Kartoista en tiedä, samaa kauraa ne ovat kuin ennenkin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
App Storesta voi ladata Googlen kartat.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Viesti Kirjoittaja greenlife »
Ei minullekaan kieli ole ongelma, mutta en ole löytänyt vielä Sirille käyttöä, joten siksi vinkkejä kaipaisin.Psaikke kirjoitti:Kuka käyttää ja kuka ei, Itselläni työkielenä on englanti ja olen sitä myös opiskellut, joten ei ongelmaa.
Onkohan suomea edes tulossa Sirin valikoimaan koskaan?
Onkö iPadille Google Maps-appia, vai onko se tuo sama kuin iPhonelle?tuomaril kirjoitti:Tiedonsiirtoon tarvitaan edelleen iTunes valitettavasti.
Kartoista en tiedä, samaa kauraa ne ovat kuin ennenkin.![]()
App Storesta voi ladata Googlen kartat.
Viesti Kirjoittaja JuhaN »
Eiköhän se iOS seiskaan ehdi.Psaikke kirjoitti:Onkohan suomea edes tulossa Sirin valikoimaan koskaan?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Juu, asetuksissa "Oma Yhteyspiste".Psaikke kirjoitti:Mites iPad minin käyttö wifi-tukiasemana PC:n kanssa, onnistuuko se?
Kaiuttimien kohdalla hyvyys ja halpuus on harvoin samassa... Itselläni on Bosen Wireless Mobile Speaker, toimii Bluetoothin kautta ja saundi on loistava.greenlife kirjoitti:Vinkatkaa jotain hyviä mutta edullisia pöytäkaiuttimia iPad Miniin?
Viesti Kirjoittaja kartsa49 »
No niin, anteroukkoko on kääntänyt takkinsa?Psaikke kirjoitti:iPad minin äänenlaatu on kuulokkeillakin loistava. Vertailin Galaxy Note 2:n kanssa (PowerAmp player) ja kyllä Mini vei voiton, ääni on syvä ja dynaaminen, eikä taajuuskorjainasetuksia tarvitse käyttää, niinkuin Notessa täytyy.
Pisteet iPadille tässäkin asiassa...
Viesti Kirjoittaja asmike »
Hehe, ei ole takin käännöstä kyse. Oon aina arvostanu Applen laitteita, kuten myös Androideja.. Puolensa molemmilla, mutta tällä hetkellä Omppu maistuu hyytelöpapua paremmaltakartsa49 kirjoitti:No niin, anteroukkoko on kääntänyt takkinsa?Psaikke kirjoitti:iPad minin äänenlaatu on kuulokkeillakin loistava. Vertailin Galaxy Note 2:n kanssa (PowerAmp player) ja kyllä Mini vei voiton, ääni on syvä ja dynaaminen, eikä taajuuskorjainasetuksia tarvitse käyttää, niinkuin Notessa täytyy.
Pisteet iPadille tässäkin asiassa...
Tervetuloa vaan porukoihin takaisin. Mulla on ollut Applen vehkeitä koko ajan vuodesta 2007 asti, joskin siinä välissä on vaihtunut/jäänyt käyttöön/lahjoittanut androideja useampiakin. Miniin olen minäkin ollut varsin tyytyväinen. Kuten sanoin aiemmin, molemmissa on puolensa ja ton takin käännösjutun heitin ihan huulena. Tänään kaivoin windows läppärin kaapista käyttöön ja käytän välillä tätä, ettei nää wintoosan käyttörutiinit ihan unohdu.Psaikke kirjoitti:Hehe, ei ole takin käännöstä kyse. Oon aina arvostanu Applen laitteita, kuten myös Androideja.. Puolensa molemmilla, mutta tällä hetkellä Omppu maistuu hyytelöpapua paremmaltakartsa49 kirjoitti:No niin, anteroukkoko on kääntänyt takkinsa?Psaikke kirjoitti:iPad minin äänenlaatu on kuulokkeillakin loistava. Vertailin Galaxy Note 2:n kanssa (PowerAmp player) ja kyllä Mini vei voiton, ääni on syvä ja dynaaminen, eikä taajuuskorjainasetuksia tarvitse käyttää, niinkuin Notessa täytyy.
Pisteet iPadille tässäkin asiassa...androidista kaipaan tällä hetkellä vain erillisiä numeronäppäimiä.. Muutoin iOS näppis tuntuu paremmalta kirjoittaa. Toki tilaakin on yli kaksi tuumaa enemmän nyt..
Osasin odottaa laatua mutta yllätyksenä tuli kuitenkin sekä minin omien kajarien äänenlaatu, että kuulokeäänen hyvyys.
Viesti Kirjoittaja oh6jih »
Autossa, lastenhoidossa , ... Puolisen vuotta sitten hommasin noi ja kaduttaa ainoastaan etten ole ostanut niitä aiemmin...Psaikke kirjoitti:Apple tv on vielä hankkimatta, mulla olis seuraavana listalla Bosen quiet comfort 15 vastamelukuulokkeet. Testailin sellaisia viime viikolla ja täytyy sanoa että todella laadukkaat ovat ja kuulemma tosi tehokkaat meluisissa ympäristöissä, kuten lentokoneessa, junassa ym..
Oletko mitannut netin nopeutta, eli onko se TODELLAKIN 21 Meganen? Mulla sauniksen täysnopeus 3G netti on maksimissaan 15 meganen. Ai Chromella selailet, itse pidän tuosta Safarista, siinä kirjanmerkit synkkaantuu kaikkien iOS laitteitteni ja Macin kanssa hienosti.Psaikke kirjoitti:Lisää käyttöhuomioita ministä:
Nettiselaiiluun vakiintumassa Chrome. Safari on yhtä nopea, mutta Chromella tuli kivasti kirjanmerkit synkattua PC:n kanssa ja osoterivin saa kertanapautuksella aktiiviseksi, mikä on hyvä juttu.
Viime päivät menneet aikalailla miniä hypistellessä... Laitetta on todella vaikea laskea käsistään. Kokemukset tässä vaiheessa pelkkää plussaa. Dna:n 21-megainen 3G mobiililaajakaista pelittää erinomaisen hyvin ja wifiä ei ole tarvinnut ollenkaan...
Viesti Kirjoittaja mika_t »
No näinhän se Chromellakin menee, kaikkien laitteiden sivut kokoajan kaikilla laitteilla käytössä. Chromen jälkeen en ole käyttänyt Safaria kuin ne kerrat kun joku emailin linkki tms. haluaa oletuksena aueta Safariin ja en jaksa copypasteilla sitä Chromeen.kartsa49 kirjoitti:Ai Chromella selailet, itse pidän tuosta Safarista, siinä kirjanmerkit synkkaantuu kaikkien iOS laitteitteni ja Macin kanssa hienosti.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”