Tauvo kirjoitti:MestisTV:stä katsoin...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Pahus, ei tullut mieleen tuommoinen vaihtoehto ollenkaan!
Vaikka olethan sä sitä tainnut mainostaa.
No, voipi olla, että olisin kuitenkin nukahtanut sohvalle siinä ottelun puoliväliin mennessä...
Sen verran väsynyt olin päivän "riennoista" että uni tuli väkisin - mutta makoisat tirsat kerkesin nykäistä, olo oli herätessä paljon parempi kuin alkuillasta.
Armada kirjoitti:Ei kai ny kukaan oikeesti uskonut
Armstrongin tunnustuksista aiheutuneesta kohusta päätellen oli paljon ihmisiä, jotka uskoivat - mä en kyllä aikoihin; kuten olen kommentoinutkin, sääliksi käy ihmisiä, jotka oikeasti ovat innostuneet pyöräilystä. Pettymys lienee samaa luokkaa kuin omalla kohdallani Harri Kirvesniemen käry - sen jälkeen en pidä mahdottomana kenenkään douppaamista.
Pyöräilyssä homma on kyllä ollut selvä jo niin kauan, että on täytynyt tietoisesti sulkea epäilyt mielestään.
Ja kunhan Teemu Selänne tai Teppo Numminen aikanaan tulevat eläkeikään, niin odotellaan kommentteja asiasta...
Tästä muuten juohtui mieleen KooKoon ja KiekkoReippaan (tms.) välinen liigakarsinta vuonna kauan sitten - yleisessä tiedossa oli, ettei KooKoolla ole varaa nousta liigaan, mutta joukkue näytti ratkaisevassa ottelussa, että potentiaalia olisi ollut, latoi taululle hyvät johtolukemat ja luovutti sen jälkeen. Löin ottelusta ison vedon lahtelaisten voiton puolesta, enkä hetkeäkään ollut huolissani etteikö KooKoo häviäisi, vaikka harvoin ratkaisevaa ottelua niistä numeroista käännetään.