amanita kirjoitti:AvutonKädetön kirjoitti:Hei,
Osaisko joku auttaa, kun kyseessä on nainen, joka käyttää kännykkää vain soittamiseen ja sovellusten näpläämiseen...
Hei avutonkädetön, miksi ihmeessä yrität tehdä sellaista, joka vaatii apua ja käsiä? Ihan osaavillakin on jailbreakin kanssa vaikeuksia, lähes toivotonta tuo lienee vähemmän osaaville. Seuraavan päivityksen tullessa olet taas...kusessa tuon kanssa. Hieman uudempia puhelimiakin varmasta saa kohtuuhinnalla, joten jos vain mahdollista, ratkaise tuo puhelimen päivitys siten, tai käytä vain niitä ominaisuuksia, joita luurisi nykyisellään tarjoaa.Itse en suin surmin koskisi noihin JB-juttuihin.
Sympatiaa sitkeästä yrittämisestä, ehdottomasti uuden auttaja ihelpfinlandinkin viitsimisestä, mutta kovasti tuo kuulostaa tuulimyllyjen kanssa tempomisesta.
Kiitos sympatiasta.. ja olen äärettömän kiitollinen saamaani apuun. Hienoa, että täältä löytyy ihminen, joka viitsii nähdä näin suuren vaivan auttaakseen täysin random-tyyppiä, minua. Työkäytössä minulla on iPhone 4S. Jos siis onnistun vanhan 3G:ni ryssimään, en itke sen perään. Tai ehkä pikkaisen, sillä se on ollut ehdottomasti parempi kuin seuraajansa 4S. Siksi haluaisinkin sen edelleen käyttöön. Ihan vaikka ekologisista syistä, puhelin on pidetty hyvin, se näyttää lähes uudelta ja akkukin kestää uskomattoman pitkään ollakseen neljä vuotta vanha. Siinä ei siis ole mitään muuta vikaa, kuin ikä. Ja siksi se ei pysty pyörittämään uusia sovelluksia. Mutta tämänhän pystyy korjaamaan ainakin osittain jailbreikkaamalla. Tuskin tarvitsen enää uudempia päivityksiä tämän jälkeen, yritän vain saada jatkoaikaa muuten niin loistavasti toimivalle iPhone 3G:lle.
Rekisteröidyin tänne foorumille saadakseni apua, en niinkään selittelemään tai perustelemaan muille liian suuria pyrkimyksiäni. Olen käyttänyt tähän asiaan jo sen verran paljon omaa ja muidenkin ihmisten aikaa, että haluaisin saada homman toimimaan.
Toivottavasti tästä keskusteluketjusta on joskus hyötyä muillekin kädettömille, sillä meitähän riittää!
Tuhannet kiitokset foorumin ylläpitäjille ja sinulle, joka sinnikkäästi yrität minua auttaa. Toivottavasti kärsivällisyytesi ei ole vielä ohi!