Kai ostit siihen sentään Forza Horizonin?vinouma kirjoitti:Xbox 360 (+15 peliä) tuli hankittua, kun sai 80 €:lla. Toi käyttis on melkein pahempi kuin symbian^3...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
E: Lainaus lisätty.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kai ostit siihen sentään Forza Horizonin?vinouma kirjoitti:Xbox 360 (+15 peliä) tuli hankittua, kun sai 80 €:lla. Toi käyttis on melkein pahempi kuin symbian^3...
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Hö, kyllä mä nyt ilmailusimulaattoreita pelaan ihan PClla,Mailia kirjoitti:Kummatkin pelejä, jotka on tarkoitettu pelattavan tietokoneella.
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja hipics »
Milloinkohan noi kovojen hinnat tippuis taas inhimilliselle tasolle?tuomaril kirjoitti:WD Caviar Green 1TB, 78€ maksoi Verkkokaupassa.
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
Onko toi hyvä? Oon itekkin harkinnu...kallekilponen kirjoitti:Tuommoisen yhdistelmän:
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Näppäimistöä oikeastaan vielä odottelen saapuvaksi, joten en kokonaisuudesta voi vielä mennä puhumaan. Mutta ainakin trackpad toimii mukavasti.WizardRamses kirjoitti:Onko toi hyvä? Oon itekkin harkinnu…kallekilponen kirjoitti:Tuommoisen yhdistelmän:
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
Joo, iteltäkin löytyy sekä näppäimistä että trackpad, mutta tota Magic Wandia oon miettiny...kallekilponen kirjoitti:Näppäimistöä oikeastaan vielä odottelen saapuvaksi, joten en kokonaisuudesta voi vielä mennä puhumaan. Mutta ainakin trackpad toimii mukavasti.WizardRamses kirjoitti:Onko toi hyvä? Oon itekkin harkinnu…kallekilponen kirjoitti:Tuommoisen yhdistelmän:
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tuskin koskaan. Törkeän hintaista kyllä, kerta 2011 syksyllä sai ostettua 72 eurolla Western Digitalin vihreän 2 TB aseman ja siihen vielä 50 ruuvin pakkauksen päälle.hipics kirjoitti:Milloinkohan noi kovojen hinnat tippuis taas inhimilliselle tasolle?tuomaril kirjoitti:WD Caviar Green 1TB, 78€ maksoi Verkkokaupassa.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Hyvä idea, mutta kyllä siihen melkeen tarvii jotain just tähän tarkoitukseen sopivaa teippiä ostaa.tosikko kirjoitti:^ Juu tai vetäsee vain pätkän jesaria rinnakkain olevan näppiksen & padin pohjaan.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja kakeMBP »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Itse ostin ulkoisen 2Tb kovon 55euroon 2012 kesällä, joka nyt majaillut alle puolisen vuotta TC sisuksissa. Kyllä noita halpojakin voi löytää.Mailia kirjoitti: 2011 syksyllä sai ostettua 72 eurolla Western Digitalin vihreän 2 TB aseman ja siihen vielä 50 ruuvin pakkauksen päälle.