Avaus tänne - "muita Rutinoita" osastolle - mitä sitä nyt Appleä ym moittimaan muualla.
Voisin kopioda kirjoittamani tänne, en sitä nyt tee.
Karvat ja niiden alla olevat luut, etenkin iPhone 4 puhelimesta voi lukaista Blogissani http://ukko-tonttu.blogspot.fi/2013/02/ ... inika.html ; Apple tuotteiden kesto ja ikä.
PS Oletan että olen vuosien varrella laittanut ostamiini Apple tuotteisiin, ohjelmat mukaan lukien pienen omakotitalon verran - Keski-Suomen hintojen mukaan.
Ja voisin sanoa kuten toisen maailmansodan jälkeen rintamalta selvinnyt, kotinsa paikan nähnyt kuopan, das alles ist / (es ist wie (?)).... ja sitten mielikuvitukselle "se".
Viikonloppurutinoita Apple-juttuihin
Sana on (melkein) vapaa.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Viikonloppurutinoita Apple-juttuihin
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Viimeksi muokannut jjpeltola, 4.2.2013 klo 23.50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
MacMan 92 tarkoittaa Apple käyttäjä vuodesta 1992.
-
Re: Viikonloppurutinoita Apple-juttuihin
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mula on vasta toinen mäkki kymmenenvuoden aikana.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja rok »
Seitsemän vuotta omenakoneita takana. Kerran käytin huollossa, kun MBP:n trackpad hajosi. Sekin meni takuun piikkiin.
Ensimmäinen koneeni oli 15" PowerBook. Ei vian vikaa, ainoastaan itse suurena mämmikourana lipsautin koneen sohvalta alas, jonka seurauksena näytön hakalukitus murtui, mutta tätä nyt ei voi millään laskea Applen viaksi. Kone on vieläkin käytössä toisaalla ja toimii hyvin. Nykyinen MBP on se josta trackpad meni takuun piikkiin; muuta vikaa ei ole ilmennyt ja kone on menossa jatkokiertoon sukulaisille uuden MBA:n alta. Kaksi iPodiakin olen omistanut. Valkoisen legopalikka-shufflen, joka on ehkä edelleen paras ämpärisoitin jota olen koskaan käyttänyt -toimii edelleen. Materialistisena paskiaisena ostin kuitenkin tilalle jokunen vuosi sitten Nanon, joka on nyttemmin vaihtanut osoitetta (vaihdoin kesärenkaisiin 8) )
Taskusta löytyy myös iPhone femma, josta en ole vieläkään mitään vikaa löytänyt. Olen sitten ehkä välttynyt kaikilta ongelmilta hyvin.
Samasta taloudesta löytyy myös iPad ja toinen iPhone. Molemmat ovat palvelleet moitteetta. Laatuvermeitä kaikki.
Ja jottei menisi ihan täysin fanipojukirjoitteluksi, niin voin myös todeta, että kaikki muu kodinelektroniikka toimii myös hyvin. Niin televisio, printteri, Pleikkari, herätyskellot ja kaiuttimet. Rannekello on pysähtynyt, mutta senkin koneisto on automaattinen, joten muutamalla veivauksella sekin lähtisi käyntiin.
Ensimmäinen koneeni oli 15" PowerBook. Ei vian vikaa, ainoastaan itse suurena mämmikourana lipsautin koneen sohvalta alas, jonka seurauksena näytön hakalukitus murtui, mutta tätä nyt ei voi millään laskea Applen viaksi. Kone on vieläkin käytössä toisaalla ja toimii hyvin. Nykyinen MBP on se josta trackpad meni takuun piikkiin; muuta vikaa ei ole ilmennyt ja kone on menossa jatkokiertoon sukulaisille uuden MBA:n alta. Kaksi iPodiakin olen omistanut. Valkoisen legopalikka-shufflen, joka on ehkä edelleen paras ämpärisoitin jota olen koskaan käyttänyt -toimii edelleen. Materialistisena paskiaisena ostin kuitenkin tilalle jokunen vuosi sitten Nanon, joka on nyttemmin vaihtanut osoitetta (vaihdoin kesärenkaisiin 8) )
Taskusta löytyy myös iPhone femma, josta en ole vieläkään mitään vikaa löytänyt. Olen sitten ehkä välttynyt kaikilta ongelmilta hyvin.
Samasta taloudesta löytyy myös iPad ja toinen iPhone. Molemmat ovat palvelleet moitteetta. Laatuvermeitä kaikki.
Ja jottei menisi ihan täysin fanipojukirjoitteluksi, niin voin myös todeta, että kaikki muu kodinelektroniikka toimii myös hyvin. Niin televisio, printteri, Pleikkari, herätyskellot ja kaiuttimet. Rannekello on pysähtynyt, mutta senkin koneisto on automaattinen, joten muutamalla veivauksella sekin lähtisi käyntiin.
I can resist everything except temptation.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Heh, nää nyt on vain koneita. Joskus hajoo, joskus ei.
Mulla yleensä ei, mutta toisille kun antaa metrin ratakiskon, se on kohta kahtena palana.
Omat pikkuomput (iPodit, iPhonet, iPadit) toimivat, parhaat viidettä vuotta. Toki alkuaikojen kovalevylliset iPodit hajoili mutta Apple niitä vaihteli uusiin, takuuna. Macit toimii 6-7 vuotta elleivät pidempään. Toki akkuja menee.
Mulla yleensä ei, mutta toisille kun antaa metrin ratakiskon, se on kohta kahtena palana.
Omat pikkuomput (iPodit, iPhonet, iPadit) toimivat, parhaat viidettä vuotta. Toki alkuaikojen kovalevylliset iPodit hajoili mutta Apple niitä vaihteli uusiin, takuuna. Macit toimii 6-7 vuotta elleivät pidempään. Toki akkuja menee.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
4 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka