Siinä sitä kaverin kanssa testaillaan
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
aMSN:n saa täältä:
www.amsn.xcoded.com/index.html
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Viesti Kirjoittaja spammac »
Mulla on ollut tuo jo betana ja toimii mukavasti Logitechin Pro 4000:n kanssa. Joillekin en pysty lähettämään kuvaa mutta eipäilen että tämä johtuu vastaanottajan palomuuriasetuksista. Framet ei päätä huimaa mutta mulle onkin tärkeää vaan nähdä kaverin naama ja ilmeetjoonahe kirjoitti:Sweet! Vielä kun saisi kameran jostain. Onko muilla kokemusta? Toimiiko luotettavasti?
Viesti Kirjoittaja hanuri »
Olen saanut iChatin ja Trillianin välisen videoneuvottelun pystyyn. Lisää ketjussa: hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=145628Rewes kirjoitti:Nice! Oletteko kokeillut Trilliania PC-puolella? Mulla ei vielä ole kameraa, joten en voi testailla, mutta iChat <-> Trillian Pro yhteyden toimivuus kiinnostaisi.
Viesti Kirjoittaja juharju »
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Vaikuttaa hyvältä.[H]hanuri kirjoitti:Olen saanut iChatin ja Trillianin välisen videoneuvottelun pystyyn. Lisää ketjussa: hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=145628Rewes kirjoitti:Nice! Oletteko kokeillut Trilliania PC-puolella? Mulla ei vielä ole kameraa, joten en voi testailla, mutta iChat <-> Trillian Pro yhteyden toimivuus kiinnostaisi.
Kyllä se kuva kulki melko sulavasti ja oman DV kameran tuo amsn löysi heti, kunhan vain pisti päälle. Ainoo vika mitä löysin tuosta oli se, että tuo oma videokamera joka oli firewiren päässä, sammui n. 5-10 min päästä "käyttämättömyytensä" takiajuharju kirjoitti:Siis onhan tuo aMSN tukenut jo pidemmän aikaa tuen webkamera keskusteluun MAC-PC koneiden välillä. Toimivuus on ollut vain täysin hanurista ja taitaa siinä olla edelleen parantamisen varaa. aMSN ei esim tuo ollenkaan ääntä! . Kuvakokoa ei edelleenkään voida säätää, laatu ei häikäise eikä FPS määrä ole mielestäni tarpeeksi riittävä.
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Ei sillä äänellä mitään teejoonahe kirjoitti:Ymmärsinkö oikein, ääni ei siis toimi? Mikäs pointsi siinä sitten on. Edelleen sormet tykittää näppäimistöllä, mutta näkee kaverin naaman? Jes.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Viesti Kirjoittaja bourbonstreet68 »
VihdoinkinScorp kirjoitti:Ainakin mulla toimii videoneuvottelua aMSN <-> MSN välillä, vihdoinkin, tätä oo kaivattu pitkään kun hankin mac-konetta.
macilla iSight kamera ja pc-puolella huononlaatuinen pikkuinen webcamera, merkkiä en muista.bourbonstreet68 kirjoitti:VihdoinkinScorp kirjoitti:Ainakin mulla toimii videoneuvottelua aMSN <-> MSN välillä, vihdoinkin, tätä oo kaivattu pitkään kun hankin mac-konetta.
Mikä kamera sulla on käytössä?
Vaimo patistaa kertomaan joululahjatoivetta, mutta ku mulla ei sellasta ole ollut...tähänasti
Kyllähän se on jo aikansa toiminuScorp kirjoitti:Ainakin mulla toimii videoneuvottelua aMSN <-> MSN välillä, vihdoinkin, tätä oo kaivattu pitkään kun hankin mac-konetta.
Joo, mutten oo saanut sitä toimimaan kuin vasta nyt uudella aMSN versiolla.Jouna- kirjoitti:Kyllähän se on jo aikansa toiminuScorp kirjoitti:Ainakin mulla toimii videoneuvottelua aMSN <-> MSN välillä, vihdoinkin, tätä oo kaivattu pitkään kun hankin mac-konetta.
Viesti Kirjoittaja bourbonstreet68 »
Viesti Kirjoittaja henzio »