneella niinkuin jo eilen muutaman kerran totesin ajattelin että voisin tänään koittaa kaverin koneella.. Onko tuossa jbssä jokin että kannattaisi koittaa vielä omalla koneella? Eli siis onko jotan juttuja mitä tuohon jbhen myöhemmin pitäisi koneella tehdä ja tehdäkseen ne niin pitää käyttää samaa konetta kuin jbtä varten?
Pahoittelen kysymyksen sekavuutta
Jos käytät Windowsia, niin avasithan sen tiedoston järjestelmänvalvojana? Olihan pääsykoodin kysely pois päältä?
Avasin sen vain WinRarilla.. luinkin tuon jv jutun äsken mutta ajattelin ettei sillä ole merkitystä, kiitos neuvosta ja koitan sitä iltapäivällä
Onko kellään suositella repoja cydialle vai onko nämä asiat kiellettyjä tällä foorumilla?
Henk.koht olen valmis / olen maksanut kaikista appseistani tähän asti, joten asia ei muodostu minulle ongelmaksi jatkossakaan.
floge kirjoitti:Onko kellään suositella repoja cydialle vai onko nämä asiat kiellettyjä tällä foorumilla?
Henk.koht olen valmis / olen maksanut kaikista appseistani tähän asti, joten asia ei muodostu minulle ongelmaksi jatkossakaan.
Henkilökohtaisesti en usko että tarvitset lisäillä mitään repoja sinne Cydiaan. Suurin osa softista tulee noihin repoihin mitkä Cydia tarjoaa jo valmiiksi.
Kuinka monella on ongelmia (ei aukee) Sää-appsin kanssa? Weather appsin probleema ulkomaisten foormien mukaan on tunnettu... toivottavasti tulee cydian kautta fixi asap. Tulee meinaa käytettyy tota päivittäin.
Viimeksi muokannut IIIMacci, 5.2.2013 klo 8.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IIIMacci kirjoitti:Kuinka monella on ongelmia (ei aukee) Sää-appsin kanssa? Weather appsin probleema ulkomaisten foormien mukaan on tunnettu... toivottavasti tulee cydian kautta fixi asap. Tulee meinaa käytettyy tota päivittäin.
Kaikilla on se sama ongelma, kaatuu suoraan käynnistyksessä. Itselläni ei mitään käyttöä kys sovellukselle niin en edes huomannut ennenkuin joku twitterissä asiasta mainitsi.
IIIMacci kirjoitti:Kuinka monella on ongelmia (ei aukee) Sää-appsin kanssa? Weather appsin probleema ulkomaisten foormien mukaan on tunnettu... toivottavasti tulee cydian kautta fixi asap. Tulee meinaa käytettyy tota päivittäin.
Kaikilla on se sama ongelma, kaatuu suoraan käynnistyksessä. Itselläni ei mitään käyttöä kys sovellukselle niin en edes huomannut ennenkuin joku twitterissä asiasta mainitsi.
No se siitä pre-testing, testing ja testing - rahan pumppaamisloaderista-saitista Jos nää heebot olisi testanneet jailbreakin kunnolla niin eikö tämmösen alotusruudussa olevan natiivin appsin toimimattomuutta muka huomata. Taisi olla pojilla kiirusta seurailla saitin statseja tai jotain... ok isoa respectiä toki jokatapauksessa mutta juu - ei näin, aika amatööri moka, mutta eiköhän ne tuon fixaa asap. Tai sit toinen vaihtoehto on että oli niin vaikee bugi etteivät saaneet fixattua yhteisön painostaessa julkaisuun.... kiitos ja anteeksi
gnlc kirjoitti:Kahteen iPhone5:een JB laitettuna ja molemmissa Sää-appsi toimii kuten pitää. Molemmat vedin restorella ja palautin backupin sisään jonka jälkeen JB.
Itsellä ei toiminut alussa, mutta myöhemmin alkoi toimia normaalisti, olikohan LockInfo 5:n asennettuani. Voi olla että siinä välissä tapahtunut respring vaikutti asiaan myös
Edit.. eip toimi taas, respring välissä niin lakkasi taas toimimasta noh, toistaseksi ei haittaa kun en ko. softaa käytä
Viimeksi muokannut Eremita, 5.2.2013 klo 10.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aika huonosti toimii SBsettings muuten noti-centerissä. Ei näy napit vaan tulee vasta swiippaamalla sivulle ne turhat napit. Pitää katsoa joku muu softa.
Mullakin on toi sää-appi -ongelma, tosin se ei haittaa kun en tuota ikuna käytä.
Onko joku päässyt kirjautumaan Cydiassa omalle tililleen? "Manage account" päästää välillä kirjautumisruutuun, mutta ei sitä pidemmälle, välillä ei päästä edes siihen.
Muuten tuolta pystyy nyt ihan mukavasti latailemaan.
mmmvuori kirjoitti:Mullakin on toi sää-appi -ongelma, tosin se ei haittaa kun en tuota ikuna käytä.
Onko joku päässyt kirjautumaan Cydiassa omalle tililleen? "Manage account" päästää välillä kirjautumisruutuun, mutta ei sitä pidemmälle, välillä ei päästä edes siihen.
Muuten tuolta pystyy nyt ihan mukavasti latailemaan.
Tänään pääsin vihdoin, piti edelleen odotella ja kokeilla muutamat kerrat ennenkuin avautui. Eilen pääsin facebook-kirjautumiseen asti tuossa, mutta sitten jumahti ja tuli valkosta ruutua ja parhaimmillaan ettei sivua löydy. Tänään sain asenneltua sieltä aikoinaan ostamani Cydia-softat.
Tällasta ongelmaa pukkaa? iOS 6.0.1. ei ollut mitään, mutta kun päivitti iOS 6.1. tuli cydiasta käyttökelvoton. Mitä pitäisi tehdä? Olen palauttanut puhelimen asetukset, jailbreakannu uudestaan ja aina sama vika. Mitä teen väärin? En ole aikoihin käyttänyt cydiaa tai ylipäänsä jailbreakkia, joten apu olisi tarpeen.
Edit. Ongelma poistui, mutten tiedä mitä tein että niin kävi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut dem0, 5.2.2013 klo 11.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dem0 kirjoitti:Tällasta ongelmaa pukkaa? iOS 6.0.1. ei ollut mitään, mutta kun päivitti iOS 6.1. tuli cydiasta käyttökelvoton. Mitä pitäisi tehdä? Olen palauttanut puhelimen asetukset, jailbreakannu uudestaan ja aina sama vika. Mitä teen väärin? En ole aikoihin käyttänyt cydiaa tai ylipäänsä jailbreakkia, joten apu olisi tarpeen.
Ruuhkaa se vaan on. Kokeile parin päivän / viikon päästä uudelleen, kun suurin osa on saanut ladattua jenkeissä roinat.