Niitä mihinkään tarvii.WizardRamses kirjoitti:Pistin tilaukseen kaksi 32GB muistitikkua Gigantista... Oli halpaa kuin saippua niin ostin!
En oikeastaan näe mitään järkevää käyttöä niille.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Niitä mihinkään tarvii.WizardRamses kirjoitti:Pistin tilaukseen kaksi 32GB muistitikkua Gigantista... Oli halpaa kuin saippua niin ostin!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jollakin USB2-nopeuksilla ja tiedostokoon rajoituksilla, älä naurata.Erño kirjoitti:Mulle kyllä kelpais 32-gigainen tikku. Saisi helposti siirrettyä matsivideot ja tekniikkavideot.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Siis 4 GB on maksimitiedostokoko FAT32-tiedostojärjestelmässä.Erño kirjoitti:Mitä ihmeen tiedostokoon rajoituksia noissa muka on? 32-gigaisessa ~30 gigan tiedostokoko, ei ole pahakaan. USB2 on riittänyt tähänkn asti.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Oletko kuullut formatoinnista? Itse käytän ihan HFS:ää tai NTFS:ää.Kain kirjoitti:Siis 4 GB on maksimitiedostokoko FAT32-tiedostojärjestelmässä.Erño kirjoitti:Mitä ihmeen tiedostokoon rajoituksia noissa muka on? 32-gigaisessa ~30 gigan tiedostokoko, ei ole pahakaan. USB2 on riittänyt tähänkn asti.
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Kai nyt kuitenkin HFS+:a jos tiedostokoolla on merkitystä? Nusnus.Erño kirjoitti: Itse käytän ihan HFS:ää tai NTFS:ää.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
Kyllä mulla on niille käyttöä... Mutta kukin tavallaan..Kain kirjoitti:Niitä mihinkään tarvii.WizardRamses kirjoitti:Pistin tilaukseen kaksi 32GB muistitikkua Gigantista... Oli halpaa kuin saippua niin ostin!
En oikeastaan näe mitään järkevää käyttöä niille.
Jotka sitten eivät toimi jommassa kummassa käyttiksessä.Erño kirjoitti:Oletko kuullut formatoinnista? Itse käytän ihan HFS:ää tai NTFS:ää.Kain kirjoitti:Siis 4 GB on maksimitiedostokoko FAT32-tiedostojärjestelmässä.Erño kirjoitti:Mitä ihmeen tiedostokoon rajoituksia noissa muka on? 32-gigaisessa ~30 gigan tiedostokoko, ei ole pahakaan. USB2 on riittänyt tähänkn asti.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
NiinWizardRamses kirjoitti:Pistin tilaukseen kaksi 32GB muistitikkua Gigantista... Oli halpaa kuin saippua niin ostin!
Viesti Kirjoittaja redhat »
Ite käytän 8 ja 16Gt:n tikkuja yksittäisten projektien backuppina / arkistona.Tauvo kirjoitti:Itselläni on laatikollinen 2-8 Gt:n tikkuja satunnaisten tiedostojen ja ohjelmapäivitystysten mukana kuljettamiseen. Eivät maksa käytännössä mitään ja ovat kovin näppäriä.
Kyllä OSX:lla toimii molemmat. OSX:llä ntfs3g/tuxera. Ja taitaa windowsillakin toimia jollain maksullisella lisäpalikalla.Kain kirjoitti: Jotka sitten eivät toimi jommassa kummassa käyttiksessä.
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
xDDDDDDDDDdarthmother kirjoitti:NiinWizardRamses kirjoitti:Pistin tilaukseen kaksi 32GB muistitikkua Gigantista... Oli halpaa kuin saippua niin ostin!
http://www.shopsalus.com/World-s-Most-E ... soap02.htm
Viesti Kirjoittaja vinouma »