Olen hankkimassa tänne Etelä-Savon takamaille itselleni uuden puhelimen joka toimii aina joten laitan nyt vanhan kytkyni myyntiin parhaaseen hintaan mitä tarjotaan. 32 muistilla.
Muuten kuten on, takalasi vaihdettu kun kameran linssin lasi "hajosi omia aikojaan", itsestään. Nahkaa tilalle ja lasi on nyt OK.
Etulasissa pari naarmua ja halkeamaa.... yksi heti kun sen ostin, pintalasin alla.
SCF huolto sanoi että olin sen itse aiheuttanut, saatuani puhelimen. Apple sanoi että se on valmistus vika. SCF ei sitä korjannut.
Jos kiinnostusta on voin laittaa valokuvan ko etulasista blogiini.
M: iPhone 4, 2 vuotta vanha
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
M: iPhone 4, 2 vuotta vanha
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 5.2.2013 klo 0.10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
MacMan 92 tarkoittaa Apple käyttäjä vuodesta 1992.
-
Re: M: iPhone 4, 2 vuotta vanha
Viesti Kirjoittaja oldbang »
Tuo scf huolto on ihan takapuoli! Ostin taannoin uuden iphone 3gs:n ja paketin avattuani laitoin laitteen päälle mutta se ei toiminut kunnolla sekoili ja sammuili itsekseen! laitoin laitteen scf huoltoon niinkun sonera kaupassa kehoitettiin! Scf huollon vastaus oli uudesta puhelimesta että kosteus vaurio , itse aiheutettu! Voi Video mitä toimintaa! En suosittele tätä scf huoltoliikettä kellekkään, on näitä muitakin! Laitoin puhelimen tämän jälkeen yksityiselle puhelin huollolle ja tämän diagnoosi oli ohjelmisto virhe! Oli asentanut ohjelmiston uudestaan niin rupesi toimimaan! Ja makso rapeat 40 euroa!! Scf huollon mukaan olisin joutunut ostamaan uuden puhelimen!
-
Re: M: iPhone 4, 2 vuotta vanha
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Just jaa juuri noin: itse aiheutettu!oldbang kirjoitti:Tuo scf huolto on ihan takapuoli! Ostin taannoin uuden iphone 3gs:n ja paketin avattuani laitoin laitteen päälle mutta se ei toiminut kunnolla sekoili ja sammuili itsekseen! laitoin laitteen scf huoltoon niinkun sonera kaupassa kehoitettiin! Scf huollon vastaus oli uudesta puhelimesta että kosteus vaurio , itse aiheutettu! Voi Video mitä toimintaa! En suosittele tätä scf huoltoliikettä kellekkään, on näitä muitakin! Laitoin puhelimen tämän jälkeen yksityiselle puhelin huollolle ja tämän diagnoosi oli ohjelmisto virhe! Oli asentanut ohjelmiston uudestaan niin rupesi toimimaan! Ja makso rapeat 40 euroa!! Scf huollon mukaan olisin joutunut ostamaan uuden puhelimen!
Sain saman vastauksen kun pari viikkoa sen jälkeen kun sain puhelimen huomasin halkeamat sisälasissa omassa uudessa iPhone 4 puhelimessa.
Apple on sanonut toistuvasti - kun olen tuonut asian esiin eri yhteyksissä että se ei ole mahdollista vaan on valmistusvirhe.
Viimeksi muokannut MacMan92, 11.2.2013 klo 21.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacMan 92 tarkoittaa Apple käyttäjä vuodesta 1992.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka