Tietääkö kukaan miten saan tietokoneseen whatsapp. Olen yrittänyt etsiä mutta jossain näytettiin että se toimii tietokoneessa mutta minä en ymmärtänyt mitään
Viimeksi muokannut jjpeltola, 11.5.2016 klo 16.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Otsikon hienosäätöä
kiitos kovasti. Löysin sen aikaisemmin mutta tuo kaveri käyttää PC konetta tuossa ja yritin tehdä tuon mukaan mutta ei toimi . Tietysti minua rajoittaa asioiden käsitteet siis tietokoneen käsitteet. mutta kiitos kovasti.
kiitos kovasti tuota linkistä jonka katsoin aiemmin tänään mutta minun ymmärtääkseni tuossa on vain asennus älypuhelimiin. ei mac koneseen . Vvai olenko väärässä
kiitos kovasti. Löysin sen aikaisemmin mutta tuo kaveri käyttää PC konetta tuossa ja yritin tehdä tuon mukaan mutta ei toimi . Tietysti minua rajoittaa asioiden käsitteet siis tietokoneen käsitteet. mutta ei toimi tuon kaverin ohjeilla - joko on kysymys minun rajallisuudesta ymmärtää asioita tai tuon kaverin antamat ohjeet mutta kiitos kovasti.
Viizei kirjoitti:Noista nallemaijan ohjeista löytyy vielä opetusvideoitakin YouTubesta hakusanalla "whatsapp on mac"...
kiitos kovasti - joo yritin tehdä niiden mukaan mutat ei toiminut. en tiedä missä mättää . Yritin tehdä ohjeiden mukaan monen videon mukaan - ei ei - onnistu . Kiitos avusta.
Onnistuin asentamaan whatsappin bluestacksin kautta. Whatsapp kuitenkin kieltää käyttämästä ohjelmaa useammalla laitteella. Onko mahdollista saada Whatsapp toimimaan kännykällä ja tietokoneella samaan aikaan?
tsap kirjoitti:Onnistuin asentamaan whatsappin bluestacksin kautta. Whatsapp kuitenkin kieltää käyttämästä ohjelmaa useammalla laitteella. Onko mahdollista saada Whatsapp toimimaan kännykällä ja tietokoneella samaan aikaan?
Ei onnistu niinkään vaikka asensin sen niin ei toiminut - En tiedä missä on vika
"Some important things to note before we begin: If you already have Whatsapp on your phone, THIS METHOD REQUIRES AN ADDITIONAL MOBILE NUMBER. You can only use one telephone number for each device running Whatsapp! If you register your mobile number on your computer, you will be logged out from WhatsApp on your smartphone.
You can try using a home residential number. But some time ago, WhatsApp started blocking residential numbers in several countries."
nallemaija kirjoitti:"Some important things to note before we begin: If you already have Whatsapp on your phone, THIS METHOD REQUIRES AN ADDITIONAL MOBILE NUMBER. You can only use one telephone number for each device running Whatsapp! If you register your mobile number on your computer, you will be logged out from WhatsApp on your smartphone.
You can try using a home residential number. But some time ago, WhatsApp started blocking residential numbers in several countries."
Tämä lainaus aiemmin linkittämästäni ohjeista.
arvoisa Nallemaija - vaikka tekee tuon ohjeen mukaan se ei pelaa. Minulla ei ole tuota ohjlemaa edes puhelimessa. En tiedä missä on vika
Mm. MacRumors uutisoi, että WhatsApp on nyt saatavilla OS X:ään (10.9 tai uudempi). Ei löydy App Storesta, vaan pitää ladata WhatsAppin sivuilta. Toimii "peilaamalla" puhelimessa olevan WhatApp-sovelluksen liikenteen tietokoneelle, joten edellyttää puhelimen olevan päällä.
Ilmeisesti OS X -sovellus vaatii jonkin tietyn ja tuoreen WhatsAppin iOS-version. OS X -version ohjeissa nimittäin puhutaan iOS-version Settings-valikosta löytyvästä WhatsApp Web -asetuksesta, jota omasta iOS-WhatsAppistani (2.16.2, iOS 7.1.2) ei näytä löytyvän.
Eipä tuo hyvin tuore päivitys ole. Itse olen puolisen vuotta käyttänyt WA:ia tietokoneella. Ensin selaimen kautta ja myöhemmin latasin 3rd party sovelluksen jonka kautta olen viimeisen 3kk(?) WA:ia käyttänyt.
Hyvin on toiminut. Toki parempi kun pääsee 3rd party sovelluksista eroon kokonaan.
Viimeksi muokannut Kuutio, 11.5.2016 klo 14.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itselläni myös ollut käytössä aika pitkään AppStoresta asennettu WA. Eipä näillä näkymin tarvetta vaihtaa toiseen, jos sitä ei saa asennettua AppStoren kautta.