Tämä ongelma korjaantui tänään uuden päivityksen myötä. Kalenterimerkinnät on mulla toiminu koko ajan oikein. Maileista tosiaan ilmoittelee vähän miten sattuu, mutta mulle tärkeintä on, että statusbariin saa kirjekuoren kuvan merkiksi saapuneesta mailista.K_Kolja kirjoitti:Aamulla Cydia ehdotteli päivityksiä mm. Lockinfoon ja sen asennuksen jälkeen on hävinnyt sää ja avausliutin.
iOS 6.1 jailbreak
-
Re: iOS 6.1 jailbreak
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
-
Viesti Kirjoittaja tomba76 »
Mulla tuo uusi lockinfo 5 ei näytä edes säätä? mikä mahtanee olla uusin versio mitä cydia tarjoaa on 5.0.0 13.3?K_Kolja kirjoitti:Tämä ongelma korjaantui tänään uuden päivityksen myötä. Kalenterimerkinnät on mulla toiminu koko ajan oikein. Maileista tosiaan ilmoittelee vähän miten sattuu, mutta mulle tärkeintä on, että statusbariin saa kirjekuoren kuvan merkiksi saapuneesta mailista.K_Kolja kirjoitti:Aamulla Cydia ehdotteli päivityksiä mm. Lockinfoon ja sen asennuksen jälkeen on hävinnyt sää ja avausliutin.
Onko joku vain pielessä kun ei näytä. tyhjää pukkaa lockinfoon kun kokeilee.
Koira, ja 3 tyttöä
-
Viesti Kirjoittaja Jekku0966 »
Laita repoihin osoite: apt.dba-tech.net/betatomba76 kirjoitti:Mulla tuo uusi lockinfo 5 ei näytä edes säätä? mikä mahtanee olla uusin versio mitä cydia tarjoaa on 5.0.0 13.3?K_Kolja kirjoitti:Tämä ongelma korjaantui tänään uuden päivityksen myötä. Kalenterimerkinnät on mulla toiminu koko ajan oikein. Maileista tosiaan ilmoittelee vähän miten sattuu, mutta mulle tärkeintä on, että statusbariin saa kirjekuoren kuvan merkiksi saapuneesta mailista.K_Kolja kirjoitti:Aamulla Cydia ehdotteli päivityksiä mm. Lockinfoon ja sen asennuksen jälkeen on hävinnyt sää ja avausliutin.
Onko joku vain pielessä kun ei näytä. tyhjää pukkaa lockinfoon kun kokeilee.
Mulla LI5 versio on 5.0.1-7
-
Viesti Kirjoittaja ttaure »
Time Capsule 1 TB
Airport Express g & n
AppleTV
-
Viesti Kirjoittaja Jekku0966 »
Ei oo ios6 yhteensopiva.ttaure kirjoitti:Whozcalling vetää safe modeen...
-
Viesti Kirjoittaja angus »
Voit hyvinkin olla väärässä. Esim itse en aio päivittää ikinä Helsingin Sanomien appia, koska vanhalla versiolla voi yhä lukea artikkeleja ilman 5 juttua/viikko rajoitusta.Rotta_ kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Koska eräät ovat ladanneet kasan ware-ohjelmia, joita ei voi päivittää App Storen kautta, sitten nämä ilmoitukset häiritsevät.Vklnuppi kirjoitti: Mulla on jb-opiskelu vielä kesken joten kysyn tyhmiä; miksi nämä pitää piilottaa ?
Voin toki olla väärässäkin, ja toivon niin.
Hemmetti vieköön kun olen poistanut tuon vanhemman koneeltakin, saiskohan sitä jostain vielä?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ooet »
EDIT: Tai että notification centeristä ei pääse klikkaamaan suoraan esimerkiksi saapuneeseen uuteen viestiin? (Lähinnä mikä ohjelma tämän tekee)
-
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »

-
Viesti Kirjoittaja pasihil »
Ei ainakaan minulla ole tollasia ongelmiaooet kirjoitti:Onko muilla tullut vastaan että NCSettings kaataa puhelimen home-näppäimellä mistä tahansa softasta poistuttaessa?
EDIT: Tai että notification centeristä ei pääse klikkaamaan suoraan esimerkiksi saapuneeseen uuteen viestiin? (Lähinnä mikä ohjelma tämän tekee)
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Postaa lista mitä olet jo asentanut.ooet kirjoitti:Onko muilla tullut vastaan että NCSettings kaataa puhelimen home-näppäimellä mistä tahansa softasta poistuttaessa?
-
Viesti Kirjoittaja ooet »
Cascade
Dashboard X
Infinidock
Lockinfo 5
Lockscreen clock hide
MTerminal
SBSettings
WeeKillZeppelin
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Vastaavia kokemuksia? Varsinkin tuo BiteSMS:n probleema on ikävä.
Edit. Asenettuna vain pari maksullista ohjelmaa (eli ISX, Zephyr ja Auxo).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Myös uusimmassa betassa sama ongelma.tuomaril kirjoitti:Sama ongelma BiteSMS:n kanssa.
-
Viesti Kirjoittaja Olli2001 »
Maastokartat iOS:lle: https://itunes.apple.com/app/id929001708
-
Viesti Kirjoittaja kiekkoilija »

![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja inf »
ei muuta kuin full restorekiekkoilija kirjoitti:Asensin teeman ja nyt puhelin aivan jumissa..Jää jumiin lukitusnäyttöön ja siinäki vain musta background. Ei oo auttanu hard reset eikä uudelleenkäynnistys vaan aina palaa lukitusnäyttöön jossa ei ole mahdollista painaa mitään.Mikä avuksi?
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Ei näköjään posse ole näitä winter-ym.boardeja saanut vieläkään kuntoon. Muistan joskus kun testasin nakkisodan aikaa tyyliä ekoja versiota niin imi aku tyhjäksi ja jumitti puhelimen ihan piippuun... sen jälkeen ei ole paljoo huvittanu ulkoasua muutella.kiekkoilija kirjoitti:Asensin teeman ja nyt puhelin aivan jumissa..Jää jumiin lukitusnäyttöön ja siinäki vain musta background. Ei oo auttanu hard reset eikä uudelleenkäynnistys vaan aina palaa lukitusnäyttöön jossa ei ole mahdollista painaa mitään.Mikä avuksi?
Pakko tähän isällinen kommentti heittää myös näille tyypeille jotka hehkuttaa että satoja tweekkejä asennettu ja sit ihmetellään että meni puhelin juntturaan. Ihan näin old-skool-JB-juttusta kokemuksena kerrottakoon että kannattaa miettiä mitä siihen puhelimeen asentaa ja mistä lähteistä. Googlella varmasti löytyy kokemuksia jos on eksoottisempi niin jos toiminto ei ole ihan välttämätön niin suosittelen unohtamaan.
Itsellä pienet asiat on se miksi vuodesta toiseen jaksan hieroo JBt kuntoon. Tyyliä 5icon dock, sbsettingsin pika-oikotiet Notification centeriin, unrestrictorin tapaset rajoituksien vapauttajat - esim. airplay jostain airplay-blokatusta streemipalvelusta (esim. 4OD) ja 3Gn rajotuksien poisto.... nää kosmeettiset häkkäykset on ihan turhaa puhelimen sotkemista - kuormittamista kaiken maailman purkka ym. häkkivirityksillä. Less is more - näissäkin jutussa.
Ei tässä muuta
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Käynnistä luurin niin että painat äänenvoimakkuus ylöspäin nappia kokoajan kuninf kirjoitti:ei muuta kuin full restorekiekkoilija kirjoitti:Asensin teeman ja nyt puhelin aivan jumissa..Jää jumiin lukitusnäyttöön ja siinäki vain musta background. Ei oo auttanu hard reset eikä uudelleenkäynnistys vaan aina palaa lukitusnäyttöön jossa ei ole mahdollista painaa mitään.Mikä avuksi?
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Ei kai.Olli2001 kirjoitti:Onnistuuko downgradettaa ios 6.1 - 6.0.1 4ässällä? SHSH - blobsit on
-
Viesti Kirjoittaja r_vesa »
mutta aivan hetki sitten tullut päivitys libstatusbar0.9.6.1-3 korjasi tilanteen ja nyt pysyy softa taas pystyssä :-)
-
Viesti Kirjoittaja pulseproto »
Ongelma -- IntelliscreenX6, päivityksen jälkeen i5 iOS 6.1 luuri joutui boottikierteeseen.. ( oli tosin vielä trial aika ja uus asennus pyysi lisensoimaan).. Noh ajattelin että testataan tuota LockInfo5 joka siis iOS6 yhteensopiva --ja kas kävi ihan samoin..?!?
Luurissa on zephyr ja infinidock jotka vois kaiketi aiheuttaa ongelmia?? en ole testannut vielä -mutta nuo ainakin testaan jotka selkeästi liittyy näytön tweakkaukseen
( joka vois vaikuttaa tuohon) CallBar poistettu koska aiheutti jo aiemmin ongelmia (postaukset täällä).. Turha luetella tässä kaikkia jotka asennettu..
Jos joku paininut enemmän noiden "lockscreen appien kanssa" ja on tietoinen mikä ongelman vois aiheuttaa.. Itse uskon etä taustalla on nimenomaa parin apsin yhteensopimattomuus bugi..?! ( mutten viitsi tai ei ole aikaa testata ristiin noin 60 cydiasta ostettua/ladattua kikkaretta löytääkseni ongelman aiheuttajat.;/ )
Itse diggaan tuosta Intelliscreenistä joten mielellään luopuu parista muusta sen hyväksi
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja pulseproto »
r_vesa kirjoitti:..ilmeisesti libstatusbar:in tänään (tai eilen?) tullut versiopäivitys kaataa ios6:n ja boottaa safe modeen,
mutta aivan hetki sitten tullut päivitys libstatusbar0.9.6.1-3 korjasi tilanteen ja nyt pysyy softa taas pystyssä :-)
kas.kas.. oliskohan tää mullakin et vahingossa meni aamulla 4 jotain muutakin "oheisnappia päivitykseen".. thänks!!
ps.Itse olen kieltänyt suurenosan cydiapäivityksistä appi-kohtaisesti välttyäkseni juuri ongelmilta ( kun hevistibreikattu on saatu vihdoin stabiiliks, on tuo ainoa keino -- koettu verisesti mitä päivitykset jo aiheutti 4siin aikoinaan, voittaa helposti kymmeniä troupleshoottaustunteja!! -- Suosittelen olemaan päivittämättä
Voila.. lockInfo ainakin asentui tuon "libbar -päivituksen jälkeen!!" ja päästi settingseihin

ps2 . ja intelliscreenkin alkoi pelittään.

-
Viesti Kirjoittaja pasihil »
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Mitä tuon pitäisi tehdä?tuomaril kirjoitti:Käynnistä luurin niin että painat äänenvoimakkuus ylöspäin nappia kokoajan kuninf kirjoitti:ei muuta kuin full restorekiekkoilija kirjoitti:Asensin teeman ja nyt puhelin aivan jumissa..Jää jumiin lukitusnäyttöön ja siinäki vain musta background. Ei oo auttanu hard reset eikä uudelleenkäynnistys vaan aina palaa lukitusnäyttöön jossa ei ole mahdollista painaa mitään.Mikä avuksi?
-logo on näytöllä.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka