Hei,
Luurini on iPhone 4, ja viimeisin firmis löytyy. Tää on kytkypuhelimena ollut ja elokuussa tämän kytky loppuu.
Ongelmia on mm. seuraavanlaisia:
- Puhelut katkeaa yhtäkkiä, toinen osapuoli kuulee mitä minä puhun mutta mä en kuule heitä.
- FaceTime-puhelut yrittää välillä mennä päälle itekseen, huomaan että ei kuulu mitään ja sitte tulee näyttöön valo, jossa onkin yhtäkkiä oma pärstä sieltä kyyläämässä, sen jälkeen puhelu voi jatkua normaalisti, kun en FaceTimeä käytä
- Puhelin "jumiutuu" välillä, kun yrittää lopettaa puhelun. Ei suostu lopettamaan puhelua vaikka yrittää painaa sormella sitä "Lopeta" -kohtaa vaan jää joskus niinkin jumiin, että se pitää väkisin lopettaa, painamalla käynnistysnäppäintä.
- Välillä koti-nappi ei reagoi yhtään mihinkään, vaan vasta seuraavalla kerralla tai sitten se on niin jumissa, ettei näppäinlukkoakaan voi aukaista. Ja tätä tapahtuu varsinkin sen jälkeen, kun olen joutunut väkisellä lopettamaan puhelun.
Onko tämä joku softavika? (paska ios-firmis) vai onko tämä puhelin vetämässä viimeisiään?!
Operaattorina sonera.
Kiitos jo etukäteen!
Kummallisia ongelmia iPhone 4:n kanssa
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kummallisia ongelmia iPhone 4:n kanssa
Viesti Kirjoittaja mutakakku »
iPhone 7, Macbook Air 11"
Apple <3
Apple <3
-
Re: Kummallisia ongelmia iPhone 4:n kanssa
Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
Tuossa laitteessa on joku bitti poikittain softassa. Ei muuta kun varmuuskopio ja palautus iTunesin kautta. Toki ihan ensin voi kokeilla hard-reset (home-sleep nappi pohjaan niinkauan kunnes omppulogo tulee ruutuun, päästä napit ja käynnistyy uudestaan) tuo saattaa auttaa, mutta jos ei niin sitten vaan softa uusiksi.mutakakku kirjoitti:Hei,
Luurini on iPhone 4, ja viimeisin firmis löytyy. Tää on kytkypuhelimena ollut ja elokuussa tämän kytky loppuu.
Ongelmia on mm. seuraavanlaisia:
- Puhelut katkeaa yhtäkkiä, toinen osapuoli kuulee mitä minä puhun mutta mä en kuule heitä.
- FaceTime-puhelut yrittää välillä mennä päälle itekseen, huomaan että ei kuulu mitään ja sitte tulee näyttöön valo, jossa onkin yhtäkkiä oma pärstä sieltä kyyläämässä, sen jälkeen puhelu voi jatkua normaalisti, kun en FaceTimeä käytä
- Puhelin "jumiutuu" välillä, kun yrittää lopettaa puhelun. Ei suostu lopettamaan puhelua vaikka yrittää painaa sormella sitä "Lopeta" -kohtaa vaan jää joskus niinkin jumiin, että se pitää väkisin lopettaa, painamalla käynnistysnäppäintä.
- Välillä koti-nappi ei reagoi yhtään mihinkään, vaan vasta seuraavalla kerralla tai sitten se on niin jumissa, ettei näppäinlukkoakaan voi aukaista. Ja tätä tapahtuu varsinkin sen jälkeen, kun olen joutunut väkisellä lopettamaan puhelun.
Onko tämä joku softavika? (paska ios-firmis) vai onko tämä puhelin vetämässä viimeisiään?!
Operaattorina sonera.
Kiitos jo etukäteen!
Viimeksi muokannut ChrisuN, 15.2.2013 klo 17.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook 13” / Mac Mini / iPad mini / iP6 / Pebble Black + muuta OSX ja iOS sälää
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka