Tänne voitaisiin keräillä iPuhelinten tietoja akun osalta, samaantapaan kuin tuo MB-versio...
Lähinnä siis kiinnostaa lataussyklit ja kuinka paljon alkuperäisestä kapasiteetistä on lähtenyt kävelemään. Nämä tiedot saa kaiketi vain esille jailbreakin avulla.
Ohjelma jolla nämä tiedot saa esille on Cydiasta saatavilla oleva BatteryInfo for Notification Center.
Oma iPhone 5:ni on ostettu heti kun se Suomeen saapui ja mielestäni aika huonossa kunnossa tuo on, vaikka on suhteellisen uusi vielä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että miten tarkka luulet tuon softan tekeleen olevan? Kaikki nuo numerot mitä se ulostaa on tarkkoja?
Lisäksi kun JB mukana menee takuu niin mitä merkitystä on akun kestolla sitten enää muille kuin itselle. Mistä tiedät miten JB kuormittaa luuriasi muulla tavalla kuin on suunniteltu? Nykyisten iP5 akkujen kun pitäisi kestää noin 800 sykliä jos ei saunassa lataile ja vanhemmat mallit tuota reilusti vähemmän. Toleranssiahan tuossakin voi olla kymmeniä prossaa ihan tuurin mukaan.
Tue Hesan kerjäläisiä. Osta heille junalippu Mikkeliin ihmettelemään Qi latausta Kalkutan lentoaseman lisäksi...
No kaippa se ohjelma ne noukkii suoraan akusta ne tiedot. Eikös se ole MacBookkien kansa ihan sama juttu että akku nuo tiedot tallentaa? Ja toiseksi, JB itsessään ei lisää akun kulutusta mitenkään. Ja jos takuun palveluita sattuu tarvitsemaan niin tehdasasetukset luuriin ja huoltoon!
tuomaril kirjoitti:Miten niin ei anna asentaa? Mitä Cydia sanoo? Olisiko ruuhkaa palvelimilla...
This product is not currently certified to be compatitle with your device. Recheckkiä naputellu, muttei pysty lataamaan. Mulla tekee aika monella softalla ton saman. Maksullisia oon muitakin kyllä ladannut, ettei ainakaan siitä oo kiinni. iPhone5 ios 6.1.
iPhone X
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
Eikös toi oo vaan maksimi kapasiteetti. Tuskin uutenakaan täyteen lataa. Lumia 800 oli mulla jonkin aikaa viime talvena, ja siinä jäi yli 200mAh aina täydestä kapasiteetista.
iPhone X
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods